Vraag

Beste Sonos voor in de keuken

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 567 Bekeken

Heeft iemand een goede mening over ratio kamer m2 en model? Mijn verbouwde keuken is ca. 15 m2, half-open (naar de woonkamer toe waar ik een Port met versterker draai). Voorheen had ik 2x Play 1, best tevreden maar mag ook een tandje meer, dus vraag ik me af of ik een oud koppel Play 3 erin gaan zetten, Moves aanschaffen of toch maar voor de volle mep gaan met twee stuks Five. Het kan in principe allemaal, al vind ik Five misschien beetje ‚over the top‘ voor een keukentje. Wel waar ik het vakst naar muziek luister. Aan de speakeraanbeveling van Sonos heb ik weinig, mocht iemand een goed en eerlijk advies willen geven alvast dank!


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +3

Mijn eerste reactie zou zijn geweest: een One maar als het een tandje meer mag zou ik zeggen een Five, 2 stuks lijkt me overkill.

Sonos Play 3 tov One is geen meerwaarde. Een Play 5/Five heeft (IMHO) het meest delicate geluid van alle Sonos speakers maar blijft een kwestie van smaak natuurlijk.

Ik heb een Play 3 in de keuken en een Play 5 (2nd gen) in de eetkamer en dat is ook hier de meestbeluisterde speaker (en veruit de beste).