Vraag hulp en praat over je Sonos Roam en Sonos Move
Meest recente
kan ik mijn bestaande Sonos installatie die werkt op Sonosnet uitbreiden met een Roam speakerop Wifi ?Of moeten alles Sonos speakers dan op Wifi werken, gezien de Roam geen Sonosnet heeft.
Ik heb een vraagje over de batterij van de Sonos Move. Wanneer ik hem helemaal heb opgeladen en na een tijdje gebruik uitschakel met de knop aan de achterkant loopt de batterij toch leeg. Enig idee?
Beste Sonos. in december de overstap naar jullie gemaakt. een redelijke lijn producten aangeschaft waarover erg tevreden. Echter de Move….. de batterij is waardeloos! Na een nacht niet op de lader is deze de volgende ochtend LEEG! kunnen jullie mij helpen een oplossing te vinden ? Ik vind het indrukken van een knop voor 5 seconden nou niet echt een optie elke keer voor een product wat makkelijk en portable zou moeten zijn.
Hi, I bought the Sonos Move a couple of weeks ago. It's always in the docking station, but since this morning, it's unable to power it up. When remove it and move it back on te station, there a orange light that disappears after a few seconds and it's gone. Someone who know what the problem is and how it can be resolved?Thanks!
Ik gebruik de S1 app ivm met mijn playbar, play5, play3 en play 1. Nu wil ik een Sonos Move kopen. werkt deze ook op de S1 ?
ik heb een move al ruim 1 jaar aangesloten op me wifi en nu kan hij hem niet meer vinden en krijg ik geen contact meer met mijn sonos move
Na een verhuis probeer ik Sonos Move opnieuw aan te sluit.DIt luk niet het lampje blijft conytinu branden. iemand een oplossing ?
Gisteren app geïnstalleerd en muziek geluisterd en vandaag maakt de app geen contact meer met de speaker. Wat kan dat zijn? Heb de router gereset en hij staat op netstroom.
Goedemorgen, Allereerst ben ik heel blij met mijn Sonos Move, maar het volgende…Soms tijdens het luisteren, stopt mijn muziek en gaat er een random playlist aan… via spotify.. Vanochtend wederom, werd ik opgewekt door een random playlist die op zolder stond te spelen…Ik heb geen alarmen of iets ingesteld en heb mijn wachtwoord al aangepast van spotify… Iemand ook een Sonos met dit soort problemen / een eigen leven?
De pas aangeschafte Sonos Move verdwijnt uit de app. Het afspelen door middel van de Google Assistent werkt wel gewoon, dus wel verbinding met netwerk.
Mijn Move gaat de laatste tijd heel snel offline, zelfs terwijl hij aan het spelen is.hij staat in de charger dus zeker geen batterij probleem.in het verleden stond er altijd een one op de plaats van de move nu, welke zonder probleem werkte.wifi ontvangst is er ook OK (getest met gsm)Diagnostic code : 634572218
Goedemorgen, ik heb een sonos move en nu gaat er iedere morgen om 4u een geluid af (ik denk wekker) maar er is maar 1 alarm ingesteld om 7u en die gaat perfect, iemand een idee hoe dat komt aub, is vrij lastig omdat dit om 4u smorgens gaat,mvg PeElAnKa
Ik krijg mijn sonos MOVE niet terug op de WiFi stand nadat hij is is gebruikt in Bluetooth modeIn de gebruiksaanwijzing staat dat je de modus knop moet indrukken, maar dit heeft geen effect,
Ik ben in het bezit van een Playbar, Sub en twee Play 1's. Onlangs heb ik twee Sonos Move gekocht die ik in de plaats van de Play 1's als surround speakers wilde inzetten. Helaas had ik, nadat ik de Play 1's uit de configuratie had gegooid, niet de optie om de move als surround speaker te kiezen. Heb ik iets verkeerds gedaan of kunnen deze Moves inderdaad niet als surround speakers worden ingezet? (Wat mijn koop min of meer tot een gedeeltelijke miskoop maakt ;-( ) Thanks! Ronald
Hoe kan ik mijn move installeren ? na S2 ben ik terug gegaan naar S1 omdat S2 voor mij waardeloos is, mijn connect werkte niet meer dus geen platen meer afspelen, ook spotify was en drama met S2..Maar nu krijg ik met geen mogelijkheid mijn Move weer op S1….. SONOS WAAR BEN JE MEE BEZIG>>>>>» altijd positief geweest maar denk er nu over om alles weg te doen…. help help
Ik heb een Sonos bridge. Hieraan gekoppeld zijn: Woonkamer: 2x one, playbar, sub.Slaapkamer 1: 1x play1Slaapkamer 2: 1x play3Nu heb ik een Sonos Move gekocht en deze krijg ik niet geïnstalleerd. Hoe komt dit? Heeft dit met de 'verouderde bridge' te maken? Alles werkt draadloos.
BesteOmdat ik de laatste tijd toch wat problemen ondervind met het SONOS systeem, vraag ik via deze weg support.Wat achtergrond:Voor juli 2020 had ik:eetkamer: 1 playbar + 2 sonos one in surround systeem keuken: 2 sonos one, stereopaar (en gegroepeerd met eetkamer) badkamer: 1 sonos oneIn juli 2020 heb ik 2 Sonos Move’s bijgekocht om ook draagbaar en buiten te gebruiken.Om eerlijk te zijn, sinds die aankoop (weet niet of het daarmee te zien heeft) toch heel wat problemen:een van de sonos move’s valt (altijd) weg uit de app. Of hij staat nog in de app en hij laat geen geluid meer door. Soms toont de app: Systeem niet geconfigureerd. Heb de sonos moves al wschlk 50 keer opnieuw gereset (want enige oplossing om ze in het systeem terug te krijgen). Heb ze al dichter bij de router gezet, verder ervanaf, … niets helpt. Als er geen geluid doorkomt dan gebeurt het dat je wel nog het geluid aan / uit kan doen van de andere of geluid bijregelen, maar je krijgt er met geen stok de muziek door. R
Beste,ik heb een grote woonkeuken met daarin een Sonos Move. De keuze voor een Move was het draadloze stuk en dus mobiliteit. Nu wil ik graag een Sonos box etc toevoegen. Er hangt een Samsung The Frame in de keuken, maar geen mogelijkheid om daar iets op aan te sluiten ( de Samsung Connect box is weg gewerkt in een keukenkastje ;-) ). Regelmatig zitten we met een klein gezelschap in de keuken en luisteren vaak muziek. Welke optie van Sonos adviseren jullie in combinatie met de Move? En dan met name om een voller/dieper gevoel in de keuken te krijgen. Qua bass etc neig ik als leek naar de Beam. Echter die is meer voor tv’s bedoeld begreep ik? Graag hoor ik jullie advies! Alvast bedankt! Groet Robbie.
Tijdens het installeren van een nieuwe Move loop ik vast.Via de app —> instellingen —> systeem —> apparaat toevoegen, wordt het apparaat wel herkend. Krijg vervolgens bij de draadloze installatie de melding/button: “Ga naar configuratie van accessoires”. Hier kan ik op klikken maar ik wordt niet doorgeleid naar het volgende menu. Kan dus geen kant op… Wat te doen?
Beste, Mijn sonos move zet zichzelf constant aan. Ik koppel de move af en toe aan mijn Beam, maar dat wil ik alleen doen als ik dat zelf wil. Ik kan geen oorzaak vinden, dit gebeurt gewoon willekeurig, ook heb ik de microfoon uitgezet maar dit helpt niet. Hoe kan dit?
Ik ben sinds kort in het bezit van de Sonos Move en nu blijft sinds een paar dagen het statuslampje afwisselend oranje en wit knipperen. Ik kan nergens vinden wat dit inhoud. Als ik de move uitzet en weer aanzet blijft het statuslampje wit maar na enige tijd gaat dit weer afwisselend oranje en wit knipperen.
Ik heb vorige week een Move gekocht en als deze na het opladen een dag niet aan de oplader staat, dan is hij leeg. Ik heb dan geen muziek gespeeld, maar de batterij loopt gewoon leeg. Is het de bedoeling dat de Move altijd op de oplader blijft staan? Bij andere oplaadbare producten lees je vaak dathet verstandig is om niet altijd aan de lader te hangen.
Zou ik als ik buiten met vrienden ben mijn sonos move box op het maximale volumen kunnen zetten zonder dat dat problemen zou opleveren zoals dat de bass opblaast na een tijd van dat doen?en ik heb problemen met youtube music in de sonos app en ook met google assistent.youtube music geeft geen toestemming voor nummers luisteren en google assistent vind de box wel maar zegt daarna dat er iets fout gaat.
Ik heb bet de sonos move binnen. Mooi apparaat. 1 dingetje wat ik mij afvraag. Onderin aan de voorkant lijkt wel een ‘plakkertje’ te zitten achter het rooster. Hebben jullie dat ook? Enig idee waarvoor dit is?
Net twee uur lang met een medewerker van Sonos alles geprobeerd, maar de app werkt niet. Op geen enkele manier is de Move te installeren. Misschien komt er volgende week een oplossing.Ik ben nu wel een beetje klaar met Sonos.De suggestie om een Android device te lenen van iemand om de installatie te kunnen doen is goed bedoeld, maar niet heel handig.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.