Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hallo, Woonkamer: Sonos One (3x), Beam en SubKeuken: Sone One Nu wil ik in de voorste kamer (kantoor) ook een Sonos One SL toevoegen. Alles gaat goed en bij het selecteren van een liedje speelt het 4/5 sec af. Vervolgens verdwijnt de box uit de app en komt niet meer terug. De installatie 3x opnieuw gedaan en 3x hetzelfde resultaat. De box zit 3 meter van de router af en op de telefoon heb ik alles streepjes qua verbinding. Iemand ideeën?
Ik heb 2 Sonos one speakers als surroundspeakers bij mijn beam en Sub. Sinds vandaag gaat een van de One’s bij het starten van muziek binnen een paar seconden naar 100% volume. Je hoort alsof iemand de touch toetsen gebruikt en het volume stijgt mee. Heb de One al gereset maar nog steeds hetzelfde. Lijkt een hardware issue, de andere One heeft het probleem niet. Nu maar even met eentje. Iemand een idee?
Sinds een maand werkt onze Sub niet meer. Lampje knippert af en toe wit en af en blijft het branden. Heel wisselvallig. Sub is gekoppeld aan onze playbar. Als ik de sub actief zet valt de bass helemaal weg. Sub al diverse keren toegevoegd en weer verwijderd. Koppelen met soundbar gaat ook elke keer moeizaam.
Hoi mijn sonos one valt soms helemaal weg kunt u mij misschien helpen
Hoe kan ik tijdelijk voor één avond een sonos luidspreker (fibe in dit geval) installeren bij vrienden om een avond muziek te spelen ?laatst probeerde ik dat opnieuw eens na lange tijd maar anderhalf uur zoeken oververfde niets op ! Ik heb de five met de kabel verbonden rechtstreeks op de modem, op een bijkomende hub, op de hoofdmodem en zo meer, wifiwachtwoord van daar in de app van Sonos bewaard…. Niets heeft geholpen ! De berichten gevolgd op de versie 2 de geel-bruine app van Sonos, van Sonos niet gevonden tot opnieuw proberen en zo meer.Hoe kan ik die Sonos installeren, wat zou ik verkeerd kunnen gedaan hebben?
Hallo,Mijn ouders zouden graag een Sonos One aanschaffen om radio te luisteren. Maar moet hun telefoon altijd gekoppeld zijn met de speaker? En wat als ze bv hun telefoon meenemen naar het werk valt dan de muziek uit omdat de speaker geen verbinding meer heeft met de telefoon? Of is de app enkel om de speaker te bedienen?
Hallo ,ik heb een sonos sub gen 3 van net 3 maanden oud.bij zacht of geen volume maakt de sub een krakend ,knisperend geluid.dit hoort niet bij een nieuwe sub.graag word ik hiermee verder geholpen.Mvg van toorn
Hallo, er komt geen geluid uit mij Sonos One (SL) producten. Alle overige functies werken wel.Ik heb diagnostisch test uitgevoerd 1247131610.Kunnen jullie hier na kijken, Dank
Ik heb een Sonos Play:5 die sinds vorige week niet meer functioneert op de wifi. Na het resetten naar Factory Default krijg ik installatie niet meer afgerond icm wifi. Als ik het met een ethernet kabel probeer dan gaat deze door de installatie wizard heen en kan ik de Sonos bekabeld gebruiken Het omzetten naar wifi geeft ook dan weer issues.DUs het lijkt een issue met de wifi te zijn van de Sonos.De installatie wizard loopt goed tot en met de stap om aan de achterkant van de Sonos op de knop te drukken. Dan blijft de wizard hangen. Iemand hier ervaring mee?
Wat een ramp Sonos!De laatste tijd steevast haperingen en uitval van speakers.Het is een tijd goed gegaan maar tegenwoordig elke dag.Ik was altijd Fan van Sonos, maar ik zou het nu niemand meer aanraden!!
Hi all I just bought a Five. I have 1 one and 1 one sl in sterio pairI wanted to add the five to the room. But the room got named (eetkamer 2) instead of (eetkamer). I reset the five and tried again. Same thing happens. Reset the five again. Unpaired the one & one sl. But I can't add the five to the same room as a one. Is this is limitation or am I doing something wrong? PS I also have a one, one sl, sub, playbar grouped in an other room.
Mijn Sonos one geeft soms een tikkend geluid. Het diagnose nummer is 1096041232.
Sinds kort ben ik in het bezit van een Sonos Five en wil dit gebruiken i.c.m. met een smartspeaker Sonos one. Heeft iemand hier ervaring mee?
Opstelling woonkamer: beam gen 2, sub gen 3, en 2 x one . De one' s zijn als surround ingesteld. Ik wil eventueel 2 symfoniks aanschaffen. Ik weet dat je die niet als extra surround kan instellen. Kan ik die dan wel als stereopaar instellen, alles in dezelfde kamer?
Ik heb 6 speakers. 2 Ikea Symfonisk Lamp en 4 Symfonisk boekenplank speakers.Heb de lampspeakers als stereo paar ingesteld. Bij het luisteren naar de radio (Tunein) is er niets aan de hand. Op het moment dat ik een nummer op Spotify wil beluisteren haperen 1 of meerdere speakers. Zelfs diep in het nummer. Het is echt zo onstabiel dat het niet te beluisteren is en ik het hele Ikea / Sonos setje zo het huis wil gooien.Muziek zou ontspannend moeten werken toch? Maar dit is…….Alles is ge-update naar de nieuwste firmware (voor als iemand erover begint)Alles ook al een keer opnieuw aangemeld.App laatste versie(Stekker eruit en weer terug ook gedaan ;-)Weet het niet meer met deze set…..
Hallo, korte beschrijving: B&B met 3 kamers en een woonruimte. Elke kamer heeft 1 sonos one sl. Living heeft er 2.Wifi access points van Ubiquiti met unifi controller.Bedoeling is dat “klant” enkel het ww krijgt van de wifi van zijn kamer: bv wifi ssid : Kamer1 ww: Wacht1en dat de sonos verbonden is met deze wifi, zodat hij niet de sonos kan bedienen van bv kamer2 of 3.Maar enkel dus de sonos van kamer1.Er is nog een overkoepelende wiifi ssid: B&Bprivate die alle sonossen zou moeten kunnen bedienen.Ik had gehoopt dat dit ging lukken met de optie “multicast and broadcast control” en met except het mac adres van de bijhorende sonos per kamer. Maar de sonos gaat wel verbinden maar deze is niet terug te vinden via de app …Iemand ervaring of idee hoe dit aan te pakken?thx!
Beste Sinds vorig jaar zijn wij in onze zaak overgeschakeld op Sonos speakers. Zeer handig en goeie kwaliteit. Nu heel af en toe valt het systeem weg en speelt de muziek niet meer synchroon. Er zit soms ook een echo op. Ik los dit op door de stekkers van de speakers uit te trekken en weer in te steken. Maar dat is tijdens het werken in een horecazaak soms tijdverlies. Mijn vraag is nu hoe dit komt? Mijn Sonos 5 is verbonden met de kabel aan een switch. De 2 Sonos One’s SL, daarvan is één verbonden met de kabel aan diezelfde switch, de andere niet. Ik zie in de app dat ik op SonosNet zit: WM:0 .De muziek wordt gestreamd met een iPad met de Sonos 2 app. Zou iemand enig idee hebben hoe dit probleem zich voordoet? Bekabel ik de 2e Sonos One SL best ook?
Ik heb een kamer met surround opstelling van een sonos Ray en 2 sonon One speakers. Nu wil ik voor muziek afspelen een sonos Roam groeperen. Deze heb ik een aparte kamer gegeven. Maar bij instellingen systeem is het kopje groepen lichtgrijs dus niet beschikbaar.
Hoi, Ik heb een sonos one speaker die ik niet meer zie in mijn sonos app, wil ook niet koppelen of resetten als ik de reset proceduren uitvoer dan werkt dat niet . op het moment dat ik de stekker in het stopcontact doe gaat er meteen een wit lampje knipperen gaat geen oranje en of groen lampje branden. wat zou het probleem kunnen zijn en hoe is dit op te lossen?
Hoi! Zojuist mijn 3e One ontvangen, op dit moment heb ik een 2tal One's een woofer en een Soundbar al werkend maar in de keuken willen we een extra One voor de muziek. Ik wil dus dat de One in de keuken aan staat als de muziek aan staat maar niet mee gaat in de Surroundsound van de TV. Nu begreep ik dat ik dit kon regelen in: Groepen, echter krijg ik de volgende melding als ik die aanklik in de app: DEZE FUNCTIEIS BESCHIKBAAR OP SYSTEMEN MET DRIE OF MEER KAMERS. Iemand de gouden tip?
Hoe is de speaker op de standaard gemonteerd, staat hij daar los op of staat hij er vast op gemonteerd. Ik kan het op het plaatje zo niet zien.
Ik heb gisteren 2 nieuwe Sonos speakers geplaatst. Ik heb de installatie stappen gevolgd en ze deden het nog 10 minuten. Melding speaker r niet geconfigureerd. Boel weer opgestart. Weer na 10 minuten uitval. De modem opnieuw gestart en ook de speakers vanaf fabrieksinstellingen opnieuw geconfigureerd. Probleem blijft zich herhalen. Op de 2e verdieping heb ik al 2 speakers staan; geen problemen hiermee. Ook met m’n Sonos beam bij de TV geen problemen.Moet ik alle producten opnieuw installeren? Kan ze maandag ook gewoon weer terugbrengen naar de winkel; geen zin in hele middagen gepruts en geklungel ;-(( Of heb ik wat over hoofd gezien?
Sonos Play 5 valt af en toe uit. Door hem te resetten heb ik weer muziek. Dat is eigenlijk toch niet de bedoeling. Contact gehad met Sonos support en die zeggen mij dat het kan liggen aan de audiocompressie, die zou op automatisch moeten staan. Dat heb ik gedaan. Maar nu weer hetzelfde probleem. Hoe nu verder?
ik heb een beam 2 maal one sl en een sub. ik krijg een toegevoegde five niet werkend in een en dezelfde kamer. wat is de oplossing?
Ik heb sinds een week of 3 steeds een rare echo vertraging in mijn sub. Echt vervelend ik heb hem al opnieuw geïnstalleerd en ook al gereset ..Dan is het even goed Maar begint al snel weer. Ook heb ik al de nieuwste update gedaanIk zie in verschillende forums dat meer mensen dit probleem hebben
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.