Skip to main content
Beantwoord

Sonos Roam 2 | Tweede nieuwe laadstation lijkt Sonos Roam 2 Opnieuw Te Ontladen!

Op 27 December jongstleden contact gehad met support nadat het meegeleverde laadstation mijn Sonos Roam 2 niet meer oplaadde en zelfs ontlaadde. Hierop is het laadstation door Sonos vervangen, waarmee ik ook erg blij mee was.

Helaas merkte mijn dochter vandaag opnieuw een continu brandend lampje op de Sonos Roam 2. En we zijn in dezelfde situatie belandt. Zoals de vorige keer is resetten onmogelijk vanwege te weinig batterij, dus nu ligt de Roam 2 opnieuw aan de USB-lader.

Morgen maar eens bellen met support, maar nu verwacht ik wel vervanging van mijn Sonos Roam 2. Het lijkt me sterk dat een vrij nieuw laadstation al defect is.

Ik vertrouw mijn Roam 2 eigenlijk niet meer. En pas aangeschaft op 21 Juni 2024, vorig jaar.

Beste antwoord door Sjefsharp

@Astrid L yes, contact gehad.

De Sonos Roam 2 wordt vervangen.

Nadat ik de Sonos Roam 2 weer op het laadstation had geplaatst, ontlaadde de Sonos Roam 2 weer.

Een tweede poging to laden met USB-C mislukte tijdens contact met support.

Inmiddels is de Roam 2 haar reis begonnen met UPS naar Sonos.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 Reacties

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Verdere analyse.

Sonos Roam 2 heeft build van 23-01.

Ontladen begon deze ochtend om 06:00 uur. Dat is bijzonder.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 59 reacties
  • 13 maart 2025

Hé ​@Sjefsharp , welkom in de Sonos community!

Heb je ondertussen al contact gehad met m’n collega’s van support? 😄

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

@Astrid L yes, contact gehad.

De Sonos Roam 2 wordt vervangen.

Nadat ik de Sonos Roam 2 weer op het laadstation had geplaatst, ontlaadde de Sonos Roam 2 weer.

Een tweede poging to laden met USB-C mislukte tijdens contact met support.

Inmiddels is de Roam 2 haar reis begonnen met UPS naar Sonos.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 59 reacties
  • 13 maart 2025

Dankjewel voor de update, en blij te horen dat de Roam 2 vervangen zal worden. 
Hopelijk kan je snel weer van je favoriete content genieten met de nieuwe speaker. 😄

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 25 maart 2025

@Astrid L Nou breekt mijn klomp!

Eigenlijk geen vertrouwen meer in dit product.

Nieuw laadstation en nieuwe Sonos Roam 2 ontvangen.

Gisteren geïnstalleerd overdag en in het laadstation geplaatst.

Vandaag wéér een oranje lamp en de Roam 2 weer volledig leeggetrokken!

Onlangs Sonos Arc Ultra aangeschaft. Moet nog geïnstalleerd worden. Ik hoop dat me hier de problemen bespaard worden, zoals dat nog het geval is met mijn Sonos Move 2.

• Auteur
  • Novice
  • 4 reacties
  • 26 maart 2025

Inmiddels contact met support gehad.

Altijd fijn de transparante communicatie!

Gaat naar de tweede lijn.

(Vorige post bedoelde ik met Move 2 de Roam 2 natuurlijk.)

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 59 reacties
  • 27 maart 2025

Oh hé, da’s natuurlijk niet de bedoeling, ​@Sjefsharp . 😦
Dankjewel voor de update! 

Zou je eventueel de Roam kunnen proberen rebooten met een forced reboot, om te kijken of dat het probleem oplost? Je doet dit door de knop aan de achterkant van Roam 15 seconden ingedrukt te houden of totdat het lampje boven het Sonos-logo weer gaat branden.

Als dit het probleem niet verhelpt, neem je best toch terug even contact op met m’n collega’s van support, vrees ik.

MOD EDIT Ik zie dat de forum-software inmiddels de andere reply ook geladen heeft. Blij te horen dat het is doorgezet naar mijn collega's van de 2e lijn, hopelijk kunnen zij je snel verder helpen.

Beschouw mijn eerdere bericht dus als niet verzonden, en ik ga gelijk m'n troubleshooting stap doorstrepen. 🙌

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4398 reacties
  • 27 maart 2025

@Astrid L 

Nu neem je de rol van helpdeskmedewerker over. ​@Sjefsharp heeft, zoals je kunt lezen, alweer contact opgenomen met support, waarbij het probleem is doorgezet naar de 2e lijn. 
Lijkt mij niet juist om daarnaast ook nog met mogelijke oplossingen te komen vanuit je rol als moderator.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen