Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Bewust gekozen voor combi arc en move , daar kwam gewoon het beste geluid uit voor ons. Afspelen Radio perfect twee groepen gemaakt de move in stereo gezet niets aan de hand . Maar bij afspelen Tv kleine vertraging tussen arc en move’s ben ik daar in het sonos menu aan het spitten geweest en heb ergens iets op 200nsec gezet ik weet niet meer waar kan het niet terug vinden maar de echo is weg. daar naast heb ik nog een vraagje kan ik (m’n vrouw) met de LG Afstand bediening alle twee de groepen aanspreken op dit moment regelt alleen de arc.
Hallo, Ik heb een move gekregen en heb er een one SL bijgekocht omdat we dan in onze woonkamer van meerdere kanten geluid horen. Dacht dat het super eenvoudig zou zijn om dit te regelen, maar het lukt me op geen enkele manier tot zover.In de S2 app zie ik de 2 producten nu, waarvan de one SL is toegevoegd aan ‘de woonkamer’. Maar ik krijg ze gewoon niet gegroepeerd (denk dat dat zo heet?). Wie kan me vertellen of dit uberhaupt mogelijk is, en zo ja wat ik dan moet doen?
Waarom werkt mijn sub mini niet? Hij is toch draadloos. Maar kan geen verbinding maken met mijn wifi! Mijn andere 4 sonos boxen geen probleem!
Ik heb net een Sonos arc gekocht samen met 2 sonos one. Na installatie van de 2 one boxen, even verbonden via spotify en wat muziek getest, prachtig geluid, ook verrast van de Bas van deze 2 kleine speakers. daarna installeer ik de arc, en opnieuw even via spotify wat muziek proberen afspelen via de arc, wat valt me op dat de Bas van de arc bijna de helft is van de one boxen. Dat kan toch niet kloppen, de arc kost honderden euro’s meer als de one boxen. Is er een defect met mijn Arc? Ik heb via de equalizer al geprobeerd maar ook dat helpt niet. Ik heb al een hard reset gedaan en terug gekoppeld aan mijn systeem ook dat helpt niet… ik heb een diagnostic rapport gedraaid maar waar moet ik deze indienen? 579361371
Sinds gisteren is mijn Sonos 5 (2 in stereopaar) verdwenen uit de lijst en slaag ik er niet meer in om deze te koppelen. Internet werkt optimaal. Mijn Sonos One ook nog. Ik heb al verschillende keren de voeding uitgetrokken en alles opnieuw stap voor stap proberen aan te sluiten. Maar nog steeds geen geluid. Iemand tips
Dag all,Het geluid en het beeld lopen niet synchroon sinds ik de Sonoa Beam gen. 2 heb geïnstalleerd. Kan het zijn dat dit wordt veroorzaakt door een draadloze verbinding? Iemand die daarop kan reageren? Nu komt het beeld via de Ziggo draadloze wifi-ontvanger binnen, misschien toch weer de oude mediabox installeren via de coax-kabel?Iemand die hier ervaring mee heeft? Of een alternatieve oplossing. Ik heb dolby uit en aan al geprobeerd, niks helpt. Je kunt het geluid wel vertragen, niet vervroegen, maar hoe zit dit dan met beeld? Dat moet je dan toch ook kunnen vertragen en dus aanpassen op het ‘snellere’ geluid? Groet,Henk Jan
Ik heb een surround systeem van sonos gen 1. Nu wil ik mijn play one’s vervangen met gen2 ivm spraakbesturing en AirPlay. Is het mogelijk om deze play ones toe te voegen aan de playbar en sub? Deze zijn beide gen 1. Ik wil deze namelijk niet vervangen, maar wel surround geluid in de woonkamer.
Ik heb een vraag ik had al een sonos arc nu heb ik 2 one sl erbij gekocht maar als ik op de tv muziek wil luisteren heb ik hele slechte muziek uit de one sl als ik de muziek via sonos app doe komt het er mooi uit en de geluid van een film kijken ook weet iemand hoe dit kan
Eergisteren !! zijn 2 van mijn 4 oude generatie Sonos apparaten niet meer compatibel. Aan alle kanten wordt afgeraden de Sonos 2 app te downloaden. Heb ik dus ook maar even niet gedaan, ervan uitgaande dat oude systeem gewoon doorwerkt. Wat kan ik doen om alles weer aan de gang te krijgen ZONDER aanschaf nieuwe producten? Ik bezit geen nieuwe generatie SONOS2 producten. Dit heb ik:Sonos 12x Play 5.1 (deze spelen nog)soundbar (alleen nog geluid via TV)bridge
Heeft het voordelen om een sub mini toe te voegen aan de play-five stereoset
Hallo ,ik heb mijn sonos beam set met 2 one op mijn Toshiba smart tv aan gesloten deze werkt perfect samen met de sonos beam set ook op netflix . Alleen op YouTube als ik video clips bekijk dan doen de 2 sonos one het niet de beam wel . Hoe kan ik dit oplossen?? Met vriendelijke groet, Arnold
Beste, Ik zou graag het volume van de Sonos Roam regelen vanaf mijn iPhone. Kan dit dan enkel vanuit de Sonos-app? Het lukt nl niet wanneer mijn iPhone vergrendeld is (hoewel de functies ‘hardware volumeregelaar’ en ‘bediening vergrendelscherm’ ingeschakeld zijn), noch wanneer ik in een andere app bezig ben. Alvast bedankt voor uw reactie. Groeten,Sofie
We hebben een groot deel van ons huis voorzien van Sonos. Na het bijplaatsend van een paar mesh routers is Sonos steeds zoek. Als ik dan netjes opnieuw wil koppelen loopt ie vast. Alle stekkers eruit, opnieuw opstarten was ook de oplossing niet. Iemand enig idee? Zie ook onderstaande analyse: 1441363876
Als ik mijn spotify wil linken aan mijn sonos app krijg ik volgende melding"VerbindingsfoutProbleem bij toevoegen Spotify-account.Verbinding met Spotify kan niet worden gemaakt." Beide zitten nochtans op hetzelfde wifi netwerk
Hallo,ik heb een Yamaha R-N602 versterker en van de week 2 Sonos one sl speakers aangeschaft, in de veronderstelling dat ik deze op elkaar kon aansluiten. Maar helaas, dat schijnt niet te kunnen.Mijn vraag is als ik een Sonos port aanschaf om mijn platenspeler en cd-speler over de One’s sl te kunnen afspelen of dit dan via mijn versterker gaat. Als dat nl niet het geval is is mijn versterker onbruikbaar geworden.Alvast bedankt voor de reacties.
Kan ik in een kamer 4 Sonos one boxen koppelen met een Sub G3 of enkel met een Sub mini?
Hoe kan ik een play 5 generatie 1 verbinden met one sl?
Kan ik meerdere one koppelen? Stereopaar gaat,maar ik wil een derde koppelen! Heb er 2 op de slaapkamer,en 1 op de badkamer.De 2 op de slaapkamer zijn stereo gekoppeld.wil de badkamer er ook op koppelen zodat ze gelijk lopen met de muziek op de zelfde zender.
Regelmatig geen connectie en wegvallen van muziek op mijn systeem met verschillend SONOS producten. Ondertussen alles verbonden via een WIFI mesh netwerk allen met een vast IP ingesteld. toch verbindingsproblemen blijven terug komen. Bij analyse tijdens de problemen blijkt dat één Play 1 dan als “gekoppeld product” (basis station?) staat ingesteld (te zien in “over mijn systeem in de app). Die laatste staat opgesteld op een plaats waar het WIFI signaal net iets minder is. Het volstaat om de Play 1 tijdelijk uit te schakelen, het “gekoppeld product” wordt dan een andere unit en probleem is opgelost tot op een willekeurig moment (tenminste nog geen trigger vast gesteld) de bewuste Play 1 terug het “gekoppeld product” is en dan begint de miserie opnieuw.Iemand die kan verklaren hoe het “gekoppeld product” wordt ingesteld en kan je als gebruiker een bepaalde luidspreker vast instellen als gekoppeld product of vermijden hoe een andere geen basis station mag worden?
Goedemorgen, Met enige regelmaat valt 1 van mijn speakers weg gedurendeeen aantal seconden.Ik heb een diagnose verzonden 360139993.Alvast dank.
Ik wil een derde sonos one toevoegen aan mijn bestaande kamer beam sub mini en 2 sonos one als surround paar.nu heb ik de derde sonos one installatie gedaan maar staat nu in woonkamer 2 maar ik krijg hem niet in de bestaande woonkamer?
Hallo, Sinds kort hebben wij een heel irritant probleem in huis met onze Sonos producten. Ik heb o.a. een Connect gekoppeld aan een Denon receiver, 3 AMP’s en nog 2x een Connect. Dit draait nu bijna 3 jaar, altijd perfect. Echter sinds een paar dagen loopt de Connect met de Denon receiver niet meer in Sync met de rest. Er zit een heel vervelend, erg hoorbaar verschil met de overige producten. Wij gebruiken de Sonossen voor muziek door het hele huis. Alleen de woonkamer klopt nu niet meer gelijk. Alles staat in dezelfde groep, er is niet gewijzigd hier in de installatie, geen updates of firmware aangepast, geen aansluitingen verwisseld of wat dan ook. Router ook al een keer gereset, alle producten zijn bekabeld verbonden en niet via wifi. Iemand enig idee wat hier aan de hand is en vooral hoe ik het kan oplossen? Alvast hartelijk dank!!!
Mijn audio uit play:5 via spotify app hapert veel . Nu lees ik op de support pagina dat de bridge er tussen uit moet. Dat zou het probleem oplossen. Ik hoop het van harte! Is het beter om spotify via de S1 controler te gebruiken? Ik selecteer nu via de spotify app vervolgens de Play:5 speaker.OpmerkingOp de support pagina staat dat er in de S1 controler app onder instellingen > systeem een bridge verwijder tool staat. Dat klopt niet. Er is alleen maar een optie om toe te voegen. Ik heb nu gewoon de stroom stekker en de ethernetkabel van de bridge verwijderd. De bridge is enige tijd later verdwenen uit de S1 app. Hopelijk ga ik merken dat de muziek uit play:5 speaker niet meer stopt / verspringt/hapert. Indien wel, wat kan ik dan nog proberen? Tot slot - nieuw doel voor Sonos bridge?Waar kan ik de Sonos bridge eventueel voor gebruiken? Toch zonde als deze niet voor nog iets van nut kan zijn.Wanneer kan ik beter de bridge toch weer installeren?
mijn play 5 hapert constant bij spotify. Was altijd al maar nu wel heel veel; in elk nummer meerdere keren. Ik lees dat dit probleem al 3 jaar geleden benoemd is door anderen.Wat is er uit het onderzoek gekomen en is het al opgelost met kpn? Wat moet ik doen met mijn systeem, mijn kpn lijn of mijn provider T-mobile?Ik ben verhuisd van Utrecht naar Venray. Is het de dekking?Graag ontvang ik advies. Dankjewel.
Ik heb 2 Sonos play 1 en van 1 daarvan springt het lampje op oranje en gaat niet meer op wit. Ik heb deze gekoppeld aan de modem maar geen resultaat.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.