Beantwoord

resetten play 3 lukt niet

  • 6 February 2021
  • 8 reacties
  • 8910 Bekeken

Ik heb sinds 2014 een play 3 maar deze wil mijn zoon , gewoon via wifi, gaan gebruiken zonder connectbox en het lukt niet om deze te resetten.

meerdere malen stekker eruit en weer erin en pauze ingedrukt maar hij wil niet oranje en wit knipperen en ook groen wordt hij niet.

is er een probleem???

icon

Beste antwoord door Erooij 6 February 2021, 08:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Sonos Play 3 Resetten

Sonos Play 3 resetten

  1. Verwijder de stekker van het stopcontact
  2. Houd de Dempen knopKnop Dempen Sonos ingedrukt
  3. Steek de stekker weer in het stopcontact terwijl je de knop DempenKnop Dempen Sonos ingedrukt houd
  4. Wacht tot de statusindicator oranje en wit knippert en laat daarna de knop los
  5. Wacht tot het lampje groen knippert en de Play:3 is hersteld naar fabrieksinstellingen
Reputatie 6
Badge +3

gewoon via wifi, gaan gebruiken zonder connectbox

wat bedoel je hiermee ? dat je `m eerst met een ethernetkabel aan je connectbox had verbonden maar nu hebt losgemaakt en dan de reset probeert uit te voeren ? 

Als dat zo is, zal reset inderdaad niet werken, je Play 3 gaat geen netwerk vinden om mee te verbinden.

Hij heeft hier altijd in mijn systeem gespeeld maar hij heeft ook een tijd als stand-alone in een wifi netwerk gespeeld en dat willen we nu weer maar krijg het niet voor elkaar om hem dus te resetten

Reputatie 6
Badge +3

vraag: wat bedoel je hiermee ? dat je `m eerst met een ethernetkabel aan je connectbox had verbonden maar nu hebt losgemaakt en dan de reset probeert uit te voeren ? 

antwoord: Hij heeft hier altijd in mijn systeem gespeeld

:thinking:

Reputatie 6
Badge +3

Heb je dan nog meer Sonos`en ? Hoe zijn die verbonden ?

Sorry moet het even uitleggen, ik heb thuis overal speakers van Sonos met connect box maar mijn zoon had een play 3 op zijn kamer en woont nu op zichzelf en heeft de play 3 meegenomen en wil die op zijn wifi laten spelen, maar dat werkt niet en vandaar resetten

Reputatie 6
Badge +3

Sorry moet het even uitleggen, ik heb thuis overal speakers van Sonos met connect box maar mijn zoon had een play 3 op zijn kamer en woont nu op zichzelf en heeft de play 3 meegenomen en wil die op zijn wifi laten spelen, maar dat werkt niet en vandaar resetten

Ah kijk, nu is het het duidelijker :wink:

Dat gaat inderdaad niet direct werken, je zoon zal eerst de Play 3 met een ethernetkabel moeten bekabelen aan de router en dan de reset handelingen uitvoeren zoals hierboven beschreven. Daarna wordt de Sonos zichtbaar in de app (apparaat toevoegen) en kan ook voor draadloze wifi setup gekozen worden. Pas dan kan de kabel verwijderd worden.

Ok gaan we proberen en bedankt vast