Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Goedemorgen, sinds de update van de nieuwe app 89.00.04-release 20240507.671125b op 7 mei loopt de trueplay-functie vast op mijn ipad 2017 ios 16.*. Via apple-taakbeheer moet ik de sonos-app uitvegen. Heeft iemand een oplossing? Via een de oude app op een andere iphone is het wel werkend. Help!
Krijg geen verbinding boden, steeds melding dat de eigenaar moet inloggen en dat ben ik
Goedemorgen kan iemand vertellen waarom mijn Sonos One niet kan koppelen aan mijn account.de installatie gaat zoals het hoort alleen als laatste stap koppelt hij dus niet aan mijn account Voor mijn wifi gebruik ik Deco m5 de box is overgenomen, dus ik ben tweede gebruiker is er een instelling die ik mis?
Net 2 ERA 100 en een Beam gekocht om te pairen met mijn Play:5 Gen2. Dit zou moeten lukken, maar het lukt me niet. De 3 andere apparaten pairen top, maar bij de Play5 zegt de Sonos app 'er kan geen verbinding worden gemaakt, probeer het later opnieuw'. Wie weet hoe dit wel lukt?
Na update vorige week van Sonos S2 app, checked die voor updates, heeft mijn speakers eenmaal geupdate, maar blijft naar start update gaan. En dan is up to date zeggen en terug naar start update... Kan aan niets meer! 😔
Na update play 1 krijg ik een melding dat de play 1 niet is geregisteerd. Nu krijg ik deze speaker niet meer op het netwerk. Wie kan mij helpen? Mijn andere play 1 en mijn playbar doen het trouwens gewoon.
Beste allen,Ik heb een Play5 Gen2 met achterstallige updates, gebruik op aanraden SONOS app1, maar zij kunnen mij niet helpen met updateoplossing. Wat moet ik nu doen?
Na de update loop ik ook tegen een probleem aan. En dat is dat de speakers (one sl) beneden niet meer zichtbaar zijn en en niets werkt om dit werkend te krijgen. De oudere one doen het wel naar behoren. (Het probleem speelt vanaf woensdag middag) wie kan mij helpen…? :-)
Waar kan ik in de nieuwe app de instelling vinden om het volume te regelen via android telefoon?
De update van mijn Sonos one geraakt maximum tot de helft. Ik krijg deze niet geïnstalleerd en kan hem ook niet meer gebruiken. Wifi netwerk is sterk genoeg…
Mijn play 1 wil niet updaten, telkens foutmelding 30 en alles geprobeerd (kabel, andere gsm, …) iemand tips?
als ik in de nieuwe Sonos app mijn producten wilt koppelen ziet hij beide producten, de Play 1 en de Beam enkel kan ik maar 1 product kiezen.Dus als ik kies bv. voor de beam installeerd hij hem en werkt hij prima, als ik dan de play 1 wil toevoegen dan kan hij hem niet vinden en dat vind ik best vreemd en ik heb alles al geprobeerd.als ik dan denk ik verwijderd alles weer en ik begin weer opnieuw en ik kies dan voor de play 1 ipv de Beam dan gebeurt hetzelfde zoals ik hierboven beschrijft, echt heel vreemd. ik heb inmiddels SonoPhone app geinstalleerd en daar zijn ze uiteraard wel beide zichtbaar, maar ik wil het gewoon in de Sonos app werken. wat kan ik doen want ik ben hem helemaal kwijt
Hi allemaal, ik heb al lange tijd een Sonos One SL die ik een aantal jaar geleden heb geinstalleerd via de Sonos 1-app. Ik bedien de speaker altijd via Spotify en dat is nooit een probleem geweest. Nu heb ik recent een Sonos Roam gekregen en wil deze graag installeren. Deze box is niet compatible met de Sonos 1-app, dus heb ik de S2 app gedownload. Maar het lukt mij niet om de box toe te voegen. De app zegt continu dat ik moet uitloggen en weer moet inloggen als eigenaar van dit systeem. Ik zie mijn Sonos One SL niet staan in de S2 app, maar zie wel de twee boxen van mijn onderburen staan, want wij delen de wifi. Terwijl ik dus wel via Spotify altijd mijn Sonos One SL gebruik, dus die box heeft wel connectie met het wifi-netwerk. Nu is mijn vraag: hoe krijg ik zowel mijn nieuwe Roam als mijn “oude” One SL in de S2 app? Of is het in deze app niet mogelijk om meerdere gebruikers op één wifinetwerk te hebben? En hoe kan ik dat dan oplossen? Alvast bedankt!
Deze week mn oude conect amp verwijderd omdat hij verkocht is. Nu houd ik drie Ikea speakers wel in huis. Deze maken echter geen verbinding meer met mn app. Heb al gereset, wifi aan/uit etc. Wie heeft een oplossing?
De vernieuwde app opent erg traag op telefoo. Volume instelling opent daarna, nog trager.Ga ik anders doen op telefoon, is de app alweer gesloten. Kortom voor mij geen verbetering. Iemand tips?
1van mijn One Sl speakers vraagt om een update (led knippert rood/wit) ook na update blijft dit zo.Er komt verder geen geluid uit de speakers
Sinds 2 weken de beam gen 2. Overweeg om of sub mini aan te schaffen of 2 x era 100.Voor Netflix, Spotify, You Tube etc is geluid al best okay maar wat meer bioscoop gevoel is wel prettig.TV kijk ik via glasvezel Caiway en dat is hoofdzakelijk PCM en daarvan is het geluid matig.Hierbij opgemerkt dat ik een beperkte keuze in providers heb: Caiway, Delta, Solcon.Iemand tips wat ik t beste kan doen. Eerst de sub en dan verder of eerst bijvoorbeeld de era's?Bedankt
hebben nieuwe modem van telenetinstellingen, je systeem, netwerk, netwerken beheren daarna kan je niet netwerken bijwerken doen. er komt helemaal geen wifi naam tevoorschijn.ik had de oude wifi’s wel eerst verwijderd.op het ogenblik zie ik het niet meer zitten en ik denk dat ik dan terug naar de fabrieksinstellingen moet maar dan zou ik mijn lijst met allemaal emo-nummers kwijt zijn wat ik helemaal niet wil…..Help !
Bij het installeren van de speaker gaat alles goed, tot hij op een gegeven moment is aangekomen bij het registreren of toevoegen in het account en daar komt hij steeds niet door heen
Sinds nieuwste update krijg ik een melding op beide Android toestellen dat er een update is, update starten en dan de melding ‘er deed zich een probleem voor bij het controleren op updates’! Probeer het opnieuw. Kan proberen wat ik wil maar dit blijft zich herhalen. Wie weet hier een oplossing voor. Ook de oplossing die Sonos aandraagt helpt niet en support is hoe dan ook niet te bereiken
Waardeloos dat ik het alarm niet meer kan instellen met de nieuwe app!!!! koop je over de duizenden aan materiaal krijg je dit😡
Play 1 updaten blijft uren duren
Had op 23 okt 2023 gemeld dat de Sonos Play 3 regelmatig wegvalt, d.w.z. onderbrekingen van geluid. Ik had toen een oplossing door de Play 3 een full reset te geven met UTP kabel aangesloten op modem.Dit heeft het probleem tijdelijk opgelost. Diezelfde Play 3 moet nu zo’n 2 maal per week van het net en terug opgestart worden. Netwerkproblemen geloof ik niet meer. Op dezelfde AP staan 2 Sonos Play 1 en die blijven feilloos werken. Dit is ten andere ook het geval voor de Play 3 na restart. Krijg de Play 3 niet goed. Vervelend is dat die in de slaapkamer staat. Reset is uit mijn bed dus. Plezierig is anders.Graag oplossing.Groeten
Ik heb op lijn terras twee Bose speakers (destijds waren er nog geen outdoor bij Sonos) verbonden met amplifier en boost. Maar toch valllen de speakers regelmatig uit. Soms paar sec soms ook paar minuten. De rest blijft spelen (indoors. 5 sets van twee en vier roams ) alleen outdoors valt uit.
Goedemorgen, Mijn Victrola Eastwood (bluetooth) zou ik graag koppelen aan mijn Sonos One SL en/of Beam, is dat mogelijk en hoe kan ik dat instellen?Dank alvast.Groet, Chris
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.