Skip to main content

Roam 2 bestellen bij Sonos geeft enkel verzending naar USA aan?

Ik probeer een Roam 2 te bestellen maar verzenden kan alleen naar de United States ? Ik kan geen ander land instellen.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

16 Reacties

106rallye
  • 8425 reacties
  • 23 februari 2025

Staat het juiste land ingesteld bij je profiel op de Sonos website?

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 23 februari 2025

Ja dat is het vreemde. Wanneer ik op de site inlog klopt het land wel .Mijn telefoon nummer niet.Maar dat kan ik niet goed krijgen.Via de app staat er bij land de VS.Dat kan ik niet veranderen.

106rallye
  • 8425 reacties
  • 24 februari 2025

@Astrid L Doorklikken op de 25% korting via de Sonos app lijkt ook niet helemaal goed te gaan,  daar kom ik uit in de shop, die zegt dat ik pas korting kan zien als ik ingelogd ben, terwijl ik dat ben. Via links uit Reddit kom ik op internationale site, terwijl Sonos mij normaal naar de Nederlandstalige site stuurt. Wellicht hangt dit samen met bovenstaande melding. 

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025

Vandaag werkt de Nederlandse site weer. Alleen de prijs is verhoogd.Waarschijnlijk werkzaamheden aan de site.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 24 februari 2025

Prijs verhoogd t.o.v. de euro-prijs van een paar dagen terug of vergelijk menu met de dollars van de us-site?

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 24 februari 2025

Ik zou Sonos eens bellen. Net ook even gekeken maar de prijs is normaal 199 euro en nu 179. Dat is geen 25%.

Lukt dit ze nu ook al niet. 

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025

Nee met us- site. Ik denk dat de euro prijs hetzelfde is gebleven.In us  is het dus net iets goedkoper.

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025

Je krijgt korting op de euro prijs van 199 euro. De prijs is dan 149,25 euro.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 24 februari 2025

Maar de aanbieding klopt dus niet in Nederland. Hij zou 149,25 moeten kosten. Ik krijg 179 te zien

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 24 februari 2025

Dat is vreemd,ik krijg wel 149,25 te zien

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 63 reacties
  • 24 februari 2025

Hoi ​@Erooij , de korting zou normaal gezien zichtbaar moeten zijn in je winkelkar wanneer je gaat afrekenen. Hopelijk helpt dit! 😄

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 24 februari 2025

@Astrid L, Ik heb niet de intentie om iets te bestellen maar keek om ​@Elzet eventueel van een reactie te voorzien. 
Blijft dan toch raar dat Sonos een prijs hanteert van 199, welke via de speciale link voor 25% korting dan ineens zichtbaar is als 179. Ik heb niet doorgeklikt naar het winkelmandje omdat ik niets wil bestellen. 
Erg vaag allemaal.

En om het nog gekker te maken, net nogmaals gekeken en ja hoor……. De Amerikaanse site met dollars. En ja ik heb gewoon doorgeklikt vanuit de aanbieding in de app.

Sonos, probeer toch eens je zaakjes op orde te krijgen.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 63 reacties
  • 25 februari 2025

Ah, helder, bedankt voor de verdere info en feedback, ​@Erooij ! Ik heb het intern alleszins geflagged, zodat de feedback meegenomen kan worden voor eventuele toekomstige acties. 😄

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 25 februari 2025

@Astrid L , net nog eens gekeken, maar ik blijf op een Amerikaanse site terechtkomen. Het maakt mij niet uit, maar het is een slechte zaak dat een Actie die tot 3 maart zou duren zo lastig te bereiken is. Geen idee wat de oorzaak is en of ik de enige ben, maar het lijkt mij dat hier toch heel snel naar gekeken moet worden en niet voor “toekomstige acties”.

Zoals aangegeven kwam ik eenmalig op de Nederlandse site terecht met foute prijzen, om vervolgens steeds op een engelstalige site te komen met dollars. Gaat de invloed van Trump nu al zover?

Mijn profiel staat gewoon op Nederland.

• Auteur
  • Junior
  • 6 reacties
  • 25 februari 2025

Ik kom via de app gewoon op de Nederlandse site uit. Op bv de roam 2 krijg je dan €50,- korting.De prijzen liggen hier wel wat hoger dan in us.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4405 reacties
  • 25 februari 2025

@Elzet. In eerste instantie kwam jij ook op de Amerikaanse site uit. Voor jou lijkt het nu dus opgelost. Bij mij gaat het andersom, de eerste keer Nederlands en vervolgens steeds de Amerikaanse versie. 
Ergens gaat er dus een schakeling niet goed.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen