Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik wilde graag de radio aanzetten op mijn sonos roam, maar als ik een andere zender opzet laat hij wel zien dat hij de zender speelt die ik heb aangklikt. Maar ik hoor nog de vorige zender.
Ik heb twee sonos Play 1 speakers en een soundbar en ik zou deze graag willen gebruiken om muziek via mijn platenspeler af te spelen op de speakers. Ik vraag me af of dit mogelijk is en wat voor apparaten ik daarvoor nodig zou hebben, aangezien de play 1 speakers enkel een netwerkkabel aansluiting hebben en de soundbar een hdmi aansluiting.
Mijn Beam gen 1 reageert niet op de knoppen alleen het lampje van de microfoon brandt. Hard recent werkt ook niet als ik de stekker er weer in doe brandt het lampje van de microfoon gelijk
Wij bezitten al 12 jaar Sonos speakers, in totaal meer dan 10 stuks. De laatste jaren vinden wij het moeilijk om het volume te regelen via smartphone of tablet. De volume knop in de app lijkt te klein. Dat is heel vervelend en frustrerend. Waarom wordt daar niets aan gedaan?
Dreunt deze erg door de vloer of valt dat mee.
Ik heb 2 als stereopaar gekoppelde play:5 gen 1 luidsprekers. Op een ochtend gaf de rechter opeens een luide brom en sindsdien speelt die geluid erg dof en stiller af. De linker werkt nog prima. Is dit iets wat hersteld kan worden?
Hallo,Op dit moment heb ik een configuratie waarbij ik 1 van de Play 1 luidsprekers bedraad heb gekoppeld net zoals de Beam Gen 2. Of kan ik beter alleen de Beam bedraad koppelen en beide Play 1 boxen via WIFI ?Ik krijg straks nl. ook de Sonos Sub mini en wil deze liefst koppelen aan de Beam Gen2. De Play 1 boxen zijn overigens als stereo geconfigureerd, niet als surround. Alvast bedankt voor ieders meedenken!Ben R
Deze melding blijft terugkomen
Mijn sub werkt niet het lampje brand niet en er is stroom op dozen verschillende geprobeerd. hoe kan ik dit oplossen.
Dag allemaal,ik heb zonet mijn oude Technics platenspeler aangesloten op 1 van mijn 2 Era 100’s. Platenspeler is correct met voorversterker en Sonos adapter aangesloten, maar toch krijg ik maar uit 1 Era geluid. De 2 Era’s zijn als stereopaar ingesteld en als ik radio luister werken ze wel als paar.Als ik onder mijn stereopaar kijk naar lijningang-bronnen, dan staat er maar 1 vd 2 Era’s “verbonden”Ik heb de Era’s al eens terug als stereopaar ingesteld, maar helaas…Iemand een idee aan wat dit nog kan liggen? Aan het netwerk niet want ik kan perfect het geluid van de platenspeler uit mij Arc laten komen.Thanks Steve
Krijg de play 1 boxen niet meer in mijn wifi
Is het mogelijk de ons SL te verbindenmet de era 100?
Ik krijg met geen mogelijkheid de optische kabel in de Playbar.Ook een paar anderen hebben het geprobeerd. Het lukt gewoon niet.Playbar moest van de muur en was ontkoppeld i.v.m. schilderwerk.Dit vind ik heel vreemd. Wie weet raad?
Ik wil in de camper t wee Era's 100 als stereopaar laten fungeren via Bluetooth en zo het geluid van de tv afspelen.Is dit mogelijk en hoe stel ik ze dan in?
Ik lees veel gedoe over het geluid van era 300 dat ze niet goed meedoen, kijk in de instellingen van de surround speakers of die op sfeervol of volledig staan bij sfeervol doen ze idd niet veel mee maar op volledig wel!!!
Het zou een echte verbetering zijn als je in de aangemaakte groepen een standaard volume voor elke speler zou kunnen definieren , zodat volume bij overschakelen naar andere groep onmiddellijk correct zou zijn.
Beste, heb een vraag voordat ik het ga aanschaffen.wil graag 2 Sonos era’s 300 ophangen in mijn poolhouse zelfde muur op ongeveer 2m hoogte. Nu is mijn vraag kan ik die 1 keer verbinden en dan automatisch gaat die altijd automatisch verbinden zonder op de knop nog eens te duwen voor te verbinden of moet dit telkens opnieuw? (Omdat die zo hoog gaat hangen wil ik niet telkens op de knop duwen)
In mijn kameroverzicht staan woonkamer en woonkamer 1. In woonkamer 1 staan geen luidsprekers meer. Hoe verwijder ik woonkamer 1 in mijn overzicht?
Ik heb 2 x play one een sub en een playbar. Nu een era 100 gekocht en die wil ik in de app woonkamerplaatsen, maar dat gaat niet. kan dat ? Dit omdat ik een platenspeler wil aanschaffen.
Hey iedereenik had even een vraag kan ik google assistent ook beperken in tijd. Mijn zoon heeft een Google op Sonos one op zijn kamer staan. Maar nu zou ik willen dat hij die niet meer kan gebruiken van bv 22 uur. Ik kan een slimme stekker zetten op de stroom toevoer van de box. Maar vroeg me af als ik dit ook ergens software matige kon doen. Misschien dat er hier mensen zijn die al gedaan hebben. mvg peter
Beste allemaal,Ik heb mijn Symfonisk boekenplank 1e generatie altijd op een ethernet kabel gehad. Nu zei iemand dat ik m ook op mijn wifi kan aansluiten. Alles werkt behalve de wifi code die ik goed invoer.Kan iemand mij verder helpen?Met vriendelijke groet Jasper
Hallo, ik heb een Sonos set ( Beam, Era100 en Sub) gekoppeld aan mijn tv waar ik erg blij mee ben. Het enige vervelende is, is dat bij 1 van de Era’s willekeurig het witte lichtje aan gaat (zelfs als de tv uitstaat. Het komt geregeld voor dat als ik ‘s morgens beneden komt dat de woonkamer verlicht wordt door het witte lichtje. Zodra ik de Era op de bovenkant tik, gaat het lampje uit Ik heb in de app zelf de indicatie lampjes uitgeschakeld. Weet iemand hier wat ik kan doen om dit op te lossen?
Ik heb per ongeluk 2 Play:3 speakers geupdate met de Windows App. Deze upgrade mislukte waardoor de S1 Controller app melde dat een update vereist was. Maar deze update faalt omdat S2 software heeft.Downgrade naar S1 volgens deze handleiding faalt omdat tijdens de downgrade de connectie steeds verloren gaat. Connecten met de S2 app lukt niet omdat ze dan niet worden gevonden. Het lijkt of er een gedeeltelijke update naar S2 heeft plaats gevonden.Ik zie op dit forum meerdere vermeldingen maar weinig oplossingen. Naast deze 2 Play:3 heb ik ook nog een Connect die sowieso niet op S2 kan. Iemand nog een idee wat ik zou kunnen proberen?
Sonos one sl gaat heel snel defect. Mijn box heeft ook een krakend geluid. Als ik kijk op internet hebben veel mensen daar last van.Ik heb nog nooit boxen gehad die zo snel gaan kraken.Van mij hoeft Sonos niet meer
Mijn schoonmoeder heeft ineens last dat als ze de sonos speakers aanzet continu reclame te horen krijgt. Normaal wordt er 1 reclame afgespeeld maar nu dus steeds opnieuw. Ze heeft zelf niets aangepast hij staat steeds op NH radio. Helaas woon ik niet dichtbij en heb zo geen idee. Iemand dit al meegemaakt en een oplossing?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.