Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Kan ik een sonos 1 en symfonisk gelijktijdig laten afspelen?
Onze 2 Sonos One SL speakers vallen elke paar minuten uit. Ze staan in stereo gelinkt met elkaar. Ze vallen gelijktijdig uit en springen vanzelf gelijktijdig terug aan. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?Bedankt !
Beste meneer/mevrouw. Een van de 2, play 1 valt af en toe uit. Heb hem al 3 jaar en na de laatste update heb ik dit probleem opeens. Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen)? heel hinderlijk dit..
Ik heb een Sonos Beam met 2 One speakers als surround. Vandaag valt al voor de derde keer het geluid weg. De beam lijkt dan gewoon verbonden met de WiFi. Ik heb een diagnose nummer: 1960884591. De router herstarten en daarna de stekker uit de Beam halen lost het meestal wel op.... Wat kan de oorzaak zijn? Vandaag was ik aan het luisteren naar Sonos Radio, toen het gebeurde.
heb nu 2 x play 1 en sinds kort 1 x one SL. wil ze allemaal op 1 groep hebben nl de huiskamer, maar krijg nu 2x de huiskamer. hoe kan ik er 1 huiskamer van maken
Na toevoegen van een nieuwe Play 1 aan m’n bestaande Sonos systeem hapert deze. Netwerk is Sonos WiFi WM: 0Sonos Play 1 in kwestie: Keuken Diagnose nummer 949804556Dank alvast voor de support.
sinds enkele weken stopt sonos middenin liedjes met afspelen en slaat liedjes over. Indien er rechtstreeks wordt afgespeeld vanuit de Spotify app doet dit probleem zich niet voor. Kort na afbreken liedje diagnose verzonden. 1720854367. Heb de apps al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, stroom van sonos gehaald. Modem van ziggo en pt link deco gereset. Probleem blijft. Wie o wie heeft de oplossing?
Mijn Sonos play:5 speelt heel zacht en diagnose ingestuurd en is te vinden onder bevestigingsnummer 836606876
Hallo, van de week zijn er door Ziggo hier 3 boosters geplaatst als alternatief van de oude modem. Sonos was uiteraard verbonden met de modem maar krijg ik nu niet gekoppeld met het nieuwe netwerk. Als ik ‘m tijdelijk aansluit via etherkabel gaat het uiteraard goed, maar zodra ik ‘m loskoppel en weer op de oorspronkelijke plek zet (zonder mogelijkheid tot kabel) herkend de app het systeem niet meer. hoe kan ik dit oplossen. De stappen die in dr app aangegeven worden lijken niet te werken
Mijn Play 3 is er opeens mee gestopt, geen stroom meer. De dag ervoor werkte het nog. Er is geen stroomprobleem geweest bij ons. Hoe kan dit? Een duur Sonos product zou toch niet deze klacht horen te geven. Sonos, welke service bieden jullie hier? Groet,Anke
Ik heb sinds 2014 een play 3 maar deze wil mijn zoon , gewoon via wifi, gaan gebruiken zonder connectbox en het lukt niet om deze te resetten.meerdere malen stekker eruit en weer erin en pauze ingedrukt maar hij wil niet oranje en wit knipperen en ook groen wordt hij niet.is er een probleem???
Ik heb een Beam met 2 Sonos One’s in de woonkamer. De One’s waren als surround gekoppeld aan de Beam en het werkte prima. Tot de linker One niet meer meedeed. Hij was niet meer zichtbaar in de Sonos app (S2). Bij verbinden vond hij hem niet. Ook niet na resetten naar fabrieksinstellingen. Na een tweede keer resetten vond hij hem wel. Na verbinden gaf kwam de melding dat hij wellicht niet zichtbaar was in de systeem tab en dan de stekker er even uitgehaald moest worden. Hij werd niet zichtbaar. Ook met directe verbinding met kabel op de router lukt het niet. Resetten met de kabel duurde enkele uren. Uiteindelijk knipperde hij groen maar werd niet gevonden. ik heb het ook met de app op een ander device geprobeerd. Geen verschil. Ik heb een andere One gereset en opnieuw verbonden, dat ging allemaal wel goed. Wat kan ik nog proberen?
Mijn speaker, Play 3 en Play 1 verliest de gehele tijd verbinding om de paar minuten. Kan iemand vanuit Sonos mij helpen? Heeeel erg vervelend.
Hallo,Sinds vanmorgen verbind mijn Sonos Play:5 speaker niet meer over de Wi-Fi. Helaas krijg ik deze ook niet meer aan de praat. Ik heb de speaker al terug gezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw ingesteld, maar helaas zonder resultaat. Als ik de speaker tijdens het installatieproces koppel via de ethernet kabel dan slaagt de installatie wel. Echter wanneer ik de ethernet kabel verwijder en een Wi-Fi verbinding tot stand probeer te brengen dan komt deze niet meer online.Soms verschijnt de speaker wel draadloos tijdens het installatieproces, maar dan geeft deze een foutmelding tijdens het koppelen. Dit gebeurd op zowel Android als IOS apparaten. Mijn andere Sonos apparaten werken wel allemaal en ook andere apparaten hebben gewoon een uitstekend Wi-Fi signaal.Ik heb een diagnose met het id 688938240 verzonden.Hebben jullie nog enig idee wat ik hier aan kan doen?Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Tilly
Graag zou ik buiten onder mijn overkapping willen genieten van een muziekje uit een paar sonos speakers. Nu moet ik heel armoedig één of twee speakers uit huis halen om dze buiten neer te zetten en weer naar binnen als ikzelf naar binnen ga. Ik weet dat Sonos al enige jaren!! bezig is met het ontwikkelen van een sonos buitenspeaker. Het wordt tijd dat ze eens bij Sonos doorpakken en een buitenspeaker op de markt brengen voor ze te laat zijn.
Ik heb 2 goed functionerende sonos one als stereopaar werken. Wil nu mijn Sonos five toevoegen en krijg dan de volgende melding:We konden geen Sonos-producten vinden op het netwerk van je mobiele apparaat dus we konden je Sonos Five niet installeren. Probeer het opnieuw.Hopelijk overbodig om te melden dat ik dit uiteraard meerder keren heb gedaan maar helaas steeds met dezelfde uitkomst.Wat doe ik verkeerd?
Goedenmiddag, Ik heb 2 Sonos Play 1 speakers en een Sonos Playbar. Nu waren beide Play 1 speakers niet meer te herkennen in de Sonos app. Ik heb beide speakers gereset en krijg ze niet meer met me wifi netwerk verbonden. De Playbar werkt nog naar behoren.Bij het koppelen herkend de Sonos app beide speaker wel, maar hij kan ze niet op het wifi netwerk vinden.Ik heb ook al geprobeerd ze te koppelen met een internet kabel maar dit werkt ook niet.Wie kan mij uit de brand helpen?
We kochten net ons 1e sonos toestel en willen die installeerden. We downloadden de app, maar daar staat enkel 'verbinding maken met bestaand...'. Als we daarop klikken zegt hij "we kunnen geen systeem vinden op (naam van het wifinetwerk). Zorg dat je systeem aanstaat en verbonden is met het netwerk."We zien echter geen mogelijkheid om die te verbinden met het netwerk, aangezien dat de enige knop is die we te zien krijgen in de app.
Hoe kan ik een bestaand sonossysteem (4 x one, 1x connect) overzetten van wifi naar sonos net? Ik kan de connect verbinden met de router.
Goedenavond, Ik heb nog een oude Play 5 staan die ik graag wil gebruiken. Echter als ik hem probeer te installeren in de Sonos S1 app dan krijg ik continu de melding dat de speaker in de Recycle-stand staat en niet meer aan een Sonos systeem kan worden toegevoegd. Doodzonde want de speaker heeft altijd goed gewerkt zonder problemen en nu kan ik hem niet meer gebruiken. Ik was te laat met de Sonos kortingsactie en heb niet het geld om een nieuwe Five te kopen. Hoe kan ik alsnog deze speaker gebruiken?
Beste Sono’s community, Heeft iemand al een afdoende oplossing gevonden voor het “onvoldoende buffer” probleem? ik heb dit sinds kort regelmatig, heb bij internet testen tegen de 500Mbit down en een mesh WiFi netwerk wat op alle andere apparaten hier in huis geweldig presteert. Kanaal wijzigen helpt ook niet. update : Probleem is opgelost, er stonden in de app nog 2 oude WiFi netwerken, die heb ik verwijderd en nu doet hij het weer goed!groet Tijs
Hallo, ik heb een playbar icm 2 play one’s. De 2 play one’s had ik ingesteld als surroundspeakers. Dat werkte goed. Alleen nu merkte ik dat 1 play one’s het niet meer deed. Gereset en opnieuw toegevoegd. Wil ik dan kiezen voor instellen als surroundspeakers dan krijg ik op een gegeven moment de melding:er deed zich een probleem voor bij het toevoegen van je surroundspeakers.controleer je netwerkverbinding en zorg dat je speakers aan staan. als ik via de computer inlog zie ik slechts 1 playone. De andere niet en ook de playbar ook niet. Raar. De playbar doet het wel gewoon. Wat kan het zijn?
Ik heb 2 aparte Sonos play:1 staan. Laatste weken veel problemen: ‘geen verbinding met wifi’ terwijl wifi prima werkt. Vanochtend met internetprovider gebeld; voorstel was om de 2 netwerken 2,4 en 5 uit elkaar te halen door ze een aparte naam te geven. Nog steeds hetzelfde wachtwoord etc. Nu werkt Sonos niet meer. Dus met ethernetkabel geprobeerd verbinding te maken met router… hij vindt product niet. Wat kan ik nog meer doen? Ik heb geen zin in een totale reset en terug naar fabrieksinstellingen! Wie helpt? Ik wil gewoon muziek luisteren in het weekend. Is zo’n beetje het enige wat nog mag… :(
Hallo,ik heb een Play5 (1e gen) die steeds uitspringt. Stroom eraf, LED lampjes uit. Heb al geprobeerd een andere stekker toe te passen maar helaas zonder resultaat. Gebeurt zowel bij goedwerkende WiFi maar ook met datakabel. Wat te doen?
Ik heb in huis twee play5 , een play1 en twee symfonisk staan. In het begin viel er wel eens een speaker even weg maar binnen de minuut was t probleem weer verholpen.nu valt alles één a twee keer per uit per uur, ook de app krijg ik dan niet aan de praat. Resetten router, stroom er af halen, Sonos Booster er tussen gezet. Het probleem blijft bestaan. wat zou ik kunnen doen om het probleem op te lossen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.