Vraag

Sonos met Google Nest Hub

  • 30 October 2022
  • 5 reacties
  • 468 Bekeken

Badge

Ik heb een Play1, een play3 en een connect amp.     Ik heb deezer(geen Spotify).   Wanneer ik hier 1 of 2 nest hubs aan zou koppelen wat kan ik daar dan mee. Kan ik deezer aansturen om te spelen via de gekozen ruimte, kan ik de ruimtes op het scherm zien wat er speelt


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7

Deezer werkt met Google Assistant: https://www.deezer.com/nl/devices/google?utm_source=adwords&utm_campaign=acq_NL_sea-dsa_web_search_perf_tnb-directsub&utm_medium=search&utm_content=dsa_other_tnb_lp-all-pages&gclid=Cj0KCQjwwfiaBhC7ARIsAGvcPe67crDo6N71NTDij-4OU_NaNvQnzMaN70bvp-EQBFFCnXAnBrnICLQaAszMEALw_wcB. In de Home app kun je aan de Nest Mini een speaker toewijzen. Als je dan de Nest vraagt om iets af te spelen, geeft de Sonos het weer.

Je kunt ook zeggen naar welke Sonos je wilt afspelen. Bij mij werkt die met Spotify en een IKEA Symfonisk prima.

Badge

Volgens mij kom ik nergens anders dan een abonnement vergelijker. Kun je oo de nest hub zien wat er speelt in de verschillende kamers

Reputatie 7

Ik begrijp je opmerking over de abonnementvergelijker niet.

 

Ik heb geen Nest Hub, maar een Nest Mini, dus wat de Hub weergeeft kan ik je niet zeggen.

Badge

Via jouw link kom ik hierop 

 

Reputatie 7

Ik krijg dit (Safari op de iPad):

Krijg je jouw pagina als je “meer weten” klikt? Ik probeerde met deze pagina aan te geven dat Deezer werkt met GA.