Vraag

google assistent reageert pas na 3 a 4 x

  • 14 January 2023
  • 9 reacties
  • 178 Bekeken

Badge

Goedenmorgen,

Een paar jaar geleden had ik mijn eerst sonos one gekocht. Top. Alles werkte prima.  Pas geleden kocht ik een ray, ook top, alles werkte prima. Een week later kocht ik er nog een sonos one bij. Instaleren ging prima en makkelijk. Maarrrrr, sinds die tijd reageert de google assistent na 3x  elke keer wordt er medegedeeld dat er een fout opgetreden is. Ik heb alles toen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft zich voordoen, wat ik ook doe..... ik weet me even geen raad meer. Heb echt alles geprobeerd tot fabrieksinstellingen aan toe.

Groet Ad


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

9 Reacties

Badge

Ik heb sinds vrijdag een Sonos Beam 2e gen en een Sub Mini en Twee Sonos One gekocht, nu krijg ik het niet aan de praat met mijn Google Assistent, de ene keer werkt het wel als radio en de andere keer weer niet, soms krijg ik geen geluid van de Tv op het systeem, als ik dan de HDMI kabel uit de Beam haal en de Tv van het stroom haal en daarna de Tv weer aanzet en de HDMI kabel weer aansluit heb ik wel weer geluid, maar als ik dan weer radio luister en daarna weer Tv wil kijken dan doet dit probleem zich weer voor.

We zijn hier al het hele weekend mee aan de slag maar krijgen het systeem niet aan de gang zo als het hoort.

Morgen maar even naar de winkel waar ik het heb gekocht, misschien kunnen die het voor mij installeren, daar zeiden daar app downloaden en de instructies volgen( kind kan de was doen)maar was het maar zo simpel, niet dus.

Als je iets koop van  bijna 1400 euro mag je toch wel verwachten dat het fatsoenlijk en naar behoren werkt lijkt mij, wie gaat mij hierbij helpen, ik wil hierheen weken mee tobben, anders maar weer terug naar de winkel en op zoek naar iets wat wel werkt.

Reputatie 7

@Ad Trompert Ik zou eens bellen met Sonos.

@Belo Ik kan uit je verhaal niet halen of al je problemen met Googel Assistent te maken hebben. Ik zou ook eerst eens met Sonos bellen.

Badge

Thanks, ga ik morgen ook doen, maar ik lees ook op internet dat je een andere app moet downloaden.

De S1&S2 app ik heb nu de nieuwste gedownload,  maar dat zal ik dan ook gelijk even vragen.

groet belo

Reputatie 7

Als je enkel nieuwe spullen hebt, heb je met de S1 app niets te maken…….

Badge

Ik heb alles nieuw.

groet Belo

Badge

Goedemiddag, de hele ochtend met Sonos aan de telefoon gehangen, en het spul draait nu zo als het hoort ( ik hoop dat dat ook zo blijft).

Het probleem zat in de Google assistant, er zaten meerdere accounts  in en die zitten elkaar dan in de weg.

Als ik nu van de radio naar TV schakel duurt het een aantal seconden voor ik dan ook het geluid hoor, met het optische verloop kabeltje is het geluid er wel direct, hiervoor zal ik nog even met Samsung (merk van de TV) bellen, ik heb vandaag al eerder contact met ze gehad een vraag mbt Sonos, maar ze waren erg bot, ze zeiden u heeft geen Samsung product gekocht en dan houd ons support op, ze maken zich er wel heel makkelijk vanaf.

groet Belo

,

Badge

Te vroeg gejuicht, na een dag radio luisteren wilde ik weer TV kijken maar weer geen geluid, na de stekker van de TV en de HDMI van de Beam  er uit gehaald te hebben en terug geplaatst weer geluid van de TV op de Beam.

morgen maar even weer bellen met Sonos.

groet Belo

Reputatie 5
Badge +3

Misschien heb ik er geen verstand van hoor, maar steeds de stekkers eruit en erin doen is niet goed lijkt me. 

Wat voor tv heb je? Staan daar alle instellingen wel goed? 

Badge

Een Samsung UE55F9000SL.