Skip to main content

Hoe kan je een koptelefoon uitbrengen en dan aleen mensen met een Apple de mogelijkheid bieden om hem te kopplen met een Sonos Arc systeem?

  • 2 August 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

Koop je een Sonos (belachelijk dure) Koptelefoon kan je hem niet eens koppelen met je Sonos-installatie, Sonos schaam je diep!!

Wat is er mis om een product te verkopen en te vermelden wat de vereisten zijn?

https://support.sonos.com/nl-nl/article/listen-to-home-theater-audio-on-sonos-ace-with-tv-audio-swap?utm_source=www-care&utm_medium=sonos-ace%2Fatmos&utm_campaign=nl-nl-www-care-sonos-ace%2Fatmos

De aanschaf van dit soort producten lijkt mij geen impuls-aankoop en je mag toch verwachten dat je je inleest.

 


Sonos heeft dit inderdaad nog niet voor elkaar - al komt het binnenkort wel, zo heeft men beloofd.

Als je zo’n duur ding koopt heb je ook zelf een verantwoordelijkheid. Daarin ben ik het wel met @Erooij eens. Sonos maakt hier geen geheim van.


Ik ben het met jullie eens. Toch denk ik als je een willekeurige winkel in loopt Coolblue, MediaMarkt ze de klant niet eens naar dit soort dingen vragen en ze gewoon het product verkopen. 


Ook dit is niet goed, maar ik ben van mening dat je toch ook echt een eigen verantwoording hebt en je niet altijd naar een ander kan wijzen.

Zelf heb ik er geruime tijd over gedaan alvorens ik mijn eerste Sonos kocht. En ook toen nog niet de surround in 1keer. Ik ben blijven lezen tot ik zeker was dat dit was wat ik zocht.

Sonos heeft dit direct gecommuniceerd en ook de prijs was bekend. Ik hoop voor @JP1967 dat hij/zij de Ace ook nog niet had aangeschaft want het zou toch zuur zijn om iets te kopen wat je ook nog eens belachelijk duur vindt en waarvan je dan ook nog eens de specs niet goed doorgelezen had.


Hallo, 

Ben het deels met jullie eens, maar het ging mij in eerste instantie enkel waarom wel met Apple en niet met Android, inmiddels is er een update en alles werkt perfect! Super blij met de Ace,


Werkt schakelen tussen de soundbar en telefoon een beetje makkelijk? Ik heb zelf ook een Android telefoon en zit misschien ook te denken om er een aan te kopen. 


Werkt schakelen tussen de soundbar en telefoon een beetje makkelijk? Ik heb zelf ook een Android telefoon en zit misschien ook te denken om er een aan te kopen. 

Ja, nu na de nieuwe update werkt alles bij mij perfect!


Reageer