Meer informatie over en hulp krijgen bij je Sonos-systeem. Stel hier je vragen, deel je tips en ontvang antwoorden van andere Sonos-bezitters. Hoe meer details je kunt geven over je systeemuitdagingen, hoe beter.
Meest recente
Sinds kort ben ik in het bezit van een sonos systeem. Voor de volledigheid; één PlayBar en twee Play1 speakers. Tot op heden bevalt het uitstekend. Inmiddels al behoorlijk wat favorieten ed toegevoegd. Nu heb ik vooralsnog alleen nog één vraag mbt Spotify. Wellicht zegt de titel al genoeg; Ik volg op spotify een aantal personen of groepen / organisaties. Is het ook mogelijk om hun playlists alszodaniog af te luisteren mbv de SONOS app? ik wil bijvoorbeeld de afspeellijst van de jaren 80 van radio 2 thuis luisteren, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe ik dat (het beste) kan doen.
Ik heb een vraag . Ik heb momenteel de soundbar aangesloten op mijn kabelontvanger omdat deze een optische aansluiting heeft . ( Mijn wat oudere flatscreen heeft deze aansluiting niet ) Nu wil ik mijn pc geluid ook via de sonos aansluiten ivm films kijken etc .. Nu zie ik een hoop omvormer kastjes te koop staan naar van optisch naar tulp maar dan houd ik het probleem dat ik iedere keer de optische stekker op de sonos moet wisselen . Heeft iemand hier en oplossing voor ? alvast bedankt voor het meedenken Rich
Iemand een idee waar ik SoundCloud kan toevoegen want ik vind deze service nergens terug.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.