Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Goedemorgen,Ik ervaar regelmatig problemen met het gebruik van de SONOS2 app i.c.m. met mijn SonosSL en SonosBeam. Soms stopt de muziek ineens met afspelen, als ik deze dan opnieuw wil aanzetten lukt dat niet. Ook kan ik geen nummers meer toevoegen aan de wachtrij en na een aantal keer proberen krijg ik de melding ‘kan niet door muziek bladeren’. Beide sonos producten zijn draadloos verbonden met het Wi-Fi netwerk en zijn tijdens de problemen ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk (WM1). Tijdens het typen van dit bericht is het probleem opgelost maar ik heb voor de zekerheid nog een diagnose gemaakt, misschien kan hier iets uit gehaald worden: 1376022316.Ik hoor graag.
Sinds een paar dagen werkt mijn systeem niet goed meer. Een van de play5 gen 2 speakers wordt niet meer herkend. Systeem heeft ruim een jaar probleemloos gewerkt.Sonos 5 gen 2 werkt niet meer na ruim een jaar zonder problemen gewerkt te hebben.
Hallo!Wij gebruiken Sonos in ons bedrijf en de alarmfunctie dient om werktijden te signaleren. We gebruiken een 30 van de maximaal 32 alarmen en dit heeft altijd goed gewerkt op S1. Eén van onze eerste generatie speakers ging echter stuk en de vervanger die we kochten kon enkel met S2 overweg dus installeerden alles opnieuw met de nieuwe S2 omgeving.Sinds dan werken onze alarmen zeer slecht. Vaak gaan ze niet of op verkeerde tijdstippen en smijten willekeurig de groepen door elkaar.Als test heb ik alle alarmen verwijderd. Dan blijft alles netjes gegroepeerd zoals het hoort. Daarna voegde ik 1 alarm-set toe en dan begonnen de problemen opnieuw: willekeurig werkt het wel/niet en willekeurig worden toestellen uit groepen gegooid of bij andere toegevoegd.Is hier een oplossing voor?Groeten.
1507051064911385153Ik heb 2 diagnose gemaakt N1 is alleen mijn 2x play 1 playbase en sub dan klinkt het goedN2 als ik de bovenstaande in een groep zet samen met een play 5 en een connectamp met sub dan gaat alles haperen. Voorheen geen last van gehad.Router al gereset app opnieuw geïnstalleerd mocht niet baten. Zowel via de tv geprobeerd ook via de pc gaat het haperen?Heb ook een sonos boost maar die krijg ik niet geïnstalleerd? Can you help me ?? Frans
Hi, ik heb al geruime tijd problemen met het zien en groeperen van 2 sonos speakers. 1 play 5 en play 3. Van de week maar weer eens mee aan de slag gegaan. Heb de sonos S1 app bijgewerkt en systeemupdate gedaan. Beide speakers waren weer in beeld, en inmiddels niet meer. Ik krijg de Play 5 maar niet toegevoegd als ontbrekend product.Kunnen jullie mij ajb helpen?
Ik blijf last hebben van het wegvallen van het geluid in mijn Sonos-systeem, zowel bij gebruik van Spotify, TuneIn radio of de platenspeler die is aangesloten op een Connect:Amp.De Bridge heb ik al vervangen door een Boost, maar het probleem blijft aanwezig. Een diagnose is verstuurd onder bevestigingsnummer 54313641.
Ik heb 2 kamers in mijn Sonos app, draagbaar en woonkamer. Vanochtend zag ik alleen nog draagbaar. Ik krijg het systeem in de kamer alleen aan als ik mijn tv aanzet. Hoe krijg ik de woonkamer terug in mijn lijst kamers?
We overwegen 2 extra Sonos One speakers toe te voegen aan ons bestaande netwerk:2 x Sonos Play 1, Playbar en SubIs het mogelijk om deze 2 nieuwe speakers toe te voegen als extra stereo pair in een andere ruimte?
Beste Lezer, Ik heb vandaag mijn eigen SONOS ONE SL aangeschaft, enkel met het installeren van de SONOS loop ik tegen problemen aan. Mijn vader heeft zelf al een account en die is bedoelt voor beneden, WIFI 1 dus.Ik zelf zit op zolder met een eigen wifi, WIFI 2. Zodra ik op mijn eigen wifi zit Wordt ik continu ingelogd op mijn vaders account en als ik de app opnieuw installeer is het het zelfde verhaal. Mijn vraag is kan iemand mij helpen of heeft iemand er ervaring mee of een FIX om dit op te lossen, want als dit niet werkt zal ik de SONOS weer moeten inleveren, en dat is iets wat ik absoluut niet wil…. M.v.g. Tim de Graauw
uitval speakers , kan iemand naar aanleiding van mijn uitval problemen aan 830950869 zien wat mijn problemen zijn ik ben al enkele maanden bezig maar ik kom er niet uit.Mvg Gerold,
Sinds een update werkt de alarm functie niet meer zoals het hoort. Alarm gaat niet af op ingestelde tijd maar kan ineens afgaan op een niet ingestelde tijd (wel steeds zelfde tijd) tijdzones al aangepast,tijd opnieuw ingesteld, alles gewist. Niks helpt. Daarnaast gooit hij alle gekoppelde groepen weer los van elkaar.
Hi, ik heb al jaren en play 1 staan. Waar ik erg tevreden over ben. Nu dacht ik, ik doe eens gek, ik ga het systeem uitbreiden met een Ikea Symfonisk. Nu schaar ik mijzelf onder de mensen die net iets meer kennis heeft van pc/software ed dan dat een gemiddelde Nl-er heeft. echter, ik krijg de symfonisk niet gekoppeld. Als ik de play 1 al in het netwerk heb zegt de Sonos app dat er geen enkel ander apparaat te vinden is. En als ik de symfonisk eerst installeer zonder de play 1, zegt het systeem dat de play 1 niet te vinden is. wie kan mij helpen?voor de goede orde, naar mijn weten heb ik echt alles al geprobeerd;via utp kabel rechtsteeks op modem modem al gereset app gereset benieuwd hoe het toch mogelijk is op beide apparaten in 1 netwerk te krijgen.
Sinds een poosje werkt mijn sonos alarm niet meer en krijg ik het sonos signaal te horen. De ene dag werkt het wel, de andere niet.Wil je eens kijken wat hier aan de hand is?diagnose 1041938782 Reinier
Als ik een alarm instel om mijn Sonos systeem krijg ik zodra het alarm afgaat een Sonos alarmmelding op mijn startscherm, Echt als ik op die melding tik dan open de Sonos app en krijg ik tevens een pop-up scherm dat zegt ‘Kan niet met het product verbinden’. Heel raar want het systeem werkt goed. Alleen kan ik dus ook niet het alarm sluimeren/snoozen. Iemand die dit probleem herkent en er een oplossing voor heeft. Dit gebeurt overigens bij alle kamers
Mijn sonos one en five gaan automatisch aan in de nacht en speelt Spotify muziek af ik heb geen spraak besturing en geen alarm ingesteld er zijn in de omgeving geen andere sonos gebruikers graag advies
Hallo ik heb een sonos one 2 na de laaste update krijg ik hem niet meer aan de praat krijg melding probeer het nog eens dit is echt waardeloos wie heeft de oplossing
Halverwege week 50 2020 is de software van Sonos app vernieuwd en moest ook doorgevoerd worden in de speakers.Bij de update kreeg ik de melding dat er iets mis was gegaan. Ik zag geen mogelijkheid de update opnieuw uit te voeren.De speakers (play 1, play 5 gen:1 en play 5 gen:2) waren verdwenen uit de app.Terugzetten in de app mocht niet baten. Op dit moment wil de Play 5 gen:1 niet meer toegevoegd worden.Help!
Sonos (2xone) vallen sinds update naar s2 steeds (tijdelijk uit). Diagnostische Info nr 391789827. In vorige versie nooit problemen gehad?Dit gebeurt ongeveerd 1x per 30-45 seconden, en is dermate storend dat het eigenlijk niet bruikbaar is. Heb router/Sonos en telefoons uiteraard al gereset, maar niets lijkt te helpen..Gr Rig.
Ik heb 2 nieuwe sonos speakers gekocht. Heb er nu 4, maar 1 (huiskamer) kan ik niet groeperen met de andere 3. Kunt u helpen?
Ik heb een Sonos Play:5 (Gen 2) maar wil graag een stereopaar vormen. Lukt dat met een Sonos Five erbij? Zijn er nadelen?Dank voor de hulp.
Sinds kort wil de linker play speaker niet meer verbinden via Wifi via bekabeling gaat het wel goes, wat kan ik doen om het Wifi probleem met de speaker op te lossen?
Spotify steeds op pauze.Heb het account al opnieuw geladen , app up2date etc.Ook gekeken naar hoeveel bandbreedte het krijgt maar dit lijkt allemaal in orde.Diagnose bevestigings nummer 1054585765
Ik heb een paar sonos one speakers en sinds een paar dagen een tp link deco m 4 router. Als ik de sonos speakers wil verbinden met de router gaat alles goed tot het moment komt maak verbinding met sonos en dat doet hij dus niet. Ik heb alles al geprobeerd ook met n zonder ethernetkabel. Iemand een oplossing? Sonos is onbereikbaar
Ik heb altijd veel plezier gehad van mijn Sonos systeem. 2 x play 5 1x play 1 keuken en 1 Sonos beam. Sinds ongeveer is het ontvangst matig. Ploseling stopt een van de boxen met afspelen. Stoppen alle boxen met afspelen of gaan zomaar naar het volgende nummer. Als ik dan opnieuw wil afspelen doet hij het niet. De volgende dag kan het opeeens weer goed zijn.... Ik heb niets veranderd. WiFi signaal is goed. Ik heb ook het kanaal wel eens veranderd. Dat maakt niet uit. Ik heb ook een Sonos boost.... Wat kan ik doen???Vriendelijke groeten daan
Ook mijn geluid valt steeds een paar seconde weg. Zie dat het vaker voorkomt, maar omdat je een diagnose nummer mee kan sturen een nieuwe topic 44757876Overigens router etc. allemaal al een keer opnieuw opgestart. Andere radiozender is ook niet de oplossing ;-(
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.