Playbar + 2x play1 waarvan af en toe 1 x play1 naar buiten

  • 11 June 2015
  • 2 reacties
  • 965 Bekeken

Reputatie 2
Goedemiddag Sonos amigo's.

Ik heb een playbar staan en heb nu 2 x play1 besteld ivm surround geluid voor de muziek en tv. Boost heb ik ook al liggen om het spul aan te sluiten.

Nu is mijn vraag: Als de jongens even tv willen gluren en ik buiten lekker muziek wil luisteren kan ik dan zo een play1 uit het stopcontact trekken en buiten neerzetten en bv in je sonos app tuin kan selecteren en die speaker dan voor buiten gebruiken? En als ik dan de volume wat opschroef dat dan niet de tv kogelhard staat maar wel de muziek buiten?

Ik hoor het graag, en alvast bedankt.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Welkom op het forum, Botman!

kan ik dan zo een play1 uit het stopcontact trekken en buiten neerzetten en bv in je sonos app tuin kan selecteren en die speaker dan voor buiten gebruiken?

Ja, dat kan.

En als ik dan de volume wat opschroef dat dan niet de tv kogelhard staat maar wel de muziek buiten?

Ja, dat kan. Als de Play:1 buiten een andere groep is dan de Sonos-componenten binnen, dan kan het volume onafhankelijk worden geregeld.
Badge
Volgens mij ga je dan telkens weer je configuratie moeten veranderen, daar je PLAY1 binnen in de surround geconfigureerd staat.
Moet voor aparte muziek en volume losgekoppeld worden van de surround.
En als je hem terug binnen wilt laten meespelen, terug in de surround koppelen.