Ik probeer een Roam 2 te bestellen maar verzenden kan alleen naar de United States ? Ik kan geen ander land instellen.
Staat het juiste land ingesteld bij je profiel op de Sonos website?
Ja dat is het vreemde. Wanneer ik op de site inlog klopt het land wel .Mijn telefoon nummer niet.Maar dat kan ik niet goed krijgen.Via de app staat er bij land de VS.Dat kan ik niet veranderen.
Vandaag werkt de Nederlandse site weer. Alleen de prijs is verhoogd.Waarschijnlijk werkzaamheden aan de site.
Prijs verhoogd t.o.v. de euro-prijs van een paar dagen terug of vergelijk menu met de dollars van de us-site?
Ik zou Sonos eens bellen. Net ook even gekeken maar de prijs is normaal 199 euro en nu 179. Dat is geen 25%.
Lukt dit ze nu ook al niet.
Nee met us- site. Ik denk dat de euro prijs hetzelfde is gebleven.In us is het dus net iets goedkoper.
Je krijgt korting op de euro prijs van 199 euro. De prijs is dan 149,25 euro.
Maar de aanbieding klopt dus niet in Nederland. Hij zou 149,25 moeten kosten. Ik krijg 179 te zien
Dat is vreemd,ik krijg wel 149,25 te zien
Hoi
Blijft dan toch raar dat Sonos een prijs hanteert van 199, welke via de speciale link voor 25% korting dan ineens zichtbaar is als 179. Ik heb niet doorgeklikt naar het winkelmandje omdat ik niets wil bestellen.
Erg vaag allemaal.
En om het nog gekker te maken, net nogmaals gekeken en ja hoor……. De Amerikaanse site met dollars. En ja ik heb gewoon doorgeklikt vanuit de aanbieding in de app.
Sonos, probeer toch eens je zaakjes op orde te krijgen.

Ah, helder, bedankt voor de verdere info en feedback,
Zoals aangegeven kwam ik eenmalig op de Nederlandse site terecht met foute prijzen, om vervolgens steeds op een engelstalige site te komen met dollars. Gaat de invloed van Trump nu al zover?
Mijn profiel staat gewoon op Nederland.
Ik kom via de app gewoon op de Nederlandse site uit. Op bv de roam 2 krijg je dan €50,- korting.De prijzen liggen hier wel wat hoger dan in us.
Ergens gaat er dus een schakeling niet goed.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.