Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
Alle stappen doorlopen voor het toevoegen. Als laatste verschijnt: ‘Sonos roam kon niet worden geregistreerd’Hoe kan ik dit oplossen?
Sinds de update van de Sonos app krijg ik mijn Roam niet meer geregistreerd bij mijn Sonos account. Installatie lukt wel maar registratie niet.Groeten, Pierre. probleem opgelost. Een keer uit en ingelogd bij mijn Sonos account.
Ik heb de nieuwe Sonos app en een nieuwe BEAM . Nou wordt de Sonos Play:1 niet geregistreerd in mijn account. Ik heb de Play geüpdatet en het apparaat is gekoppeld in de app. Hoe kan ik hem registeren in mijn account?
Since a few days I can only operate my Sonos Roam stand alone. If I want to add the Roam to other devices already playing I get the error message ‘can’t connect with device, try again later’
Sinds de laatste grote update is het percentage van de Roam niet meer te zien in het beginscherm. Alleen nog te zien als je naar de instellingen van het product gaat.. Mega irritant!Hebben meerdere hier last van, of beter nog een manier gevonden om dit terug te krijgen?Mvg Bart
De update is niet fijn. We kunnen de mappen niet meer gebruiken en shuttelen. Graag aanpassen … ziet ik er niet fijn en gebruikersvriendelijk uit
Gisteren Sonos2 ontvangen. Meteen aan de slag maar blijf vastlopen.App geinstalleerd…Sonos2 toegevoegd aan Wifi Netwerk….zover gaat het goed…om verder te gaan moet hij updaten…..daar blijft het fout gaan…..komt steeds met “Er deed zich een probleem voor bij het controleren op updates..probeer het opnieuw”Uiteraard meerdere keren geprobeerd maar blijft hetzelfde…ook deze ochtend weer…..router uit en aangezet….Sonos2 uit en aan…..app verwijderd en opnieuw geinstalleerd (paar keer al) na installatie vind hij sonos2 wel maar komt steeds weer met eerst updaten en zelfde fout…. Snap er niets meer van. Wat doe ik fout en hoe los ik dit op. Met vriendelijke groet, Reggie.
Sinds de update van de app zie ik mijn roam niet meer bij mijn systeem staan als hij op stand-by staat en moet ik hem iedere keer handmatig aanzetten terwijl dit eerder gewoon via de app kon.
Sinds de laatste update van de app is de wekfunctie spoorloos…. Hoe lossen we dit op?
Ik wil graag mijn beam 2 muziek ook horen op mijn balkon? Dus ‘domme’ speaker die geluid van de beam ‘doorgeeft’. Welke Sonos product ,let ik gebruiken?
Klopt het dat de knop van de Sonos roam bijna helemaal in het apparaat zit? Het is bijna niet te doen om m in te drukken
Zojuist mijn Roam uit z’n miserabele leventje verlost; alleen maar problemen met dit prutsapparaat.Weet iemand hoe ik het uit de apparatenlijst kan verwijderen?
Hallo,Sinds een tijdje zit de Sonos Roam in continue slaapstand. Bij opladen (direct met kabeltje) brandt oranje lampje, maar verder gebeurt er niets. Bij het opladen via standaard Sonos oplaadvoetje geen enkel lampje. Hoe krijg ik ‘m uit zijn slaapstand?
Wat is een oplossing voor stereo te luisteren met roam op de camping met slecht internet?
Move gaat niet meer aan alleen speaker lampje brand.
De Roam (badkamer) moet qua volume altijd harder t.o.v de overige speakers om ongeveer even hard door te komen. Waarom is dat?
Het witte lampje blijft knipperen op sonos move. Reset lijkt niet te reageren . Welminuut ingedrukt gehouden. Wat kan ik doen?
Mijn Sonos move reageert niet meer op mijn iPad.Hij blijft op "je Sonos move wordt voorbereid" staan.
Ik heb een Sonos Play 5 eerste generatie. Helaas kan ik dit fantastische apparaat niet meer gebruiken waar deze ooit voor bedoeld was (streamen). Nu ontdekte ik achter op het apparaat een lijningang. Graag zou ik deze willen gebruiken om zodoende de geluidsweergave van het apparaat alsnog optimaal in te zetten.Op de website van Sonos wordt alleen maar gesproken over gebruik van de lijningang van nieuwere generatie apparaten.Weet iemand mij te helpen om dit oudere beestje maar nog voorzien van krachtige speakers in te zetten?
Tijdens het installeren lukt het me niet de spraakfunctie aan te krijgen. Lampje gaat niet aan. Zowel in Home als in Sonos-app lukt het koppelen niet.Iemand ervaring hiermee en tips?
Hallo,Mijn sonos move laadt niet meer op niet via usb kabel en ook niet via het docking station. Het oranje lampje springt ook niet aan. Hij is nog maar een jaar oud. Kan iemand mij helpen aub
Hallo,Mijn Sonos Roam heet “Sonos Roam NOS 743E” in bluetooth, ik wil dit veranderen maar het lukt mij tot nu toe alleen de Kamer naam te veranderen en de systeemnaam. Maar daardoor veranderd hij niet wanneer ik hem zoek met bluetooth. Hartelijke groet,Evelien
Is er een mogelijkheid om mijn Sonos Move aan te sluiten op de TV
Hallo,ik ben nieuw in de wereld van Sonos. Ik heb net een Move 2 aangeschaft om mijn speaker overal in huis te kunnen meenemen.ik wil mijn systeem graag uitbreiden met een soundbar om ook het home cinema effect te ervaren.kan ik hiervoor de arc koppelen met mijn move 2 voor een surround effect ?
Werkende S1 installatie met zowel ‘oude/enkel S1’ componenten als recentere die ook nog op S1 werken er in. Wil nu Roam installeren als enige component in S2 (geen probleem want die wil ik toch nooit in een groep en geen probleem ook om te bedienen via andere app) maar dit lukt niet.Bij toevoegen Roam in S2 steeds de melding “er is al een Sonos op je netwerk” en kan enkel naar S1 switchen en de Roam wordt niet toegevoegd.Hoe kan ik de S1 en S2 naast elkaar laten bestaan op hetzelfde wifi netwerk.ps de meeste van mijn componenten in de S1 installatie zijn bedraad gekoppeld
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.