Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
The battery of my SONOS roam drains way too fast when switched off. How can I resolve this? I cannot lose 35% battery life over night when the device is switched off.
Goedemiddag, Mijn ouders hebben al jaren een sonos systeem, nog de oude amp aangesloten op torens en in de loop van de jaren zijn hier wat s1 speakers aan toegevoegd. Nu hen ik hun een roam cadeau gegeven en ik heb aardig wat topics gezien over s1 en s2 naast elkaar gebruiken. Helaas krijg ik alleen of s1 of s2 geïnstalleerd en kan ik ze niet naast elkaar gebruiken. Iemand die hier een antwoord op weet?
sinds gisteren heeft de Ziggo monteur hier een deco set aangesloten maar nu valt de move om de haverklap uit en krijg ik steeds weer reclame en welcome to tune inwat kan er verkeerd zijn gegaan !?!? Grtz Menno
ik heb nog steeds het probleem dat ik binnenshuis de move niet kan gebruiken omdat hij steeds off line gaat hoe kan ik dit verhelpen vind dit erg vervelend voor zo een dure speaker
Beste ik heb voor de platenspeler audio technica AT-LP60XBT speciaal de Sonos move aangekocht. Echter krijg ik ze niet via Bluetooth gekoppeld. Kan iemand me helpen?
Mijn Sonos Roam moet ik elk half uur weer uit zetten omdat hij steeds opnieuw vanzelf aan gaat. Elke ochtend is hij dus leeg.Dit is het nr vd diagnose gegevens die verzonden zijn door de App. 437686065
Kinderziektes sonos roamIk bezit sinds enige dagen twee maal sonos roam. Mij valt op dat, ook zonder actief gebruik, de batterij zeer snel (binnen een dag) ontladen is. Voorts is een van mijn sonos roam om onverklaarbare reden uit het systeem verdwenen. Ik heb dit exemplaat geheel opnieuw moeten installeren.Als ik naar alle klachten kijk, zo kort ma de introductie van sonos roam dan vermoed ik dat er technisch iets niet goed zit. Je kunt spreken van kinderziektes.Sonos dient hierop te reageren!
Kan ik een Roam blijven gebruiken terwijl deze aan het opladen is via USB?
Beste,ik heb een grote woonkeuken met daarin een Sonos Move. De keuze voor een Move was het draadloze stuk en dus mobiliteit. Nu wil ik graag een Sonos box etc toevoegen. Er hangt een Samsung The Frame in de keuken, maar geen mogelijkheid om daar iets op aan te sluiten ( de Samsung Connect box is weg gewerkt in een keukenkastje ;-) ). Regelmatig zitten we met een klein gezelschap in de keuken en luisteren vaak muziek. Welke optie van Sonos adviseren jullie in combinatie met de Move? En dan met name om een voller/dieper gevoel in de keuken te krijgen. Qua bass etc neig ik als leek naar de Beam. Echter die is meer voor tv’s bedoeld begreep ik? Graag hoor ik jullie advies! Alvast bedankt! Groet Robbie.
Mijn roam (aangeschaft december 2021) laadt niet meer op en lijkt overleden.Iemand tips?
Hallo,Mijn sonos move laadt niet meer op niet via usb kabel en ook niet via het docking station. Het oranje lampje springt ook niet aan. Hij is nog maar een jaar oud. Kan iemand mij helpen aub
t lukt me niet de roam en de one tegelijk t zelfde te laten afspelen. weet iemand hoe dat moet?? bvd
Ik ondervind problemen met de Sonos Roam.Als ik muziek afspeel via mijn spotify account kan ik de sonos roam zonder probleem selecteren.Echter als ik mijn eigen collectie wil afspelen via de sonos app dan is de sonos Roam niet meer zichtbaar. Jawel ‘Niet meer’ want is de eerste maanden was dat geen enkel probleem.en nu dus niet meer.Het vreemde is dat de sonos roam wel zichtbaar staat als ie wordt uitgezet, dan zie je bij de speakers sonos roam offline. Van zodra ik de roam aanzet dan verdwijnt deze uit de keuzemogelijkheden en is hij dus niet meer selecteerbaar.Zeer vervelend en zeer vreemd daar deze via de spotify app dus wel altijd zichtbaar is als deze aan staat.Wat is de reden hiervan en de graag de oplossing ook natuurlijk?
Ik overweeg om naast mijn Era 300 een Move 2 aan te schaffen. Of zou ik beter nóg een Era 300 erbij te kopen? Wat geeft het beste geluid?
Roam stopte spontaan met muziek en gaf continu een hard tikkend geluid dat niet uit te schakelen was . Geen idee wat hier de oorzaak van is. Gebeurde spontaan. Werkt nu wel alleen uitschakelen is een probleem
Door de omschakeling van WiFi 2.4 naar 5 werkte sonossysteem niet meer. Nu 2.4 terug actief is werkt de soundbar en sonos1 maar niet de move.Al talrijke keren proberen te resetten maar tevergeefs. Hij lijkt wel geconnecteerd met WiFi, wit vast lichtje dat oranje knippert als hij opgezet wordt. Maar in het systeem wordt hij niet zichtbaar en kan ik hem niet connectoren. Move werkt wel op de Bluetooth.Hoe geraakt de move terug in het systeem?
Goedemorgen,Ik ben op vakantie en wil via Bluetooth dus Spotify afspelen op mn Roam. Dat deed ik eerst via mijn Samsung tablet, ging allemaal prima.Maar later wilde ik switchen naar mn Samsung Phone en kreeg ik de Roam niet gekoppeld. Reset gedaan, lampje knipper nu ook groen na aanzetten, maar als ik, conform procedure, de aan/uit knop ingedrukt hou om te gaan koppelen krijg ik géén blauw knipperlichtje (zoals t hoort), maar gaat de Roam gewoon helemaal uit..... Diverse keren herhaald maar blijft hetzelfde..... Dat is balen want ik heb nog 10 dagen vakantie.....Komt dit doordat ik na de harde reset de Roam eerst weer kenbaar moet maken in Sonos? En dat lukt nu natuurlijk niet daar ik op vakantie ben.Heeft iemand nog een gouden tip?Thanks. Marcel
Mijn Sonos Move gaat na herhaaldelijk uitzetten steeds weer aan.Er is geen tijdsklok ingesteld.Hoe kan ik dit verhelpen ?
Ik heb een compleet Sonos systeem, ARC, Sub, en twee play5, boven zo'n boxje van Ikea en een Sonos Roam. Alles werkte altijd prima maar nu is sinds twee weken de Sonos Roam uit de app verdwenen, soms staat hij er weer tussen en dan wil je hem weer uitschakelen en is dat plotseling weer verdwenen. Hoe los ik dit op, er is aan de WiFi of wat voor instellingen ook niks veranderd…b.v.d. voor info.
Goededag, allen.Vandaag probeer ik mijn Roam via (een externe) Wifi adapter aan mijn computer te hangen.Ik werk met windows 10.na de nodige stappen te hebben doorlopen om de roam aan te sluiten wordt de Roam herkent in de comp. en kan ik op verbinden drukken.Echter er wordt gevraagd om een pin code die onderop mijn roam staat wordt op een of andere manier niet herkent. Ik weet zeker dat ik geen fout maak., daar ik er een uitvergrote foto van gemaakt heb.de pincode ziet er als volgt uit: XXX-XX-XXX en is onderop de roam te vinden.Bij het aanmelden blijft bij het invoeren van de pincode hangen en ik kom niet verder.Ik heb de pincode op verschillende manieren proberen in te voeren, zonder succes.Heeft iemand een idee? Alvast bedankt voor het meedenken.
Ik heb al een tijdje de Roam. Deze is via wifi verbonden met mijn netwerk en als ik de Roam wilde gebruiken dan kon ik hem heel simpel via de app toevoegen aan een bestaande groep en dan speelde hij gewoon de muziek af. Dit werkte tot voorheen altijd perfect. Maar sinds een dag maakt de Roam wel verbinding met de groep maar speelt max 1 seconde muziek van de groep af en daarna stopt die er mee. Volgens de app is de Roam wel verbonden met de groep maar er komt geen geluid uit de Roam.Als ik de Roam uit de groep haal en er gewoon muziek op afspeel dan werkt het wel gewoon.
Goedemorgen, ik heb een sonos move en nu gaat er iedere morgen om 4u een geluid af (ik denk wekker) maar er is maar 1 alarm ingesteld om 7u en die gaat perfect, iemand een idee hoe dat komt aub, is vrij lastig omdat dit om 4u smorgens gaat,mvg PeElAnKa
Goedemorgen,Ik heb sinds kort een Sonos move in bezit maar ik loop tegen een probleem aan.Als ik muziek wil afspelen via mijn telefoon dan gaat het helemaal top maar als ik mijn iPad wil aansluiten op de Move via Bluetooth dan ziet hij hem niet. Ik kijk regelmatig films op de iPad en het zou fijn zijn als als ik dat met de Move kan afspelen.ik heb al gezocht hier maar een antwoord maar helaas niet kunnen vinden, hoop dat er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben. mvg Sander
Hoi,wie kan me vertellen waarom de move niet op sonosnet kan? En of, als je andere sonos speakers wèl in n sonosnet verbinding zitten, de move (die dan dus via je reguliere wifi contact maakt) wel verbinding met je systeem kan maken?
Sonos move blijft in off-line modus staan. Verbinding maken lukt niet, ook niet in de app en herstart router. Bluetooth verbinding werkt evenmin. Graag uw ondersteuning!MvrgrStefan
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.