Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
Ik heb sinds gisteren het move apparaat van Sonos. Ik ben verbonden via de app en kan daaruit liedjes spelen via Spotify in de app.Ik kan wel niet verbinden met mijn bleutooth. Dus als ik via YouTube een liedje wil afspelen of eender andere app dan Spotify dan lukt dit niet, ik kan enkel via de app. Ook kan ik geen podcasts beluisteren in de app van Sonos via Spotify.
Goedendag,gisteren een nieuwe Sonos Move ontvangen van bol.com, mooi apparaat en gelijk in gebruik genomen. Ik ben al bekend met Sonos, maar de Move werkt niet zoals zou moeten. Wanneer de muziek aanstaat klinkt er een robotachtig geluid en met regelmaat valt de speaker uit met een kraak alsof er een losse speakerkabel in zit. Kan het geluid niet goed beschrijven, maar de speaker lijkt defect. Iemand ervaring hiermee? groet,Michel
Ik heb reeds een sonos one sl, nu zou ik me een move willen aanschaffen kunnen deze 2 samen werken
Na positieve ervaringen met Sonos Play 3 hebben we besloten om ons Sonos systeem uit te breiden met de Sonos Move. Inmiddels hebben we deze een aantal weken in gebruik en zijn we niet zo tevreden. Ongemerkt gaat de Sonos Move aan en als we deze willen gebruiken dan is de batterij van de Sonos Move ineens leeg. Niet zo handig, als je lekker buiten muziek wilt luisteren. Daarnaast hebben we gemerkt als we de Sonos App openen de Sonos Move automatisch aanspringt. Elke keer moet we de Sonos Move dan handmatig met de powerknop uitzetten, zodat de batterij niet leeg raakt. Dit werkt totaal niet handig. Wie kan ons helpen, zodat we toch tevreden worden. Want dat is nu niet het geval.
Mijn Sonos Move gaat na herhaaldelijk uitzetten steeds weer aan.Er is geen tijdsklok ingesteld.Hoe kan ik dit verhelpen ?
Ik heb mijn move verkocht. Maar hij staat nog offline in mijn systeem. Hoe kan ik dit verwijderen?
Ik heb een Sonos Play 5 en sinds vandaag ook een Sonos Move.Ik wil deze koppelen tot een stereo-paar.De app geeft aan: “Stereoparen niet beschikbaar. Je hebt twee compatibele producten nodig om een stereopaar aan te maken.”Maar ik heb twee compatibele producten want volgens Sonos zijn de Play 5 en de Move te koppelen.Op mijn app zie ik nu alleen de Play 5 staan en kan ik niet kiezen voor de Move.De Move heeft het al wel gedaan via de Wifi
Hi, ik heb net een Sonos Move aangeschaft om via Bluetooth en Airplay 2 als speaker te fungeren van mijn Apple TV 4. Ik krijg de speaker echter niet gekoppeld als extra Bluetooth apparaat.De apple TV heeft hem 1 keer gezien bij het zoeken naar Bluetooth apparaten maar bij het koppelen kwam er een foutmelding. Nu ziet hij hem niet meer ondanks herhaaldelijk nieuw opstarten.Vraag 1 Heeft iemand dit voor elkaar gekregen?Vraag 2 mijn aanname is toch correct dat deze constructie moet kunnen? hoor het graagWum
Mijn Move is op de een of andere manier niet meer verbonden met het Sonos systeem en de knop verbinden werkt ook niet. ?
Mijn nieuwe Sonos Move maakt geen contact met muziek dus geen spotify.Wel kan ik de Google assistent vragen om het weer. Daar krijg ik wel antwoord op .Al 3 uur met Sonos alles doorgenomen en verwijderd en opnieuw geinstaleerd.Sonos zegt dat het probleem bij Google kan liggen .Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb zo geen plezier van mijn Sonos move.Wel kan ik met Spotify muziek streamen naar de Sonos move .Nu 3 dagen bezig met instaleren .Hopelijk komt iemand met een oplossing want dit is erg vervelend .
Beste,In onze woonkomer hebben we een sonos Beam die met internetkabel rechtstreeks aan het internet verbonden is. Er staat ook een Sonos Sub en 2 Sonos One SL in de woonkamer die samen verbonden zijn voor surround sound bij de TV. In de keuken staat een een Sonos One. En in de badkamer een Sonos Move. Deze Sonos Move nemen we in de zomer ook geregeld mee naar buiten, in de tuin / op terras.Wifi bereik in de badkamer en op terras is niet optimaal. Waardoor we geregeld de Sonos Move kwijt zijn in de app instellingen. Omdat hij vermoedelijk over gegaan is naar een verbinding op de Wifi extender die aanwezig is (met dezelfde wifi naam als het originele wifinetwerk). Eens we hem kwijt zijn in de app, moeten we de extender uit het stopcontact halen, Move uitschakelen en terug inschakelen om zo vanuit de keuken terug verbinding te maken met het originele netwerk. U begrijpt vast dat dit een vervelende manier van werken is.Wat zou Sonos ons aanraden om te doen, om altijd en overal van ons Son
Ik heb een Sonos move aan mijn netwerk met een playbar, play1 en 5 toegevoegd. Los doet de move het goed, maar als ik de move koppel aan de andere apparaten valt de move na enkele minuten uit. Diagnose nummer 288592521. Kent iemand een oplossing voor dit probleem? Alvast bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.