Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Nieuwe telefoon, sonos one werkt wel via de app, speelt wel af en volume kan ook geregeld worden vanaf de app. Maar is niet meer te bedienen via de box zelf. Resetten werkt niet, alleen het microfoon lampje brand dan heel even wit. Wat te doen?
Sinds wij een beam hebben die op de tv is aangesloten, zet het complete systeem zichzelf geregeld uit als we muziek luisteren. Alle Sonossen (3 X one, 3, symfonisk en beam) knipperen groen en in de app schakelt het systeem over op de tv (die uitstaat). De tv staat op stand-by. kan iemand helpen? Dank!
Graag krijg ik tips of hulp om het probleem in de salon op te lossen.Ik heb daar sinds kort een kpn wifi punt bij gezet maar het probleem blijft met de sonos.Internet is daar nu wel goed.
Vaak wanneer de sonos app gebruikt is op een telefoon in huis dan laadt de app niet op andere telefoons. Komt dat probleem bekend voor mij iemand? We hebben 1 Ikea symfonisk.
Ik krijg geen WiFi connectie meer met mijn Play:1. Ik heb hem ge-disconnect toen de verbinding met Spotify steeds wegviel. Sindsdien kan ik geen connectie meer krijgen met de Play:1. Ik zie alleen de Play:1 in beeld staan die ik gebruik in mijn praktijkruimte op een ander adres. Ik heb de Play:1 ge-reset. Maar dat levert ook niks op. Wat kan ik doen?
Hoihoi,laatste vraag hopelijk hihi!na veel prutsen heb ik alles kunnen koppelen en via de tv af kunnen laten spelen. Nu is er op de one sl veel muziek klanken maar zijn de stem geluiden wat meer naar de achtergrond getrokken het lijkt dus erop dat de beam de stem doet en de one sl de muziek achter het programma pakt.. geen probleem maar kan die one sl dan niet iets lager gezet worden want als ik dat nu probeer pakt die de beam erin mee.. kan dat aangepast worden.. echter geeft de sonos stereo aan dus ik zit niet op de dolby..
hij verbind niet meer, ik heb wel een andere WiFi die ik toen gebruikte om te verbinden, hij gaat wel aan en maakt geluiden
Heb in Antwerpen een SONOS Ikealamp die perfect werkt (via mobieltje & GSM) Nu hebben we voor ons appartement in Italië zelfde lamp gekocht, maar krijg geen verbinding met het SONOS-netwerk. Behoorlijk frustrerend, hopelijk vinden jullie oplossing… Alvast dank! Luc
Ik heb juist een nieuwe Sonos One. Installatie verloopt vlot totdat de verbinding moet worden gemaakt tussen Sonos en 2.4 GHz-netwerk.Hier krijg ik de melding dat ik de router instellingen moet nakijken, maar die lijken ok (via website Sonos moet er normaal geen probleem zijn qua ondersteuning van het netwerk)??Ook met kabel lukt niet. Ik heb de modem ook al meermaals uit en aan gezet.
Unit heeft jaren trouwe dienst gedaan maar de laatste weken ben ik in staat om deze het raam uit te slingeren. Play5 Gen1 blijft continu de stream onderbreken om daarna weer te hervatten ( digitale radio ).Heb de radio zender ( Kink ) al via meerdere services geprobeerd en allemaal hebben ze het zelfde.TuneIn, Sonos Radio, myTuner, Juke allemaal blijven ze uitvallen.ZP90 in de woonkamer is bedraad aangesloten en heeft dit probleem ( praktisch ) niet. Ook al geprobeerd door alles van SonosNet ( WM0 ) af te halen en enkel op Wifi te draaien ( WM1 ) maar ook dat verhelpt het probleem niet. Gebeurd zelfs regelmatig dat de Play5 de gehele verbinding kwijt raakt en het lijkt wel of deze dan reboot, want in de app is hij dan ook niet meer zichtbaar. Play5 inmiddels ook een vast IP gegeven via de router maar ook daar zat het probleem niet. Sonos Boost er bij bied helaas ook geen oplossing, en een factory reset heeft ook niets gedaan. Waar zou dit aan kunnen liggen, leeftijd van de unit ? Diag
Kan ik mijn Sonos play 5 aansluiten op een samsung soundbar HW-Q60rs?
Ik heb sinds kort een sonos systeem en vraag me af of het beter voor de box is om bij geen gebruik de stekker eruit te halen of kan het geen kwaad als er 24/7 stroom op de box staat?
Op mijn slaapkamer werk het sonos alarm reeds 2 weken niet. Ik had daar tot gisteren 2 Ikea symfonisk boxjes staan. Deze twee boxjes heb ik gisteren van naam veranderd en in mijn kantoor gezet. Een nieuwe symfonisk heb ik gisteren geinstalleerd met een nieuwe naam voor mijn slaapkamer. Vanochtend helaas weer geen alarm op mijn slaapkamer.Op de slaapkamer van de kids staan ook dezelfde boxjes die wel netjes een kwartier later een alarm afspelen.ik heb 16 minuten na het gewenste alarm vanochtend de diagnose toegezonden. Helaas heb ik het nummer van de diagnose niet gekopieerd. Kunnen jullie de diagnose vinden op mijn systeemnummers?:build = 66423220sonos-ID = 128873321 Naast dit alarm probleem hebben de boxjes in de woonkamer (5x play1, 1 aub en 1 One) moeite met afspelen. De sonos app op mijn iPhone moet vaak herstarten, 1 boxje begint met afspelen bij een nieuw gekozen nummer en de andere boxjes beginnen pas 20 tellen later.Dit probleem deed zich in het vorige huis ook vaak voor met ee
Na jaren goed te hebben gewerkt is de verbinding van de Play5 weggevallen en niet meer zichtbaar in de Sonosapp. De overige Sonosapparaten zijn welzichtbaar en werken gewoon. Inmiddels de Play5 naar fabrieksinstellingen teruggezet en via Ethernetkabel verbonden. Bekabeld werkt hij wel, maar zodra deze ontkoppeld wordt niet meer. Hij geeft een continue wit licht waarop het lijkt dat hij verbonden is met Wifi, echter niet zichtbaar in de Sonosapp. Graag jullie hulp!
Hi allen, Ik heb een nieuwe Sonos One SL, mijn eerste Sonos product.Alleen wil deze niet verbinden met het wifi netwerk. Ik krijg wel verbinding met de sonos box maar zodra deze verbinding moet maken met het wifi netwerk lukt dit niet. Ik heb van alles geprobeerd, het wifi netwerk gereset, de box gereset, de app gereset, de DHCP uitgezet en de wifi extenders ertussen uitgehaald. Niks lijkt te werken, heeft iemand voor mij de gouden tip? Grt.
Hallo,Zoals wel meer bezitters van Sonos apparatuur heb ook ik, sinds een hernieuwde installatie van mijn Sonos materiaal, nu last van hinderlijke onderbrekingen in het geluid op de verschillende componenten.Hernieuwde installatie is gedaan, omdat ik gebruik ging maken van een Mesh wifi via Deco M4R (3 stuks, waarvan 1 bekabeld aangesloten)Mijn systeem bestaat uit de volgende onderdelen:Ziggo Connectbox (zonder wifi, alleen bekabeld naar netwerk switches) 3 Deco M4R mesh wifi op 2,4 en 5 Ghz 2 x Play 5 (Gen1) 4 x Play 3 2 x Sonos Controller S1 via windows PC 1 x Sonos Controller S1 via AndroidDiagnostische info: 442778780om 11:34 13dec21 verzonden.Hopelijk kan iemand licht laten schijnen op dit probleem.Met vriendelijke groeten,Ben
Hello everyone,I set up my new SONOS Symphonic at home. I connected the SONOS to my home Wifi.I added the device to the AppleTV so that I could have the SONOS sound while watching movies.But the audio is out of sync completely. The audio comes after the video by 2-3 seconds. I only have the Symphonic, no Home Theater setup, as I thought that with AppleTV, you could connect the speakers without needed the full set up. Was it a mistake? Is there a solution to fix the audio delay?
Mijn sonos play 5 1 gen. heeft een tijdje geleden het leven gegeven. Toen ik muziek aanzette hoorde ik ineens een knal/ harde toon/ muziek en sinds dat moment gaf de speaker geen geluid meer. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en hoe ik dit kan oplossen? Zelf dacht ik aan een ontplofte speaker of een zekering in de speaker zelf. Alle hulp is welkom!!
Ik heb mijn Sonos systeem gewijzigd. Eerst had ik Sonos One speakers, maar nu heb ik Sonos Roam. De One speakers had ik in de Sonos-ruimte “woonkamer”. De Roam heb ik gezet in de ruimte “huiskamer”.Ik heb alles gereset, de Sonos app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.De ruimte “woonkamer” kom ik nu nergens meer tegen, behalve in de geluidsinstellingen van mijn macbook air. Hoe kan ik dat verwijderen?Er schijnt binnen Sonos een mogelijkheid te zijn om een ongebruikte ruimte te verwijderen, maar ik heb hem nog niet gevonden.
Ik heb probleem dat systeem op vol volume gaat ineens met gevolg hartslag 200heel vervelend dit ! Gebeurd voornamelijk bij dochter als ze spotify speeltapp up to datesonos up to datekan iemand mij aangeven hoe dit kan is echt beangstigend bijna
Ik heb in mijn huis 2 Sonos One, met wifi verbonden. Wanneer ik wat wil afspelen (via Sonos app of Spotify) valt de verbinding tussen app en Sonos vaak weg. Als ik de wizard doorloop krijg ik weer verbinding maar het probleem blijft voortduren. Iemand een idee?
Hallo,Ik krijg sinds enige tijd via de Sonos App geen verbinding meer met mijn Sonos play 5 en de Sonos One.Het is wisselend wel of niet verbinden.Dit probleem hebben we zowel op een Iphone telefoon als ook op de Android / Samsung telefoon.De Play 5 heb ik met internet kabel verbonden, de One gaat via Wifi.Is dit een bekend probleem, en weet iemand hoe dit op te lossen.
Is het mogelijk op producten in termijnen te betalen wIl super graag nog 2 fives maar geen geld voor als ik in termijnen kan betalen zou dit wel te betalen zijn
Hi all,Sinds enkele dagen werkt mijn IKEA Symfonisk afstandsbediening in combinatie met mijn Sonos Play One. Ik heb de batterijen al vervangen en de afstandsbediening gereset en opnieuw gekoppeld.Heeft iemand deze problemen ook? Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? De afstandsbediening gebruik ik namelijk voor de muziek in de keuken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.