Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik heb een Beam (gen2) en 2 One Sl speakers en alles werkt goed. Nu heb ik bij Ikea 2 Symfonisk speakers erbij gekocht. Het probleem is nu als ik de TV aanzet alleen maar de Beam en One SL aan gaan en niet de Symfonisk. Ook een groep gemaakt waar alle speakers in staan maar nog steeds dat de Symfonisk niet aan gaan. Ik koppel ze dan via de app aan de TV , Dan kan ik ook niet het geluid met de afstandsbediening , zoals in de app, het volume van allemaal tegelijk verhogen of verlagen . Als ik dan later de TV weer aandoen zijn de Symfonisk weer uitgeschakeld. Een heel verhaal maar heb dus 2 vragen:Hoe regel ik dat alle speakers allemaal aan gaan als ik de TV aandoe. Hoe regel ik het geluid met afstandsbediening , zoals ik de app, als Groepsvolume.
Hallo,Ik heb 2x Play:3-apparaten samen met een (nieuwe) Amp, een Roam en een Boost. Tot eergisteren werkte deze combinatie prima. Gisteren gaf de Sonos-app aan dat er een update voor het systeem beschikbaar was, ik heb die geïnstalleerd maar de 2 Play:3’s werden niet geüpdatet. Bij deze apparaten blijft er een melding in de app staan dat er update nodig is maar updaten werkt niet. Ik heb alles geprobeerd wat de supportpagina suggereerde: router resetten, alle Sonos-apparaten een keer losgekoppeld, de Play:3’s resetten en aan weer het systeem toevoegen maar ik blijf een foutcode 4 krijgen. Ik zou contact moeten opnemen met Sonos Support maar die is gesloten in het weekend. Heeft een van jullie ook zo’n update fout ervaren?
Mijn One SL in de badkamer (“Badkamer”) wordt in de Sonos app regelmatig ongevraagd hernoemd naar “Luidspreker”, en ik moet deze dan telkens terug aan de juiste kamer toewijzen. Mijn andere One SL in de keuken of mijn Beam in de woonkamer hebben dit probleem niet. Iemand die dit probleem ook heeft?
Ik heb een beam en 2 maal sonos 5. De 5 in stereo en de beam voor tv. vraag 1. muziek luisteren met beam of zonder?vraag 2. met alleen de 5 vind ik het geluid eenzijdig. Maw 1 speaker heeft echt de overhand. Oplossing opnieuw trueplay?vraag 3. mij ben voornemens. Om een Sub mini aan te schaffen. Mag ik deze overal neerzetten? Maw ook naast me bank op de grond? ik hoor graag mvg John
Ik heb in 2 kamers 2 systemen. Kamer 1: 2 x sonos play 5 gen2, sub en playbarKamer 2: 2 x sonos play 3 De laatste tijd hebben we in Kamer 1 regelmatig onderbrekingen bij het luisteren vanuit de sonos app.Gisteren getest met Kamer 1 en 2. Als Kamer 1 uitvalt speelt Kamer 2 door.Als we in Kamer 1 tv kijken, geluid via sonos, geen uitval. Software is 100% geupdate.Aansluiting via wifi, beide kamers, dus geen kabels. Wie kan mij helpen?
Kan je Sonos opblazen? Of slaan de speakers automatisch uit als ze te warm zijn. Ik vraag me dit af omdat ik veel muziek luister en van veel vas houdt. Dus ik vraag me af of ik rustig muziek op het aller hardst kan luister of dat dit mogelijk mijn speakers beschadigd.ik heb een systeem met 2 Sonos fives en arq en een sub gen 2.
Heb af en toe de melding dat mijn netwerk instabiel is.Wat resulteert in het wegvallen van geluid soms of dat de app geen reactie geeft als play of pauze druk.Heel ambetant... en meestal als ik bvb deezer of Spotify afspeel via de sonos app.Heb het eigenlijk nooit als ik externe bron afspeel via de stereo via de sonos connect. Heb ook een tweede probleem:Sinds paar dagen blijft in de app staan dat de boost aan het updaten is.Heb al stekker eens uitgetrokken van de boost (toen werkte niks meer) maar dat gaf geen resultaat.Staat er nog steeds dat de boost aan het updaten is.Iemand die kan helpen? In living: sonos boost.. connect .. ( verbonden aan mijn stereo... zone2 .... met mijn bose boxen)Keuken: 2 x play 1Slaapkamer : 1x play 1Badkamer: 2x play 1 Zie foto bijlage… Alvast bedankt
Heb een play 5 van de eerste gen en een sub geluid valt dikwijls enkele seconden weg , dan hoor je enkel nog bass geluid wat kan dit zijn ? Vind dit heel erg en twijfel om ander systheem te kopen dan en geen sonos meer alles ging goed tot dat die updates niet meer gedaan worden volgens mij
Goedemiddag, Vanmorgen kon de app geen verbinding meer maken met alle Sonos producten in huis. Ook niet na resetten van modem en router. Alle producten waren verdwenen uit de app. Ook de kamers waarin de producten waren toegewezen waren verdwenen. Ik heb alle producten moeten restten en opnieuw moeten toevoegen en toewijzen aan kamers. Ook waren alle muziekdiensten als Tidal en spotify verdwenen uit de app. Is hier iets over bekend ?? Want op deze manier is de lol van Sonos snel verdwenen.
Waarom staat er als optie om muziek te streamen een sonos connect tussen?
Ik zou graag mijn Sonos one willen installeren op een Bbox 4 Proximus via ethernetkabel Aansluiten via een mesh netwerk lukt volgens mij nietAlhoewel aansluiten via ethernet kabel lukt ook niet ; apparaat wordt niet gevondenIphone is aangemeld op zelfde wifi netwerk als de Sonos ( via ethernetkabel )Hoe is dit op te lossen ( zie het bos door de bomen niet meer )PS Vroeger lukte dit wel op een oude router van ProximusDank bij voorbaat
Moet je een sonos connect hebben om al je sonos producten te koppelen?
Ik heb 2 x een one staan en een ray. De one's staan ingesteld als surround op de Ray. De Ray is aangesloten via een internetaansluiting omdat anders de google assistent van slag is. Als ik het systeem inschakel om muziek te luisteren is het vrij hard. Als het daarna uit zet en ik zet de tv aan dan is het geluid heel zachtjes dan moet ik het weer harder zetten. Mijn vraag ....hoe kan dit.Gr Ad
Binnenkort komen er voor enkele maanden andere mensen in mijn huis.(Hoe) kan ik ze veilig mijn Sonos laten gebruiken?Of werkt het alleen als ik ze mijn eigen gebruikersnaam en ww geef om in te loggen?
De Play3 proberen te verbinden met het nieuwe netwerk. “verbinding met tijdelijke netwerk lukt”daarna“Play3 wordt verbonden met….”” communiceren met het nieuwe netwerk lukt niet”. Kom dus niet verder.tweede vraag: in mijn app is onder Instellingen Systeem (en account) niet toegankelijk. App gereset maar probleem blijft.
Beste allemaal,Mijn Sonos (one) hapert wanner ik via Spotify muziek afspeel. Zowel vanuit de app van Spotify als de Sonos app. De apps zijn up to date en staan dicht bij het netwerk/router. Ik heb Spotify al opnieuw toegevoegd in de Sonos app.De hapering doet zich niet voort wanneer ik iets afspeel van Soundcloud of Mixcloud. Wat kan het zijn?
960362273 Zie diagnose.Al een tijdje valt de verbinding weg via WiFi.m
Goedemiddag,ik probeer de sonos one sl te installeren op mn huidige netwerk en dit lukt niet. De sonos s1 app herkent deze niet. wanneer ik de sonos s2 app gebruik herkent hij de box wel maar dan word deze niet geregistreerd in het netwerk. ik heb vaste boxen ingebouwd en speel muziek via spotify. De sonos one sl zie ik nergens terug. Snap er niks van. Wat moet ik doen om deze te laten werken?
Mijn 2 play1 spelen niet synchroon, wat kan ik doen
Ik heb verschillende producten van SONOS via het upgradeprogramma vervangenik vind het zonde om ze weg te gooienkan de oude SONOS CONNECT en de oude SONOS CONNECT AMP nog geactiveerd worden, zodat mijn zoon ze nog zou kunnen gebruiken op zijn studentenkamer met zijn muziekinstallatie.ik veronderstel dat dit alleen zou kunnen met de S1 appMoet ik iets speciaals doen om die apparaten te reactiveren?met vriendelijke groetenjef
Ik heb 2 play:1 apparaten, 1 in de keuken en 1 in de slaapkamer. Bij het afspelen van de radio of podcast is er niets aan de hand. Alleen bij het afspelen van muziek via deezer valt de Sonos One in de keuken steeds uit. Soms duurt het een paar seconden, soms langer. Dit gebeurt dan meerdere keren per minuut. Ik heb wel het idee dat hoe langer ik de muziek laat afspelen, des te minder vaak het optreedt. Daarnaast reageert dit toestel soms ook niet als ik het via de app aan of uit zet.Een tijd geleden heb ik alles opnieuw geïnstalleerd en ook de app opnieuw geïnstalleerd. Dit maakte allemaal geen verschil.
Deze vraag staat bij gesloten topics. Voorgestelde oplossing werkt echter niet. Heb de producten andere naam gegeven (A en B ), maar de volgorde bij het aanpassen met volume schuifbalk blijft op B + A staan. Hoe kan ik de volgorde van deze wijzigen? Alvast dank voor reacties.
Wij hebben Sonos op 2 locaties, gebruiken in ene huis de S1-app (want nog oude connect) met een NAS en Spotify en in andere (vakantie)huisje de S2-app (met nieuwere connect) met Spotify. In beide huizen valt sinds enkele maanden ong. 10-20 per uur het geluid een paar seconden uit en gaat dan weer aan. Het geluid van de wifi-gekoppelde Sonos-box blijft spelen, het geluid van de bekabelde boxen via de connect valt uit. Het probleem wordt helaas steeds erger. Iemand enig idee? Helaas is Sonos alleen door de week bereikbaar, dan zijn we niet in huisje :-(. Diagnosenr 2106218683
Sinds gisteren werkt één van mijn twee sonos play-1 boxen niet meer. Een factory reset en reboot is niet mogelijk en heb ook getest of het aan de bekabeling ligt. De sonos werkt ook niet met de kabels van de andere play:1 box.Ben altijd zeer tevreden geweest over deze box en zelfs eergisteren een sonos Ray besteld om eindelijk naar een home cinema set uit te breiden. Toeval bestaat niet dat vandaag mijn play:1 niet meer werkt.De Sonos app geeft aan dat één box het wel nog doet maar de andere niet is verbonden. Ik heb inmiddels de verschillende forums gelezen en de stappen die daar staan vermeld reeds allemaal doorlopen. Helaas zonder succes.Graag verneem ik wat ik kan doen om deze play:1 weer aan de praat te krijgen zodat ik kan genieten van mijn home cinema set.Het play:1 systeem dat niet meer werkt betreftSerie: 5C:AA:FD:70:2C:DC:0
goede morgenmijn sonos roam is uitgevallen en doet nix meerhij doet het 5 min en valt helemaal uit ter wel gewoon in oplader zithij laad niet meer op heel vreemdik heb gewoon lader met stekker en die draadloze oplader groetjes cor klaassen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.