Skip to main content

De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates


We zijn begonnen met het creëren van een meer gepersonaliseerde en moeiteloze luisterervaring met de bijgewerkte Sonos-app. Deze is vanaf de grond opnieuw opgebouwd om toekomstige innovatie in de komende jaren te ondersteunen. Bij de eerste uitrol hebben we ons gericht op het beantwoorden van enkele van de meest voorkomende verzoeken van onze klanten, waaronder verbeterde betrouwbaarheid, prestaties en snellere toegang tot muziek.

Velen van jullie hebben waardevolle feedback gedeeld over de veranderingen die jullie ervaring hebben verbeterd, evenals de gebieden waar we tekortschoten. We luisteren naar al jullie opmerkingen en werken eraan om ze zo snel mogelijk aan te pakken. In de komende weken zullen we de onderstaande functies opnieuw introduceren, terwijl we bugs en prestatieproblemen oplossen. Bedankt voor jullie betrokkenheid en we kijken ernaar uit om voort te bouwen op deze eerste stap om een luisterervaring te creëren die aan ieders behoeften voldoet.

 

Nu beschikbaar

 

Om toegang te krijgen tot deze wijzigingen, controleer je de updates in de iOS / Android-app store om de nieuwste versie van de Sonos-app te downloaden. Zorg ervoor dat je Sonos-producten ook up-to-date zijn.

Laatst bijgewerkt: 06. Augustus 2024. Zie de release-opmerkingen.

 

80.07.05 (Android)

80.07.03 (iOS)

 

Vandaag hebben we een update uitgerold die de installatie, configuratie en zoekfunctie voor de lokale Muziekbibliotheek naar de mobiele app brengt, samen met nog een aantal bugfixes en functionaliteitsverbeteringen.

 

In deze update:

 

  • Verbeteringen in toegankelijkheid in Instellingen
  • Verbeterde soepelheid en betrouwbaarheid voor productinstallatie  
  • Toegevoegd de mogelijkheid om de wachtrij op Android te wissen  
  • Toegevoegd een Nachtgeluid-schakelaar in Kamerinstellingen voor soundbars

 

167 Reacties

Reputatie 7

Wat is een pruts oplossing?

Wat is een pruts oplossing?

Ja misschien niet goed gezegd, de update was in meerdere opzichten gepruts. Omdat er nogal wat weggelaten was. Er komen weer functionaliteiten terug. Ik ben nog verder aan t onderzoeken...

Reputatie 3
Badge +1

Het zal helaas nooit meer goed komen.

Reputatie 7

Dat is wel zeer pessimistisch…

Reputatie 3
Badge +1

Maar we realiteit….

Reputatie 7

Meld je je hier over een jaar weer?

Reputatie 3
Badge +1

Neen want dan is de community al opgeheven.

Reputatie 2

Duidelijkheid over missende features en publicatie van dit tijdschema voordat de update werd uitgerold had veel gedoe van de afgelopen dagen voorkomen. Hopen dat Sonos hiervan leert.

Sonos had de introductie van de nieuwe app überhaupt moeten uitstellen totdat alle functies perfect werken. Zelfs de stagiaire snapt dat. Wat een tenenkrommend gepruts allemaal. Vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard.

Het gaat nog wel even duren voordat ik geen hartkloppingen meer krijg als Sonos weer eens met een update komt aanzetten...

Hoe zit het nu met onze Sonos vrienden.

Ben al geruime tijd aan het wachten op nieuwe update of een mogelijkheid om terug te schakelen naar oude app.

Nieuwe app waardeloos, vindt producten soms niet, volumeregeling gaat opeens omlaag ect ect 

Reputatie 7
Badge +3

Juli heeft 31 dagen. Sonos heeft toezeggingen gedaan voor de maand juli, nog een aantal dagen te gaan.

Liever in 1 keer een goede update dan weer een paar slechte.

Sinds gisteren kan ik de Sonos app niet eens meer opstarten. Als ik dat doe sluit de app direct weer af.

Waardeloos!

Deze week Sonos Android app geüpdate, nu versie 80.04.05.

Nieuwe App verliest continue verbinding met het systeem.

Geen widgets meer.

Downgrade geprobeerd maar dan werkt de app niet meer, zegt dat update noodzakelijk is.

Kan mijn Sonos systeem nu niet meer gebruiken.

Geprobeerd contact op te nemen met Support maar die is niet bereikbaar

Wat nu ?????????

Is dit het einde van Sonos?

 

Reputatie 2

Sinds gisteren kan ik de Sonos app niet eens meer opstarten. Als ik dat doe sluit de app direct weer af.

Waardeloos!

Ik heb precies hetzelfde. De app is niet meer te openen noch van versie te veranderen. Ik heb mijn hele audiosysteem voor het eerst in tien jaar uitgezet en luister radio via de laptop.

Reputatie 7
Badge +3

Sinds gisteren kan ik de Sonos app niet eens meer opstarten. Als ik dat doe sluit de app direct weer af.

Waardeloos!

Ik heb precies hetzelfde. De app is niet meer te openen noch van versie te veranderen. Ik heb mijn hele audiosysteem voor het eerst in tien jaar uitgezet en luister radio via de laptop.

Wellicht dat de sonosapp op de laptop wel werkt.

Reputatie 7

En dan even de nummers uit de wachtrij verwijderen.

Gewoon simpelweg storytel toevoegen aan de app. Helaas tot pp heden niet gelukt.

Reputatie 7
Badge +3

Gewoon simpelweg storytel toevoegen aan de app. Helaas tot pp heden niet gelukt.

En waarom is dat dan niet gelukt? Krijg je een foutmelding? Welk systeem gebruik je? Wat heb je zoal geprobeerd?
Niet echt een duidelijke probleemomschrijving. 
 

Reageer