Sinds dag 1 fervent gebruiker van alle sonos produkten. Op dit moment van diverse spelers de nieuwste versies in huis, play 5 3 x, ones heb ik 6 stuks en moves nog 2. En ik draai op sonos netwerk middels de boost. Nieuwe woning, professioneel aangelegd netwerk met nieuwe krachtige router etc etc
al enkele jaren klaag ik met regelmaat bij sonos dat het allemaal erg slecht draait.
na te vaak alles eindeloos opnieuw op te starten heb ik dat wel gehad, je krijgt ook alrijd dezelfde riedel van sonos, met uiteindelijk nooit een oplssing.
ik weet dat het ook anders kan, jaren lekker genoten van alles maar helaas is er na s2 iets veranderd en niet ten goede.
bij die overgang heb ik noodgedwongen alles nieuw gekocht om bij te blijven. Ik mis mijn trouwe oude play 5s nu!
met deze nieuwe set werkt het niet!
enige dat in de setup is veranderd zijn de sonos produkten en toch geeft sonos niet toe dat daar het probleem zit. Altijd in netwerk of buren of wat dan ook maar daar is dus niets gewijzigd, en ooit werkte het feilloos.
nu hebben we nog zelden muziek via sonos draaien, we zetten de nog eerder de tv aan. Het lukt meestal simpelweg niet om iets aan het draaien te krijgen, of ik nu tunein, apple music, spotify of mijn eigen nas probeer het lukt niet. Paar seconden en dan weer einde, dan 1 speler weer even, dan de andere. Zoooooo irritant.
we zijn nu zover dat we de hele meuk komend weekend op marktplaats zetten. Dan op zoek naar een werkend alternatief.
zonde sonos! En er wordt ook niets gedaan met de geluiden die je als klant afgeeft, das nog wel het ergste, dat ik al 1000 x een diagnose heb verzonden waar niets uitkomt”…………..