Maak een praatje met andere Sonos-bezitters. Wat gebeurt er allemaal in de wereld van muziek en technologie? Wat speelt er?
Meest recente
Goedenavond,Zojuist mijn eerste sonos product aangeschaft. Als ik een sonos account probeer aan te maken via de app dan wordt aangegeven dat het e-mailadres al bekend is terwijl ik mij toch echt voor de eerste keer wil aanmelden (meerdere mailadressen gedaan, steeds hetzelfde). De reset password mails komen ook niet aan, waaruit ik afleid dat ik toch echt niet eerder een account heb aangemaakt. Mijn vrouw probeerde ook een account aan te maken, dit lukt ook niet. Heeft iemand een gedachte over hoe dit kan?
Hallo.Ik heb 1½ uur geleden de arc besteld maar ik heb nog steeds geen bevestigings mail ontvangen. Iemand een idee?
Ik wil niet updaten naar S2, maar door het hinderlijke schermpje dat verschijnt wanneer ik de S1-app open, kan ik de app niet gebruiken. Hoe krijg ik dat updatesxherm eeg?
Levertijd van sonos arc levertijd van 6 tot 8 weken is mij verteld 2 maanden geleden, ik heb toen besteld,ik gebeld naar de leverancier hoe het staat met de bestelling, nu 2 maanden langere levertijd.Iemand daar nog meer ervaring mee of komt er over 2 maanden weer bericht het duurt nog eens 2 maanden.
Beste, Hoe kan ik een Email adres wijzigen wanneer ik geen toegang meer heb tot dat Email adres!Dit om een wachtwoord te wijzigen. Alvast bedankt
Beste Sonosgebruikers,Ik wil graag advies over het volgende. Ik heb in de woonkamer de playbar, 2 surround en de sub. Ook heb ik de Move voor het gebruik af en toe buiten. Deze staan op de S2app.In een andere kamer heb ik de Play 5 en weer een andere kamer de connect amp. Deze laatste 2 heb ik in de S1 app staan. Alles werkt op zich goed, maar…..ik mis ontzettend de koppeling tussen S1 en S2, ik wil namelijk graag in het hele huis de zelfde muziek op hetzelfde moment. De kamers zijn allemaal met elkaar verbonden. Wat kan ik doen? Alles terugzetten naar S1 is natuurlijk een optie of is het verstandiger om de play5 en de connect-amp (op enig moment) te vervangen door een generatie2 speaker. En zoja welke speaker zouden jullie dan adviseren. Het zijn kamers waar nu niet bepaald heel kwalitatief geluid behoeft te worden afgespeeld en ik moet natuurlijk ook op de centjes letten. Ik hoor graag jullie advies.
Hallo , Ik hoor zowel in Nederlandse als duitse winkels dat sonos producten momenteel niet leverbaar zijn in Europa. Heeft iemand enig idee wanneer het wel weer beschikbaar is ? Met vriendelijke groet, Arnold
Ik wil een account aanmaken bij Sonos maar ik krijg geen mail binnen om deze verifiëren ?? Mail kom ook niet binnen in de ongewenste mail !! Graag een antwoord hierop !!
Hey, Ik heb dit jaar wat dingen meegekregen over wat leaks en rumors voor een SONOS over-ears set. Ik ben namelijk tot de conclusie gekomen dat earbuds, bedraad of draadloos, echt niet mijn ding zijn. Alleen is het probleem dat dit headphone concept al sinds 2019 stilletjes rondgaat. Ik verwacht wel dat we dicht in de buurt komen van de release date, maar daar kan ik ook volledig naast zitten. Nu heb ik besloten dat ik z.s.m. een goeie draadloze koptelefoon wil aanschaffen. TL;DR: Is het verstandig om te wachten totdat SONOS met iets komt of moet ik verder zoeken voor een setje over ears? (Verder heb ik geen idee of ik hier goed zit met m’n vraag. Als ik hier niet goed zit, verplaatsing van de vraag of doorverwijzing naar het juiste subforum is zeker welkom.)
Ik heb een Sonos Play 1 van de eerste generatie.Als ik van de upgradekorting wil gebruik maken en de Sonos Move wil bestellen vraagt Sonos me om nu (10 juli 2021) te betalen, en levering op 1 oktober 2021 door logistieke problemen.Dit is toch bijzonder lang en wat mij betreft fout!Klopt dit??
Goedenavond,Beide Sonos boxen hangen aan de Flexson muurbeugel. Ze zitten goed vast in de muur, ik heb dit gecontroleerd samen met de Flexson beugel die de box vasthoudt. Aan het begin (4weken geleden) had ik er geen last van maar vanaf heden kraakt het bij iedere bass, wanneer het volume ietsje harder gaat. Enig idee?Veel dank voor reactie. Joris
Hi allen,Ik heb (onder andere) een sonos playbar, deze heeft enige tijd op zolder gelegen in verband met een verbouwing. Toen ik deze aansloot kwam er een constante hoge pieptoon uit mijn speaker. Hij ging maar niet uit. Van alles geprobeerd; resetten, ander stopcontact, ander wifi netwerk, bekabeld aansluiten etc etc maar niks mocht baten.Vervolgens contact gehad met de klantenservice (als je meeleest Rene, duizend maal dank!). Hebben nog wat dingen geprobeerd maar het lukte niet om de pieptoon weg te halen. Vervolgens heeft Sonos de oplossing geboden om de playbar kosteloos te vervangen (Bijna 3 jaar na de aankoop). De snelheid waarmee alles is gebeurd is gewoon indrukwekkend. Afgelopen vrijdag heb ik om 10:00 contact gehad met de klantenservice. Dertig minuten later (10:30) stond de koerier (DHL) aan de stoep om mijn oude playbar op te halen. Vanmorgen (de dinsdag erop dus, nog geen 4 dagen later terwijl het weekend hier ook nog tussen zat) stond DHL aan de deur met een nieuwe playb
Na een update, gedwongen om S2 te installeren. Omdat saar Sonos3 en bookshelf v IKEA wel op zouden draaien.oude Sonos1 via S1Nu doen geen van allen het meer. S2 app zegt dat ik S1 app moet openen en S1 app zegt dat niets meer compatibel is.alles opnieuw downloaden aansluiten etc werkt niet.woest irritant want kan nergens meer muziek luisteren. Frustratie groeit met dag.
Ik heb 2 vragen:Vraag 1ik ben net verhuisd en zoekend naar een goede opstelling. Mijn woonkamer bestaat uit 2 gedeelten. In een gedeelte bevindt zich de tv hoek en in de andere de keuken met bar en eethoek, waar ik regelmatig met mijn vrienden zit. In beide gedeelten wil ik goed geluid hebben.Ik heb de beam, play 3 (2) en play 1. Hoe zet ik deze boxen neer en welke boxen heb ik verder nog nodig? Vraag 2Ook heb ik een play 5, maar de nieuwe sonosapp accepteert deze niet. Is hier een oplossing voor? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ben al 2 dagen bezig om een retour ticket te krijgen. Maandag gebeld niets ontvangen. Vandaag gebeld en er zou zo snel mogelijk een retour ticket verstuurd worden. Niet dus. Morgen weer bellen. Kansloos dit. 😡. En nee de mail zit NIET in mijn spam.
Ik ben vast een oude zeur, maar kan Sonos niet eens iets doen aan het abominabele taalgebruik in de klantcommunicatie? Natuurlijk zijn het robotvertalingen uit het Engels, dat snap ik, maar is het nu echt zoveel moeite die even na te lopen?Zoiets als onderstaande bijvoorbeeld, dat ik vandaag ontving als deel van een ontvangstbevestiging van een mailtje aan Sales:“Als je wijzigingen wilt maken aan je bestellingen, kan het sturen van een email in deze het niet mogelijk maken deze wijzigingen op tijd door te voeren.”Het is niet alleen lelijk, maar ook gewoon onduidelijk.Ik weet het: de meeste mensen interesseert het tegenwoordig geen bal meer of er goed Nederlands wordt gebruikt. Maar persoonlijk vind ik het erg onprofessioneel overkomen. Er wordt geen zorg aan besteed. Jammer!Het is niet mijn bedoeling om een discussie uit te lokken, dus reageren hoeft niet! Het liefst zou ik zien dat deze feedback bij Sonos terechtkomt en dat zij er iets mee doen.
Beste dames en heren, weten jullie of Sonos een dienst aanbied waarbij je een geluidsplan kan maken voor je huis? we hebben een vrij groot huis van 350m2 met diverse ruimtes. We wonen in het buitenland en kunnen daarom niet even een audiospeciaalzaak inlopen. mvg,thamar
Goedemorgen,Op het moment kom ik er zelf niet meer in uit. De juiste informatie krijg ik helaas ook nergens gevonden. Het probleem is als volgt. Ik wil in mijn huis wegens slechte wifi een mesh netwerk creëren middels het volgende product: De TP-Link Deco M9 Plus. Qua Wifi zit ik dan sowieso goed. Maar nou komt het gedeelte waar ik niet uit kom. Ik ben in het bezit van 1x Sonos Amp (met bekabelde speakers/sub), 2x Sonos One gen.2 (surround) die op +/- 8m van de meterkast afstaan waar mijn modem van Ziggo hangt. Nu heb ik me dus laten vertellen dat als ik de One's wil gebruiken als surround dat ik daarvoor een Sonos Boost nodig heb om vertragingen/storingen tegen te gaan. Maar wat als 1 station van de Deco M9 Plus in de woonkamer geplaatst gaat worden dichtbij een Sonos apparaat? (Kan bij de Amp geplaatst worden evenals bij de One). Heb ik dan nog steeds een Sonos Boost nodig? En zo niet, hoe het dan wel op te lossen? En kan de Sonos set überhaupt samen werken met een mesh netwerk? Hoo
Goedemorgen,Het konijn van onze kinderen heeft helaas aan het netsnoer van 1 van mijn Sonos One speakers geknaagd. Deze wil ik dus (buiten garantie) laten vervangen. Doet Sonos dergelijke reparaties zelf of zijn er partners die dit (tegen redelijke prijzen) kunnen doen? Met vriendelijke groet, Remco
Ik heb de sonos arc gister besteld maar blijkbaar was ik niet ingelogd op mijn sonos account op het moment van bestellen. Sonos heeft gezegd dat ze de bestelling niet op mijn account kunnen zetten. Maar dan vroeg ik mij af of er een manier is om de huidige status van mijn product te zien en niet af te hoeven wachten op een verzendbevestiging?
Goede middag, Ik heb even wat vragen m.b.t. een Sonos opstelling voor de “woon”keuken. (zie tekening)Graag zou ik een soort ruimte vullend geluid hebben met slechts één speaker, veelal voor achtergrond muziek maar het moet ook goed blijven klinken als het een keer harder staat.alleen een Sonos Five boven op de keukenkast, is dat genoeg? twee Sonos One's (één op de lage kast) beter? de Five eventueel uitbreiden met een One? in de voorkamer (niet op tekening) hangt een Beam is die zo te koppelen dat wanneer het nodig is daar de zelfde muziek op afspeelt? Hoor graag jullie mening. Gr. Jochem
Mijn vader wil een sonos set kopen. Ik kom in aanmerking voor korting in het upgrade programma. Kan ik dan op mijn account een apparaat kopen en dat dan weggeven aan mijn vader? En kan hij het dan aan zijn sonos account koppelen?
Hallo, we hebben een ziggo connectbox maar deze valt er om de haverklap uit. Ik heb een vermoeden dat dit door de sonos installatie icm ziggo connectbox komt. We willen nu de ziggo connectbox als bridge instellen en er een andere router tussen hangen. Welke router werkt wel goed met sonos?
Hi allemaal,Ik zag onder het kopje Retourneren staan dat SONOS producten zelf ophaalt zodra je iets retourneert (https://www.sonos.com/nl-nl/legal/sonos-service-region). In de retourneringsinstructies lees ik echter dat je zelf verantwoordelijk bent voor de retournering.Is dit beleid nu aangepast wegens COVID of haalt SONOS nog steeds de producten bij jou thuis op zodra je iets wil retourneren?
ik heb een Arc Zwart + Sub gen 3 en Sonos one SL en een five.als het het doet is het leuk maar meestal doet het het niet.hiervoor een Yamaha systeem gehad prima voor 25 jaar.sonos gaat er na drie maanden weer uit.ik heb geen zin om iedere avond contact met mijn boxen te zoeken , wat meestal niet lukt.als je iets koopt denk je toch dat het werkt , bij sonos dus niet.ik heb het voor 80 euro laten installeren . ook helemaal slecht.reactie sonos verkoop je het toch.veel plezier met jullie sonos.ik vind het oplichting. zeeerrrrr slecht. Yamaha
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.