Vraag hulp en praat over je Sonos Ace.
Meest recente
Koop je een Sonos (belachelijk dure) Koptelefoon kan je hem niet eens koppelen met je Sonos-installatie, Sonos schaam je diep!!
Hallo,ik heb mijn Ace gekoppeld aan mijn Arc. In het begin ging het goed. Echter komt er nu een kraak ik mijn rechteroor wanneer ik de koptelefoon beweeg. Met name wanneer ik hem recht voor de televisie postioneer. Wanneer ik hem dan iets schuiner zet gaat het weg. is hier een oplossing voor, of ligt het aan mijn product.
Hoi, is het mogelijk om de Ace apart in de app als speaker te zien en muziek te selecteren ipv via de arc?
Wanneer ik een koptelefoon sonos ace aanschaf werkt deze dan ook in combinatie met de sonos playbar?Ben je verplicht een telefoon te hebben met snap dragon om muziek af luisteren via je phone met ace?
Heb net de sonos ace hoofdtelefoon aangeschaft maar kan hem niet verbinden met de arc soundbar. Krijg wel de functie "tv geluid overschakelen toevoegen" te zien in de app maar blijkbaar werkt deze functie (nog?) niet. Ook de "meer info" functie wordt niet geopend wanneer je hierop drukt.Maw ik kan voorlopig geen tv geluid beluisteren via de hoofdtelefoon en dit is eigenlijk het hoofddoel waarom ik hem heb aangeschaft.Iemand gelijke ervaringen en/of oplossing ?
Ben hardhorig en gebruik momenteel Sennheiser koptelefoon waarvan de basis verbonden is met de tv via een optische kabel. De basis is middels bluetooth verbonden met de koptelefoon. Op deze manier kan mijn omgeving de TV beluisteren op een normaal geluidsniveau. Die Sennheiser loopt op zijn laatste benen en moet eerlang vervangen worden. Eventueel met Sonos koptelefoon. Heeft die een acieve basis waardoor je de koptelefoon kan opladen én, belangrijk, een verbinding met de TV waardoor ik individueel het geluid kan volgen zonder dat dit loeihard staat voor mijn omgeving????
Kan iemand mij vertellen wanneer deze swap mogelijk is voor android.Binnenkort daar word ik heel ongelukkig van, heb 3 jaar moeten wachten met de opmerking binnenkort komt er een koptelefoon.
Ik heb 2 aces gekocht, voornamelijk voor het koppelen met de Arc. Beide krijg ik niet gekoppeld. Ik heb alles ge update en gebruik iPhone. De arc is in een home theater setting met era300 en sub gen2. Hij probeert verbinding te maken maar schakelt naar 2 seconde terug zonder enige melding.Wat zie ik over het hoofd?
Ik gebruik Ace nu een paar uur. Eerste indruk:Set-up was eenvoudig Geluid uitstekend, inclusief de bas Draagcomfort super Kwaliteit goed, maar niet perfect (één oorschelp niet netjes afgewerkt, volumeregelaar loopt soms iets vast) Batterijlevensduur - voor zover ik kan beoordelen na een paar uur - is goed. Overschakelen naar de soundbar werkt gemakkelijk Noise Cancelling modus geweldig. Aware modus niet, ik hoor ruisen. Signaaltonen bij het schakelen van de noise cancelling modus zijn niet verschillend genoeg, zodat je bij het schakelen niet weet in welke modus je zit Harder/zachter/pauze is vaker nodig dan schakelen tussen de ruisonderdrukkende modus, dus de omgekeerde volgorde van de twee rechterknoppen was beter geweest. De Headtracking-modus is geweldig. Maar kan vervelend zijn als je rondloopt, dus een knop om het aan/uit te zetten zou handig zijn. Misschien kan een update dit mogelijk maken via de knop voor ruisonderdrukking? Prijs is ook prima als je gebruik maakt van de 15% up
Vraag aan de sonos mods, gaat sound swap voor de sonos ace uberhaupt ooit instelbaar worden via android? en zo ja, enig idee wanneer. Ik kan mij, niet zoals bij trueplay, niet voorstellen dat dit een hardware issue is, dus waarom is dit niet gewoon mogelijk?
I am currently testing the sonos ace. I am testing the bass, clarity, soundstage on all different kinds of genres of music. On all kinds of video players. I got it already since the midday. I am still listening. I wrote already in depth experiences about the device, the specs, my background with music on all kinds of reviews anonymously. so I was really looking forward to this bad boy. Because I was in the market for an new Bluetooth headphone. And actually also for the arc. I am waiting on an arc 2 reveal. Before i invest in the eco system. So I can’t test the Dolby atmos/spatial audio/head tracking/true cinema. that being said normally I never watch movies. But I had to test everything. And I discovered already an bug. I don’t know if this is because an old software or hardware limitation. But the music works flawlessly. YouTube and even 18+ videos for research purposes did not disappoint😂. anyways I am currently in detox. I had an iPod classic but i buy all the time new music so I
Ik heb een home theater opgebouwd met Paybar, Sub (gen 2) en 2x Play:1, hierop wil ik een Ace koppelen. Ik begrijp echter uit de omschrijving, dat die alleen Bluetooth kan. Komt er een oplossing om deze te koppelen zoals andere speakers? Als ik namelijk via Bluetooth aan TV koppel, gaat er een vertraging zijn tussen beeld en geluid. Ik wil dus direct met Sonos koppelen. (Ter info: verbinding tussen TV en Playbar, en dus de rest van het systeem, is optisch.)Wat kan er alsnog (of binnenkort)? Wat te doen?
Ik had gelezen dat sonos ace bij launch geen ondersteuning geeft aan Bram soundbars. Ik heb een generatie 1 beam en ben op zoek naar een hoofdtelefoon. Deze compatibiliteit is voor mij wel een groot selling point, maar is ergens informatie terug te vinden wanneer dit functioneel zou worden voor de beam, want als dit nog een jaar duurt is dit minder interessant.
Weet iemand of de nieuwe koptelefoon communiceert met de Sonos Playbar? Ik twijfel of ik de koptelefoon ga aanschaffen. Bedankt voor jullie hulp.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.