Maak een praatje met andere Sonos-bezitters. Wat gebeurt er allemaal in de wereld van muziek en technologie? Wat speelt er?
Meest recente
Goedendag , mij is verteld dat als ik een beter netsnoer voor een play 5 koop ,bv een audio quest z3 dat het geluid warmer en breder wordt . Heeft iemand hier ervaring mee? Groet, Hansie
BesteIk ben benieuwd wat de energiekosten zijn op jaarbasis als Sonos apparatuur op standby staat. Het gaat hierbij om de volgende Sonos apparatuur1× playbar1× sub2× play 31× Sonos one Wie kan mij uitleggen hoeveel stroomverbruik dit op jaarbasis geeft als apparatuur in standby staat. Ik hoor het graag. Mvg Roy
Beste allen, Sonos,Ik heb een klacht/probleem door de upgrade naar de Sonos S2-app.Momenteel heb ik de volgende Sonos producten in gebruik:1x Playbar (gen 2) 1x Play 5 (gen 2) 5x Play ONE’s (gen 2) 1x Connect (gen 1)Al mijn apparaten, behalve de Connect, zijn compatibel om naar de nieuwe Sonos S2-app over te gaan. De ‘oplossing’ die nu wordt aangeboden is om twee aparte systemen aan te houden: S1 en S2. Dit is voor mij geen oplossing omdat ik mijn Connect inzet voor het streamen van vynil naar mijn andere Sonos boxen. Zodra ik de Connect buiten het S2 netwerk plaats wordt deze dus voor mij onbruikbaar.Een andere oplossing die Sonos aanbiedt is om de Connect te vervangen met een korting van 30% (…) Ik mag dus zelf geld bijleggen om een goed werkend product te vervangen voor precies hetzelfde product. En de aanleiding hiervoor is een update van de producent zelf. Klinkt mij tegenstrijdig in de oren dat de klant hier voor mag opdraaien (!) Als beide oplossingen geen optie zijn, is het laa
We hebben 3 boxen in de groepsfunctie staan, maar het komt vaak voor dat ineens 1 van de boxen het niet meer doet. We moeten dan alles weer opnieuw opbouwen, wat heel vervelend is. Ik denk dat het komt doordat mijn man regelmatig de muziek handmatig op 1 van de 3 boxen aan en/of uitzet. Zou dat kunnen?
Heeft iemand een goede mening over ratio kamer m2 en model? Mijn verbouwde keuken is ca. 15 m2, half-open (naar de woonkamer toe waar ik een Port met versterker draai). Voorheen had ik 2x Play 1, best tevreden maar mag ook een tandje meer, dus vraag ik me af of ik een oud koppel Play 3 erin gaan zetten, Moves aanschaffen of toch maar voor de volle mep gaan met twee stuks Five. Het kan in principe allemaal, al vind ik Five misschien beetje ‚over the top‘ voor een keukentje. Wel waar ik het vakst naar muziek luister. Aan de speakeraanbeveling van Sonos heb ik weinig, mocht iemand een goed en eerlijk advies willen geven alvast dank!
Dear Sonos,So I recently bought a Sonos ONE and was very pleased with this product. I was instantly sold to your awesome product and now I want to add a ONE SL so I can create stereo. Later on I want to add a soundbar to create a surround sytem. Anyways this is step-by-step process since these products aint cheap. Although a small discount is always welcome and might fasten the process Now a friend of mine told me there is a disscount for people who work in the hospital during these corona times. He saw someone say this in a facebook group. You’d have to email your story and proof to sonos-eu@sonos.com.. I did this ( and also tried through facebook sonos ) but got no reply. It has been two weeks now and I still have no reply so i’m trying through this channel to reach out to the Sonos team.My question, is this fake news or is there some sort of disccount for the corona workers?Would be awesome if it’s true and no hard feelings if it’s not I will still be a fan !Sincerely,A new sonos
Hello Finally I have the new Sonos Arc and now it appears that I now have to have 2 apps, and it can not work with my other Sonos boxes including the 5 can not reach .... why does this not work together? ridiculous, I had a nice "round" system at home with the playbar and 3 x Sonos 1 and 2 x Sonos 5 and now they don't work together anymore! I have an old Mercedes from 1987 that can still be serviced by the dealer and all parts can also be ordered, see that's service! nor is it fair from Sonos to sell the Arc without telling you that your "old" systems don't work with it! and that your (expensive) Sonos 5 are worth nothing, how do we solve this? free new 5 boxes? or just make an update that everything works together! it is shame!
Net gesproken met een klantenservicemedewerkster die vriendelijk de figuurlijke hoorn op het toestel gooide.ik heb een Sonos playbar, mijn moeder haar eigen account en een bookshelf.De verbinding is opeens verdwenen op haar account. Vervolgens app opnieuw geïnstalleerd. Bij optie ‘bestaand toestel toevoegen’, komt MIJN playbar op haar app te staan, ondanks dat ze met haar eigen account ingelogd is en ik nooit toestemming heb gegeven tot mijn systeem. Ze kan zelfs muziek afspelen. In account staat ze vervolgens niet ingelogd en ze kan deze dus ook niet verwijderen. Er wordt wel vriendelijk verzocht om met mijn e-mailadres in te loggen. Het lijkt mij dat er iets gigantisch fout gaat hier.
Hoi,Ik heb een beetje domme vraag. Ik wil mijn Sonos One standaard in hoogte verstellen. Dat moet waarschijnlijk via het gaatje in de stang waar een soort sleutel oid in past? Wat heb je daar precies voor nodig? Wat voor soort sleutel bedoel ik en kan ik die ergens halen/ bestellen?Alvast bedankt voor het antwoord.
Beste,op zondag dan toch maar de sub bestelt.maandag met Sonos gebeld, want voor het geval dat… woensdag is er niemand thuis.De dame meldt, nee u heeft tijdig besteld en wordt dinsdag ( vandaag) geleverd.vandaag toch maar gebeld want de dag is bijna voorbij. Dhl geeft de schuld aan Sonos, Sonos aan DHL, pffff…. maar ik ben slechts klant en heb geen sub.…Dame van “sales” gesproken, nar, stug en allesbehalve commercieel.Vragen als zal ik de order maar annuleren en andere vervelende zaken om mijn oren.Ben nu in staat om de sub donderdag te laten leveren ( €100,-) Black Friday korting, weer terug te sturen en opnieuw te bestellen met 15% update korting, dat scheelt een paar tientjes met de €100.Gewoon naar, niet commercieel en stugge behandeling. Het is dat het product zo goed is, anders had ik inderdaad geannuleerd en iets anders gekocht. Bah…..we gaan zien wat het gaat worden en of er nog reactie komt. Gelukkig zijn er andere bedrijven die wel commercieel zijn en met hun klanten meedenke
Volgens mijn Sonos radio is mijn ip adres in Moldavie geregistreerd. Volgens traceip.nl staat ook onjuist Moldavie als locatie van mijn ipadres. Zowel mijn provider als www.iplocation.net geven wel de juiste locatie aan (in de buurt van Eindhoven).
Sinds vandaag vind me app diverse producten niet meer. En op de diverse apperaten waar ik de app heb staan. Zie ik op elk een andere sonos apperaat. Maar niet alle producten. Al alles gereset. Maar dat heeft 1 minuut geholpe. En toen ginf het probleem weer terug. Kan ik me mij een oplossing daar voor geven.
Hi, Ik heb in maart 2020 2 Play:5’s (gen 2) gekocht. Ik krijg nu al een upgrade aanbod van Sonos van 15% op deze apparaten. Wat betekent dat? Dat ze weer in een recycle stand worden gezet en niet meer gebruikt kunnen worden? Of krijg ik 15% korting op de nieuwe Five? Hoor graag!
Hi,Ik heb zonet upgrade programma bevestigt. Echter kan ik niet vinden wat dit precies inhoudt behalve 30% korting bij volgende aankoop. Ik veronderstel dat deze upgrade kosteloos is. (playbar en 6 ones geupgrade). dank aan jullie
Bonjour, J’ai 2 pièces comportant chacune 1 enceinte passive (un cabinet de consultation et une salle d’attente) et je souhaite avoir un système qui me permet de régler l’intensité du son des 2 pièces séparément. Cela est-il possible avec l’ampli sonos?
Beste Sonos liefhebbers, Recentelijk zijn wij verhuisd naar een groter huis en mijn huidige Sonos speakers 2 x One 2X Ikea boekenplank vallen nu een beetje in het niets bij de ruimte. Ik ben dan ook op zoek naar een vollere geluidservaring. Nu zat ik zelf te denken aan de Arc en aan de bass speaker (Sub).Maar ik lees wat berichten over de Arc die ik zelf niet goed kan plaatsen. Allereerst heb ik een Samsung UE55NU8000 televisie en ik vraag mij af of deze wel goed samenwerkt met de Arc. Tevens lees ik in een ouder topic dat er wat Bass problemen zouden zijn met de Arc. Deze info is echter 5 maanden oud en mogelijk speelt dit allemaal niet meer. Wie zou mij verder kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze? Tevens is het natuurlijk bijna Black Friday. Zou Sonos meegaan in deze hype en is er mogelijk een voordeel te behalen in de toch al dure aanschaf?
Hallo Ik heb een sub in mijn homecinema playbar met 2 sonos play one als rear Ik heb mijn sub verwijderd en nu terug geïnstalleerd Vroeger kon ik de sub kalibreren maar ik vind het menu niet meerIs dit nog voorzien in de s2.? Grt
Hallo allemaal, ik ga voor een jaar ergens anders wonen waar ik mijn sonos apparaten niet ga aansluiten maar, in de doos laat. mijn vraag:moet ik de apparaten/ het systeem afmelden of dergelijke? Of kan ik ze gewoon ontkoppelen en in de doos doen?Alvast bedankt.
Ik ben sinds een maand in het bezit van een Sonos Amp,sinds vorige week een probleem met de subwoofer,een hele harde brom(eigen subwoofer).Contact opgenomen met Sonos Support.Wat een prettige ervaring,zeer goed en professioneel te woord gestaan.Diverse pogingen gedaan om het proberen op te lossen maar zonder resultaat.Voorstel van Sonos om te ruilen voor een nieuwe.Donderdags oude opgehaald,vrijdags alweer een nieuwe in huis.Wat een super service 👍🏻👍🏻👍🏻
Hallo,ik erger mij al jaren daaraan dat het geluid via Sonos onregelmatig uitvalt. De song speelt wel door, want als het geluid terugkomt is liedje al verder…Ik ben zelf Electonicus maar ik kom er niet aan uit!Op aanraden van TELENET heb ik mijn modem al vervangen, maar dat geeft geen beterschap.Ik heb een uitgebreide geluidsinstallatie die perfect op mijn huis is afgesteld maar dat uitvallen is voor mij de hel!Kunnen jullie mij helpen?Groeten,Robbie.
Zojuist na de melding SONOS geupdatet. Nu na het updaten kan er niets meer geluisterd worden via SONOS radio. Bij inloggen krijgen we steeds de melding: ‘Er is een probleem met het bevestigen van je account'. Alles klopt verder: internetverbinding / account / inloggen etc. Het probleem heeft zich nooit eerder voorgedaan, maar nu ineens na de update dus wel. Graag hulp!
Mijn geluid valt de laatste maand continu weg. Vaak achter elkaar, dan weer een tijdje niet en dan ineens weer.diagnoserapport: 788312175
Hallo, wij hebben een Ziggo router en gisteren een nieuwe Mesh met TP-Link Deco M4 geinstalleerd. De WiFi van de Ziggo staat nu uit. De Sonos boost is nog steeds verbonden met de Ziggo router. Nu is de gehele Sonos installatie niet meer te vinden. Wellicht omdat de Deco M4 nog in router mode staat. Maar in AP mode ging ons hele netwerk zo'n beetje plat. Heeft iemand ervaring op dit gebied. Moet ik de Boost aan een van de Deco M4's connecten?bij voorbaat dank,Evertjan
Wat is nu het effect op u play1 speakers als je ze upgrade in het upgradeprograma?Ik zit al op s2 als ik nu mijn play 1 kies om extra one baffels te kopen. Blijven de play 1 werken?
Ik zie in mijn account dat ik mijn SONOS PLAY 5 mag upgraden. De uitleg staat in het Engels en voor ik het aanklik wil ik weten wat dit inhoud.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.