De plek voor vragen en tips over spraak besturing en smart home integration.
Meest recente
ik wil via Google assist muziek afspelen via spotify premium maar dat werkt niet. Krijg dan de melding: Oké ik speel afspeel lijst ... af in woonkamer... Er is een fout opgetreden en ik kan je apparaat in huis niet bedienen Hoe zorg ik dat het wel werkt
Ik gebruik Sonos in combinatie met Google Assistent in twee woningen. Echter, als ik me verplaatst van de ene naar de andere woning moet ik steeds opnieuw de Google Assistent koppelen aan de daar aanwezige Sonostoestellen. Hierdoor worden blijkbaar de toestellen op de andere locatie ontkoppeld. Hoe kan ik dat oplossen zodat ik niet telkens opnieuw moeten koppelen?
Hoi Allen. iemand een idee waarom ik de mediaspeler van Sonos niet op mijn lockscreen krijg? Heb alle instellingen wel goed staan. Zie foto’s
Sone One gekocht voor Black Friday.Snel geinstalleerd, muziek werkt.Echter, Google Assistant werkt niet.Foutmelding bij installatie via iPhone.(ja, op hetzelfde wifi-netwerk)Wat te doen?
Goedemorgen, Is dat mogelijk?zo ja zouden jullie dat kunnen beschrijven hoe? Vast bedanktRemco
Ik denk dat de vraag alles omschrijft mij lukt het niet.
Wanneer ik probeer om muziek met deezer probeer af te spelen met voice op google assistant dan werkt dit niet. Is hier een manier voor.Speel muziek met deezer in woonkamer werkt niet
We kunnen de sonos niet meer mondeling uitzetten.Hij reageert niet meer op het google radio uit of radio stop.
Ik heb vandaag op mijn beam de Google assistent geïnstalleerd maar YouTube music kan hij niet afspelen. Ik heb alle tips van Google al opgevolgd. Deezer speelt hij wel af. Ik heb de YouTube music app op mijn telefoon staan. Als dat relevant is ten minste. Kan iemand mij helpen?
Ik kan de muziek aanzetten met Google assistent, maar uitschakelen lukt niet.‘Hé Google, stop!’ zou genoeg moeten zijn. Dat deed hij in het verleden ook, maar dat doet hij niet meer. Ik wil nu een routine aanmaken, maar kan in Google assistent geen commando ingeven die ervoor zorgt dat de muziek stopt.andere dingen die ik geprobeerd heb:-muziek uit-stop muziek-radio uit-stop radio-stop met spelen-radio stoppen-radio uitschakelen.en nog 100 andere dingeN maar hij start vaker iets dan dat er iets stopt. Heel frustrerend.
Welk sonos box is draadloos en kan ik aan mijn beam aansluiten? Met draaadloos bedoel ik dat het dus niet een stekker heeft en constant aangesloten hoeft te zijn.
Ik heb een Play1, een play3 en een connect amp. Ik heb deezer(geen Spotify). Wanneer ik hier 1 of 2 nest hubs aan zou koppelen wat kan ik daar dan mee. Kan ik deezer aansturen om te spelen via de gekozen ruimte, kan ik de ruimtes op het scherm zien wat er speelt
Goedenavond,Als ik op mijn telefoon een radiozender wil selecteren die ik wil horen, (ongeacht welke). Dan horen we eerst 2 keer een zelfde zin achterelkaar in het Engels zeggen dat we ookeen abonnement kunnen nemen zonder reclame. Dit horen we pas sinds kort.Voorheen was dat nog niet. Het is knap irritant als je dat hoort.Wat kan ik daar aan doen omdat niet meer te horen?Vriendelijke groet,Ton62.
Ik heb sinds een week het probleem dat de Google assistant mijn Samsung tv niet meer uit wil zetten. Dit heeft zonder problemen jaren gewerkt, maar als ik nu zeg: “Hey Google, zet de televisie uit”, krijg ik als reactie: “Sorry er is iets misgegaan met de TV woonkamer (Zo heeft mijn TV in de Google home app)." Ik heb het idee dat dit iets in de Sonos Beam 2 is want ik heb een Google nest in mijn badkamer staan en wanneer ik daar de opdracht geef om de TV uit te zetten, werkt het wel.Ik heb al geprobeerd om de Google Assistant opnieuw toe te voegen in de Sonos app maar dat lost het probleem niet op.Weet iemand hoe dit op te lossen?
Het is mij opgevallen dat bij het aanzetten van de radio met de google assistant net reclame is als de radio aangaat. Als ik via Juke in de Sonos app start is die er niet. Ik luister altijd NPO sterren.nl en die zenden geen reclame uit. Google Assistant speelt blijkbaar eerst reclame voordat de radiostream start als je vraagt om de radio aan te zetten. In de Google Home app kan ik niets vinden voor het uitzenden van reclame. Nu moet je dus je telefoon pakken als je direct de radio wilt aandoen. Heb je daar geen zin in, dan kan je het Google ook laten doen en betaal je met reclame.
Hallo,Sinds gisteren kan ik mijn Sonos niet meer aansturen via mijn Google Nest Mini. Ik krijg constant de melding dat de Google Assistant het ‘niet begrijpt’.Ik heb alles al gedaan, zoals Spotify opnieuw gekoppeld aan Sonos, Sonos opnieuw gekoppeld aan de GA, Spotify opnieuw gekoppeld aan de GA, herstarten, etc. Echter, als ik Sonos niet instel als de standaard speaker, maar de Google Nest Mini zelf als de standaard speaker, dan speelt ie wel muziek af. Het probleem ligt dus bij Sonos. Hoe kan dit opgelost worden of is er eventueel een storing waar Sonos niets van af weet?
hallo, in mijn sonos app wil ik via voice de google ass, aanklikken deze werkt niet
Hey, Ik heb onlangs een multiroom systeem aangeschaft (5x sonos one), en deze verspreid in men huis gehangen.Om muziek afspelen via google assistant heeft hij het lastig. Overige spraakbediening, waaronder men verlichting sturen, doet hij wel goed.De assistant wil steeds apple music gebruiken. Ik had deze service toegevoegd via de sonos app op mijn iphone, samen met mijn youtube music, sonos radio en myTuner Radio.Ik vraag bvb aan mijn sonos one in de keuken “oké google, speel david guetta”. Dan antwoordt hij “Goed, ik speel David Guetta af via apple music. Sorry, het lijkt er op dat apple music momenteel niet ondersteund wordt op de keuken”Dito als ik vraag om topradio af te spelen, probeert hij die te spelen via apple music. Ook dan zegt hij dat het erop lijkt dat apple music niet wordt ondersteund...Ik vermoed dat er dus wat scheelt om apple music te streamen via spraakbediening, dus had ik de dienst weer verwijderd via de sonos app.Zelfs nog het verwijderen van de apple music servi
Dit onderwerp is ouder en bevat mogelijk niet de meest actuele informatie. Klik hier om een lijst met andere onderwerpen over hetzelfde thema te zien. Beste, Ik kan de microfoon niet inschakelen op mijn Beam (gen2). Het lichtje brandt niet en ik kan hem ook niet inschakelen door op de knop te duwenGroetenJohan
Weet iemand of ik de alexa stem harder kan zetten? Vaak is het geluid van de tv hard genoeg maar vraag je dan wat aan Alexa dan praat ze heel zacht. Kan dit afzonderlijk ingesteld worden. Het zelfde geld voor de Google assistant mvg, rob
Hi, ik ben aan het stoeien om mijn mijn google hub en Nest te koppelen aan de Sonos beam gen 2. Ik ben nu zover dat als ik "hi google, speel spotify af" en ik sta bij de beam . Dan gaan de google boxen aan , maar de beam niet. Kan ik ook zorgen de de beam en de google boxen dezelfde muziek afspelen? Want in de google home app en sonos app krijg ik de boxen in dezelfde ruimte dus niet aan elkaar gekoppeld dat ze ook gelijktijdig muziek afspelen.
Hallo, Ik heb op mijn synology nas een plex server draaien. Onlangs mijn plex account gekoppeld aan Sonos. Helaas krijg ik in de Sonos app te zien kan niet bladeren door muziek. Wat zou er mis kunnen zijn?
Ik heb de Sonos Beam met Google Assistant. Nu is het zo dat het volume van de Google assistant en geluiden als wekker of timers niet zijn aan te passen. In de Google Home app zie je geen volumeregeling als het de Beam oproept en bij de Google Home mini is dat wel het geval.nNu is het zo dat het geluid van tv en radio veel luider is dan de Google Assistant. Zet je de Beam harder om GoogleAssistant beter te horen en later zet je de radio aan dan is de muziek keihard.Hoe kan je het volume van Google Assistant apart van de muziek regelen?
Ik zeg hey google, speel xxx. Dan krijg ik dat hij kijkt op spotify. Daarna komt “ sorry, met de mededeling in de kop". Thuis werkt hij prima, maar nu op vakantie gebeurt dit. Wifi hier is uitstekend en wordt herkend.Wat nu?
Ik heb een Sonos Beam Gen 2 aangeschaft. Doet het prima met tv en muziek. Maar nu wil ik Google Assistant installeren op het nieuwe apparaat. Tijdens de installatie wordt er een bevestingsmail gestuurd zeggen ze, maar dit gebeurt niet. Heb de spammap gecontrolleerd en ook een testmailtje naar mijn gebruikte e-mailadres komt daar gewoon aan. Conclussie: Er wordt niks verzonden, ook niet als ik op opniew verzenden klik. Maar omdat er geen bevestigingsmail gaat de installatie niet verder. In de Sonos app staat nu de hele tijd “Controlleer je e-mailadres” maar als ik dat doe dan komt er nog altijds niets van Sonos dan wel Google binnen. Wat is de oplossing?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.