Weet je niet waar je vraag thuishoort? Vraag het hier, en we verplaatsen het naar de juiste locatie.
Meest recente
We hebben een sonos play soundbar en subwoofer en play1 Als we Netflix streamen hebben we geen enkel probleem, echter bij Disney en Prime hapert het geluid zelfs als ik pcm en alleen stereo selecteer We hebben een Samsung tv en Ziggo next mini
Ik krijg op mijn Macbook een melding dat de Sonos app binnenkort niet meer werkt omdat het nog een Intell gebaseerde app is. Komt er nog een update hiervoor? Zo niet; wat is het dan het alternatief om Sonos te blijven gebruiken op mijn Macbook?
Gisteren de platenspeler los moeten maken van de port die via de wifi het geluid zond naar de arc. Alleen nu krijg ik geen geluid van de port naar de arc. De platenspeler is Pro - ject T1 Photo SB. En heeft een interne voorversterker. Heel vreemd dat na het verwijderen en weer aansluiten van de platenspeler er nu geen geluid meer is. Kan iemand me helpen?
Hallo. ik ben nieuw op dit forum, dus weet niet of hier al een topic over is. Maar ik heb nú zo’n 2 weken de arc ultra in bezit. En ben al naar meerdere elektronica winkels gegaan zonder succes. Het probleem is dat de arc via spotify, en de sonos app perfect geluid levert. Hard maar ook veel diepte en bas. Maar zodra ik iets via me tv aan zet of forum streaming kast, moet ik echt goed luisteren of het geluid dan ook via de sonos komt en niet via de tv. Ik heb verschillende setting op de tv al geprobeerd helaas zijn er niet enorm veel mogelijkheden. Nu gaf een verkoper aan duurdere hdmi kabel, al lijkt me dit sterk aangezien ik de originele heb gebruikt van sonos. Een andere gaf aan dat mijn philips tv uit 2020 alleen arc hdmi poorten heeft en geen earc en ik dus een nieuwe tv nodig heb. Waar ik me deels in kan vinden maar dit verschil is echt dramatisch. Hier voor had ik een jbl 9.1 en hierbij bleef het geluid uit de tv of via bluetooth hetzelfde en had ik dus totaalgeen problemen
I received a message from Administrator_Adrian inviting me to claim an Apple iPad Air 11 from the Sonos.com team. Has anyone else received a similar message?
De Sony bravia 3 (s30) schakel t het geluid vaak niet aan naar de Sonos Arc.Wanneer wij radio luister en daarna de tv aan schakelt de sonos niet om.Van alles al geprobeerd, kabels vervangen, instellingen wijzigen, maar geen resultaat.Wie heeft hetzelfde probleem of nog beter een oplossing.
Hallo,we hebben een sonos playbar die we aan willen sluiten op de tv. Nu hebben we een HDMI arc kabel met een koppelstuk naar optische kabel aangesloten. Helaas vindt de sonos nog steeds niet de tv. Heeft er iemand een tip hoe deze wel werkend te krijgen? Dank.
Hallo,Ik heb een Sonos Beam aan mijn televisie hangen. Ik heb hiernaast meerdere Symfonisk boekenplanken aangesloten. Voordat de Beam er tussen hing had ik op alles slaapkamers mooi geluid. Sinds de Beam er tussen hangt valt op 1 slaapkamer de radio al door weg of kan die de content niet laden. Ik heb ondertussen er een boost tussen gezet en Sonos zijn eigen netwerk laten maken. Ook heb ik speakers van slaapkamers omgeruild. Maar nog steeds hetzelfde probleem. Hebben jullie deze ervaring ook of hebben jullie oplossingen?
Ik heb 2 systemen en wil mijn apparaten allemaal in 1 systeem. Ze zitten op hetzelfde wifi netwerkMaar “dit systeem vergeten” werkt niet en er is geen optie om uit een systeem mijn aparaten te verwijderen.
Heb Samsung 65 S95F Oled gekocht,,heb mijn Arc Systeem weer aangesloten, arc-bar, 2x era 300, plus sub. Het geluid op tv is ineens heel zacht, veel zachter dan bij mijn oude tv Samsung(curved, 12 jaar oud)Heb alles al geprobeerd, maar op de gewone kanalen is het geluid nog niet de helft van wat eerst wasWel op Netflix , daar is het geluid wel zoals het was, geweldig !! Gewoon muziek ook geweldig via SonosWat kan ik doen, heb alle instellingen gezet zoals het hoort, verandert niet
Ik heb een nieuwe tcl tv en daarbij een sonos ray via optische kabel. Het geluid doet het goed maar de sonos reageert slecht op alle afstand bedieningen die ik inmiddels gekoppeld heb. Via de sonos app moet je 3x drukken, ik moet wel 100x drukken en met wat gelukt zegt hij dan gekoppeld. Als ik vervolgens het geluid wil aanpassen zegt de tv dat de "audio uitvoer via optische vezels ondersteunt geen volumeregeling." De sonos ray reageert slecht of eigenlijk bijna niet op de afstand bediening. Heb tcl en kpn afstandbedieningen gekoppeld maar probleem blijft.… Wie heeft de oplossing?
Ik heb mijn muziek op een Nas Synology staan. Alles werkt in principe prima. Behalve dat ik mijn geimporteerde afspeellijsten niet kan starten via de sonos-app op de iphone. (En laat dat nou de functie zijn die ik het meeste gebruik) Starten via de sonos-app op mijn laptop lukt wel. Eenmaal gestart (via de laptop) kan ik de muziek wel stoppen, vooruitspoelen, etc. via de iphone. Op de iphone zie ik wel de geimporteerde afspeellijsten staan. Alle muziek via de overige functies (via “genre”, “artiest”, “album” etc. ) starten via de iphone lukt wel.Ik heb voor mijn gevoel alles geprobeerd: app verwijderd, verbinding met muziekbibliotheek verwijderd, muziekbibliotheek opnieuw gescand etc.
Ik blijf klooien met de speakers. Ik ben al gauw een paar uur per week mee bezig. Nieuwe router, Ziggo sagemcom, Sonos one hebben aandacht nodig ik snap alleen niet wat te doen. De gouden tip zo zo enorm welkom zijn.
Hoi allemaal,Sinds een week of 2 knippert mijn Sonos Arc Ultra rood (2 sec rood 1 sec niks) en geeft een tikkend geluid (om de 2 a 3 sec). Ik heb deze ondertussen een half jaar, dus ik vind het bijzonder dat dit uit het niets is ontstaan.Zodra de tv aangaat of er muziek via de soundbar wordt afgespeeld ontstaat er een haperend geluid met wederom het rode knipperende led. Na een 10tal seconden pakt hij hem vervolgens gewoon op en doet hij normaal. Komt dit iemand bekend voor en wat te doen?Alvast bedankt.Mvg
Ik heb 2x de Era 100 voorin mn kamer 2x de Era 300 naast mn bank. Ik heb de Era 100 als pair aan mn TV gekoppeld. Is het mogelijk om zonder de Arc toch surround sound te kunnen krijgen?
English below. Hallo allemaal,Ik heb een probleem met de optische/Toslink-ingang van mijn Sonos Playbar (defect gekocht, klepje kapot) en ik loop vast. Ik hoop dat iemand met kennis van printplaten me in de juiste richting kan wijzen.Wat ik heb gedaan:Ik heb de Toslink-ontvanger (FCR684208R) drie keer vervangen. De eerste twee keer vermoedde ik thermische schade tijdens het solderen. De derde vervanging heb ik super zorgvuldig uitgevoerd met een soldeerbout met een lagere temperatuur, snelsmeltend soldeer en nooit langer dan 3-4 seconden per verbinding, dat het niet meer mogelijk is dat hij is doorgesmolten. De datasheet geeft een maximumtemperatuur van 260 °C / 5 seconden / 2 keer aan — ik ben daar ruim binnen gebleven.Metingen (printplaat van stroom voorzien, actieve Toslink-bron aangesloten):- TP67 naar TP68 (Vcc naar GND op de ontvanger): ~3V DC ✓- TP87 naar TP68 (Vout naar GND, met actieve optische ingang): 1,67V DC- TP87 naar TP68 (zonder ingang): 0V- TP69 naar TP68 (ook Vout-lij
Ben 5 jaar gebruiker van jullie Sonos installatie bestaande uit 2 x One, One SL, Roam en Playbar met Sub. Sinds een paar weken vallen de speakers continu uit. Alle mogelijk checks meerdere malen gedaan; reset router, deco's en Sonos items. Updates gedraaid, 2,4 Mhz op Deco's ingesteld voor Sonos items. Sonos App verwijderd en weer geinstalleerd. Soms gaat het even goed, maar meestal constant wegvallen speakers. Soms werkt App slecht of niet en speakers doen het soms dan wel. Soms ook alleen minuten lang alleen reclame. Ben er inmiddels ruim 2 dagen mee bezig geweest, dealer gecontact en bevestigde dat alles wat ik heb gedaan hij ook zou hebben gedaan. Krijg vaak melding WIFI instabiel (maar dat werkt perfect op 400 down en 40 up) of onbekende content. Weet het niet meer. Kunnen jullie svp inloggen op mijn systeem en eens kijken wat er mis kan zijn svp. Hoor graag.
Ik heb de sonos op mijn laptob geinstalleert maar nu kan die geen verbinding meer maken weet iemand hoe ik het kan oplossen heb alles al geprobeert router opnieuw opgestart de stekkers er uit gehaald van de sonsos one en van de beam geen resultaat . Op mijn mobiele telefoon werkt de app wel goed .zie afbeelding 1
Hallo Ik heb een arc en 2 era 100 en een sub Maar 1 era valt onde het afspelen van muziek uit en even later komt hij er weer bij .Alleen mt tv kijken blijf hij het wel doen .Heeft iemand een idee Mvg Iwan
sinds dit weekend lijken Joe radio en Qmusic Belgie niet meer beschikbaar. Hoe kan ik deze radio stations opnieuw ontvangen?
Ik kan mijn Sonos s1 niet openen om een oude play 5 gen 1 toe te voegen. Ze verwijzen meesteres door naar de andere app. Die gebruikt ik om mijn andere speakers te doen spelen.
Telkens ik mijn gegevens ingeeft in de app om mij Mediabibliotheek toe te voegen, licht de knop niet op om toe te voegen
Ik heb 4x Sonos One SL draadloos via wifi. Router moeten vervangen. Al van alles geprobeerd maar krijg de speakers niet meer aan de gang. De App kan geen producten vinden. Iemand een tip?
Hoi allemaal, Tot nu toe altijd erg tevreden geweest met onze huidige Sonos set-up die op onze TV aangesloten zat via HDMI ARC direct naar de BEAM. Nu hebben wij de TV vervangen en een beamer genomen die aan een desktop gekoppeld is. Beide van deze apparaten hebben geen HDMI ARC output. Nu heb ik een beetje zitten zoeken op internet hoe dit geheel aan te kunnen sluiten, echter word ik er niet heel veel wijzer van, van te voren eigenlijk gedacht dat hier wel een oplossing voor zou zijn dmv een adapter oid..? Zowel PC als beamer hebben dus alleen de standaard “klassieke luidspreker output” Is er iemand met dezelfde situatie en met een oplossing? Alvast bedankt! Paul
Hoi vandaag een Sonos 2 gekocht. Mij werd verteld dat ik met de pijltjestoetsen op het apparaat van radiozender kan wisselen. Ik zou hier de telefoon niet voor nodig hebben. Wisselen van zender lukt niet. Wat doe ik fout.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.