Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Ik heb al enige tijd een Symfonisk Boekenplank speaker, maar sinds ik afgelopen week een nieuwe router en Wifi-punt (van T-Mobile) heb geïnstalleerd, hapert de verbinding en valt het geluid onregelmatig enkele seconden weg om vervolgens door te spelen.Edit: Overigens heb ik ook 2 stuks Play:1, deze werken ook op het nieuwe wifi-netwerk perfect en zonder hapering Ik zag al dat ik niet de enige ben, maar kan niet echt vinden waar deze vraag onder valt (verplaatsen naar de juiste? graag!) Een diagnose heb ik al gestuurd: 1420220234
Beste,Ik heb heel wat sonos speaker in huis en ik vraag me af of ik op de één of andere manier er een aantal kan aansturen door ze te koppelen aan 1 smart speaker?MvgJurgen
Gezien het niet onder de tv kwijt kunnen van een sonos beam, zou ik een opstelling wensen om aan weerszijden van de tv een beam neer te zetten/hangen voor de symmetrie. kun je überhaupt 2 beam op een tv aansluiten gezien 1 arc aansluiting?
Ik kan mijn sonos installatie niet meer gebruiken. de app geeft twee foutmeldingen: geen muziek geselecteerd en kan nummers niet aan de wachtrij toevoegen.ik heb een diagnose verstuurd met nummer 420935317groet, sigrid
Goedemorgen,Ik heb altijd thuis veel plezier gehad van m’n Sonos play 5 gen 2 en 3 Sonos play 1 speakers. Sinds een tijd doet de WiFi het niet meer op de play 5 maar kon ik hem nog via de ethernet kabel gebruiken. Met de komst van onze kleine heb ik me er eigenlijk niet meer verder in verdiept maar sinds vanochtend is het ook niet meer mogelijk om de play 5 te vinden of te verbinden. Alle opties lijken alleen nog draadloos mogelijk te zijn. In mijn online account zie ik de play 5 wel op offline in de app is deze niet meer zichtbaar. Wat kan ik nog verder doen?Hartelijke groet,Edward
Ik heb 2 x de play 5 in een ruimte van ca 4,5 x 6,5 aan de wand hangen. Nu wil ik er hier een paar extra bij hangen. Ik weet dat ik deze op de app dan in een " andere" kamer moet toevoegen. Mijn vraag is hoe hang ik ze het beste op, links tegenover links en uiteraard rechts tegenover rechts en gaat deze opstelling ook klinken of wordt dit een kakkafonische overdaad aan geluid?
Diagnose: 2129070071Systeem niet erg stabiel : boxen (Sonos one sl) vallen uit, na heropstarten, kunnen sommige Sonos radiostations niet meer afgespeeld worden. Erg vervelend. Heb nochtans zeer stabiel internet.iemand een oplossing?
Hallo,Onze speakers kunnen niet normaal muziek meer afspelen, alles stopt en slaat vaak over naar een volgend nummer. We hebben al ander wifi kanaal geprobeerd. Het is bij radio en via spotify hetzelfde. De app zegt dat het aan een slecht wifi netwerk te danken is. Het werkt echt al 4 jaar perfect maar sinds een maand of 2 niet meer. We hebben perfecte wifi en een glasvezel internet verbinding.graag hulp wat te doen?diagnose nummer 1775362435
Op mysterieuze wijze kan de app Sonos 1 onze Play 5 Gen 1 niet meer vinden en koppelen. Alles opnieuw ingesteld, maar het mag niet baten. Heeft iemand een oplossing?
Goedemorgen, sinds een ruime week last van een haperende Sonos one SL. Altijd goed gewerkt en niets veranderd. Heb een KPN glasvezel en sonos is op wifi ingesteld. Alles al geprobeerd, alles resetten en opnieuw installeren. Ook kanalen op wifi aangepast maar niets lijkt te helpen. Mijn diagnosenummer is: 875250793. alvast dank voor ieders hulp.
Beste Sonos,Ik heb een Sonos Boost en verder:Binnen heb ik een dolby opstelling met Arc - 2 ons SL - 1 sub gen 3zBuiten 1 amp - 2 outdoor speakers - 1 sub gen 3.Sinds een week of 3, onafhankelijk van elkaar, of er iets wel of niet gelijkertijd afgespeeld wordt vallen alle producten weg en stopt het afspelen. Bij netwerk ben ik al van kanaal verwisseld en dit helpt ook niet. Na ± 5 minuten is alles weer online. Vervolgens doet alles het weer een tijdje en dan herhaalt dit zich. Als ik de amp bekabeld op een beamer aansluit blijft de kabelverbinding wel actief.
Hallo, ik ben sinds kort in het bezit van 2 sonos five luidsprekers in stereo,nu valt het mij op dat de bass weergave van een van de 2 minder is dan de andere! Als ik wat met het balans speel is dit duidelijk te horen.Dit is zowel met trueplay als zondermeerdere mensen dit op gevallen ?
Hoi iedereen,is het mogelijk om mijn Sonia symfonisk boxen te koppelen aan mijn projector via een Android media box? ik heb de Sonos app al geïnstalleerd op mijn media box alleen ik krijg het niet voor elkaar om mijn geluid van netflix of YouTube op de sonos boxen te krijgen. Mijn beamer heeft twee hdmi aansluitingen een vga poort en een av poort. Wat is voor mij de goedkoopste oplossing om dit probleem op te lossen?
Ik heb al een jaar de opstelling beam-sub-2 symfonisk speakers.Sinds vorige week vielen mijn symfonisk speakers opeens weg uit mijn systeem.Nu kan ik ze apart wel verbinden in het systeem, maar telkens ik de twee speakers wil gebruiken als surroundspeakers loopt het vast en kom komt de melding dat ik moet controleren of ze aan staan en of het netwerk werkt.Terwijl ze los wel perfect werken en al de andere toestellen ook, werken ze dus niet als surroundspeakers.. Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Sinds kort stopt mijn sonos met het afspelen van nummers.Telkens als ik een nummer afspeel, deze stopt na 3 seconden maar detijd van het nummer blijft doorlopen. Diagnostische info verzenden lukt ook niet.
Sinds maanden is het al lastig om afspeellijsten tevoorschijn te krijgen. De laatste weken lukt dat al helemaal niet meer. heb een iPad Pro 12.9 2de generatie met iOS 14.4.2 is daar iets aan te doen ?
Hallo Ik heb 2 sonos five in stereo verband1 toestel is via een netwerkkabel aangesloten De internetverbinding gebeurt via een plug in van DevoloHet duurt steeds een tijd eer deze speakers verschijnen in de app S2 Mijn arc met kabel en sub en 2 play ones geven geen probleem De sonos one in de keuken staat op wifi ook geen probleem
Bonjour, Je viens de mettre à jour le système et depuis lors impossible de lire certaines stations ; le message suivant apparaît : “le morceau n’est pas correctement codé”.Comment régler ce problème ? Merci
Helaas, hier ook geen verbinding meer via wifi met m'n Play 5.Hij heeft het nu 4 jaar perfect gedaan en in één keer niets meer.bedraad doet hij het prima, kan Sonos na 4 jaar nog wat voor me betekenen? Nummer van het diagnoseticket is: 1714366457
Hoi,Ik ben in bezit van een Sonos Play 5 2de generatie en wil graag WPA3 gebruiken op mijn router.Weet iemand of de Play 5 Gen2 met de laatste Sonos S2 13.1 software werkt in combinatie met WPA3? Of in de toekomst gaat ondersteunen…?Groet, Paul
op mijn sonos controller voor PC Gekoppeld product: 10.253.103.190---------------------------------Play:1: Kantoor (L)Serienummer: 5C-AA-FD-99-79-FC:ESonos OS: S2Versie: 13.1 (build 63288230)Hardwareversie: 1.8.3.7-2.0Serie-ID: A101IP-adres: 10.253.103.190WM: 1OTP: Het ziet er neer uit dat de stekker van een van produkten uit het stopcontact is getrokken. open de sonos app op een mobiel apparaat om verder te gaan.DAT VIND IK NU EEN KEER AMBETANT.WAAROM OH WAAROM MOET JE DIT OP EEN MOBIEL APPARAAT INSTELLENZE (PLAY1’S) ZIJN ZICHTBAAR VOOR DE CONTROLLER ZE ZITTEN IN DEZELFDE DHCP RANGE;WAAROM MOET JE DAN NOG EENS EEN MOBIEL TOESTEL IN DE STRIJD GOOIEN OM EEN BEETJE MUZIEK TE KRIJGEN???
Hallo allemaal,Ik heb nu al een tijdje 2 One’s in combinatie met sub en ben daar erg tevreden over, maar ben ook wel benieuwd naar het geluid van 2 Five’s (ook in combinatie met sub) en of dat veel beter zou zijn.Zijn er Sonos gebruikers die deze overstap hebben gemaakt en wat zijn dan de ervaringen?Is het kwalitatief (en financieel) de moeite waard om over te stappen van One naar Five?Bij voorbaat dank,Jos
Hoe kun je gegroepeerde speakers opslaan ? Als ik naar systeem ga heb ik alleen de optie om op een icoon te klikken en dan te groeperen maar volgens mij moet je ook verschillende groepen kunnen maken en opslaan. Ik zie dit nergens terug namelijk. Ik heb 2 sonos One's benoemd als "Woonkamer" en de Five als "Woonkamer Five". Deze kan ik aan aan elkaar koppelen maar het moet volgens mij ook mogelijk zijn een soort snelkoppeling hiervoor aan te maken.
Hi! Ik heb een Symfonisk tafellamp en een symfonisk boekenplank. Hier probeer ik s een Stereopaar van te maken, maar krijg steeds een foutmelding (zie bijlage). Afzonderlijk van elkaar doen ze het. Iemand tips?
heb ook ff sonos one SL nagemeten, 72mA=(gemeten met een Multi meter in serie met 230V )0,072Amp *230V=16Watt?in de beschrijving staat 3Watt??16*24*365/1000=140KWheb er 4 staan=560KW per jaar...na 10 minuten geen verandering? ook niet na 1 uur?se sonos aleen met stekker erin en geen muziek aan kan iemand dit verklaren?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.