Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik zou graag willen weten of anderen dit probleem ook hebben. Ik kan Google Assistant (GA) op mijn speakers (SONOS ONE) toevoegen, kan de set verwerken in Google Home, kan SONOS aan Home toevoegen en Spotify ook. Alles werkte jarenlang prima. Maar de afgelopen maanden viel het af en toe uit en nu werkt het helemaal niet meer.Ik moet dit verduidelijken. Ja, ik kan “hey Google” zeggen en de speakers reageren, maar ze weigeren muziek af te spelen op commando met als reactie – ‘dat kan ik niet doen op dit apparaat’ – (ook al konden ze dat eerder wel en kan ik vanaf mijn telefoon nog steeds naar de speakers streamen). De speakers kunnen mijn telefoon ook niet vinden op commando – volgens hen staat Voice Match niet aan, en ik krijg de speakers niet (opnieuw) eraan gekoppeld – en het ergste van alles: SONOS laat niets meer horen wanneer iemand aanbelt via mijn Nest-deurbel.Ik heb alles gereset, alles losgekoppeld, mijn netwerk opnieuw opgestart, alles opnieuw geïnstalleerd in Home. Ik heb zel
Onze kat heeft mijn glazen lampenkap gesloopt maar wil graag een nieuwe , Heeft iemand hier info over
Ik ga een DJ-mixer met twee CD-players aanschaffen om thuis muziek mee te kunnen mixen. Ik heb nu de keuze tussen twee systemen van hetzelfde merk: één met ingebouwde versterker en één zonder.Ik wil het systeem met een kabel aansluiten op de Five. Welke van de twee is hiervoor het beste?Vonyx CDJ500 of Vonyx CDJ450
Connecteren met de play 5 lukt niet meer na het verplaatsen naar een nieuw netwerk. We verbinden hem met een ethernetkabel aan internet maar zien hem biet verschijnen in de sonos app.
Hallo,Ik heb een woning waarbij keuken en woonkamer verbonden zijn, maar beide zijn L-vormig. Ik heb twee Era300 speakers en vier Era100. Maar ik krijg de opstelling niet lekker. Heb een plattegrondje meegestuurd. In blauw de twee Era300 speakers, in groen de Era100 speakers. In de woonkamer is het geluid nu wel prima. Alle speakers staan op tafelhoogte. We zitten meestal aan de keukentafel of op de bank, maar het geluid bij het kookeiland vind ik ook belangrijk. Iemand tips?
Als ik muziek afspeel op mijn play:ones dan kan ik het volume niet meer aanpassen. Op de slider van het volume is geen bolletje meer zichtbaar om te verschuiven. Ook als ze gekoppeld staan met de boxen in de woonkamer dan is het resultaat hetzelfde. Het volume van woonkamer boxen zijn is aan te passen, die van de keuken niet. Ze geven nog wel geluid. Vanmorgen lukte het nog wel…
Ik wilde graag de radio aanzetten op mijn sonos roam, maar als ik een andere zender opzet laat hij wel zien dat hij de zender speelt die ik heb aangklikt. Maar ik hoor nog de vorige zender.
Ik heb twee sonos Play 1 speakers en een soundbar en ik zou deze graag willen gebruiken om muziek via mijn platenspeler af te spelen op de speakers. Ik vraag me af of dit mogelijk is en wat voor apparaten ik daarvoor nodig zou hebben, aangezien de play 1 speakers enkel een netwerkkabel aansluiting hebben en de soundbar een hdmi aansluiting.
Mijn Beam gen 1 reageert niet op de knoppen alleen het lampje van de microfoon brandt. Hard recent werkt ook niet als ik de stekker er weer in doe brandt het lampje van de microfoon gelijk
Wij bezitten al 12 jaar Sonos speakers, in totaal meer dan 10 stuks. De laatste jaren vinden wij het moeilijk om het volume te regelen via smartphone of tablet. De volume knop in de app lijkt te klein. Dat is heel vervelend en frustrerend. Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dreunt deze erg door de vloer of valt dat mee.
Ik heb 2 als stereopaar gekoppelde play:5 gen 1 luidsprekers. Op een ochtend gaf de rechter opeens een luide brom en sindsdien speelt die geluid erg dof en stiller af. De linker werkt nog prima. Is dit iets wat hersteld kan worden?
Hallo,Op dit moment heb ik een configuratie waarbij ik 1 van de Play 1 luidsprekers bedraad heb gekoppeld net zoals de Beam Gen 2. Of kan ik beter alleen de Beam bedraad koppelen en beide Play 1 boxen via WIFI ?Ik krijg straks nl. ook de Sonos Sub mini en wil deze liefst koppelen aan de Beam Gen2. De Play 1 boxen zijn overigens als stereo geconfigureerd, niet als surround. Alvast bedankt voor ieders meedenken!Ben R
Deze melding blijft terugkomen
Mijn sub werkt niet het lampje brand niet en er is stroom op dozen verschillende geprobeerd. hoe kan ik dit oplossen.
Dag allemaal,ik heb zonet mijn oude Technics platenspeler aangesloten op 1 van mijn 2 Era 100’s. Platenspeler is correct met voorversterker en Sonos adapter aangesloten, maar toch krijg ik maar uit 1 Era geluid. De 2 Era’s zijn als stereopaar ingesteld en als ik radio luister werken ze wel als paar.Als ik onder mijn stereopaar kijk naar lijningang-bronnen, dan staat er maar 1 vd 2 Era’s “verbonden”Ik heb de Era’s al eens terug als stereopaar ingesteld, maar helaas…Iemand een idee aan wat dit nog kan liggen? Aan het netwerk niet want ik kan perfect het geluid van de platenspeler uit mij Arc laten komen.Thanks Steve
Krijg de play 1 boxen niet meer in mijn wifi
Is het mogelijk de ons SL te verbindenmet de era 100?
Ik krijg met geen mogelijkheid de optische kabel in de Playbar.Ook een paar anderen hebben het geprobeerd. Het lukt gewoon niet.Playbar moest van de muur en was ontkoppeld i.v.m. schilderwerk.Dit vind ik heel vreemd. Wie weet raad?
Ik wil in de camper t wee Era's 100 als stereopaar laten fungeren via Bluetooth en zo het geluid van de tv afspelen.Is dit mogelijk en hoe stel ik ze dan in?
Ik lees veel gedoe over het geluid van era 300 dat ze niet goed meedoen, kijk in de instellingen van de surround speakers of die op sfeervol of volledig staan bij sfeervol doen ze idd niet veel mee maar op volledig wel!!!
Het zou een echte verbetering zijn als je in de aangemaakte groepen een standaard volume voor elke speler zou kunnen definieren , zodat volume bij overschakelen naar andere groep onmiddellijk correct zou zijn.
Beste, heb een vraag voordat ik het ga aanschaffen.wil graag 2 Sonos era’s 300 ophangen in mijn poolhouse zelfde muur op ongeveer 2m hoogte. Nu is mijn vraag kan ik die 1 keer verbinden en dan automatisch gaat die altijd automatisch verbinden zonder op de knop nog eens te duwen voor te verbinden of moet dit telkens opnieuw? (Omdat die zo hoog gaat hangen wil ik niet telkens op de knop duwen)
In mijn kameroverzicht staan woonkamer en woonkamer 1. In woonkamer 1 staan geen luidsprekers meer. Hoe verwijder ik woonkamer 1 in mijn overzicht?
Ik heb 2 x play one een sub en een playbar. Nu een era 100 gekocht en die wil ik in de app woonkamerplaatsen, maar dat gaat niet. kan dat ? Dit omdat ik een platenspeler wil aanschaffen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.