Beantwoord

Nieuwe App is waardeloos, waar zijn mijn functionaliteiten?


Reputatie 1

Ik kan mijn eigen muziek uit de library niet meer beluisteren en mijn alarmen niet meer bedienen. Ik heb voor duizenden euro's aan Sonis apparatuur in huis. Dit is compleet onacceptabel.

 

Sonos, los dit heel snel op aub.

icon

Beste antwoord door Bstraat 10 May 2024, 15:10

Bekijk origineel

25 Reacties

Reputatie 7

Alarmen kan alleen nog via de PC- of Mac-app. Voor je je eiegen muziek zie https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/music-library-settings-missing-6892444

Kan nog alleen play 1 in slpkamer bedienen als de play5 in woknkamer aanstaan. In oude app nooit problemen. Maar met de nieuwe …….

en waar is de slaaptimer?

waardeloos

Reputatie 1

Nieuwe app is waardeloos. Hoe kan ik terug naar de oude versie? Wat een drama

Badge

Is er iemand die weet wat er met Sonos Radio aan de hand is alles stations die wij gebruiken geven “oeps er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw” verder stuurt Sonos Radio snel door naar een betaalde dienst van € 10,- per maand. Verder had ik een stille hoop dat het haperen van de Playbar misschien opgelost zou zijn ook niet. Begin zolangzamerhand toch wel zat van dit systeem te worden. De nieuwe app is zeker geen vooruitgang wat een zoekplaatje. 

Inderdaad echt waardeloos ja, heb de sonos juist ook gekocht om je eigen muziekbibliotheek af te kunnen spelen.

Maar dit kan kan sonos zomaar van ons afpakken!!

Ronduit schandalig deze aktie!!!!

Reputatie 1
Badge +1

Sonos heeft helaas zijn tijd gehad. Kwaliteit is ver achteruit gegaan en systeem worden onbruikbaar

Reputatie 7

Voor een deel van de gebruikers mist er inderdaad functionaliteit. Anderen, zoals ik, gebruiken de alarmfunctie en de queues niet. Dan zou het wel een mee kunnen vallen.

Je vage opmerking (ten tweeden male) over “kwaliteit” zegt mij niets.

Nieuw update van Sonos werkt absoluut niet fijn. Ik krijg continue melding van systeeminstellingen en kom niet bij mijn apparaten of bedieningsscherm. Sonos, Graag oplossen! 

Heb zonder hiervan op de hoogte te worden gesteld door Sonos is mijn app op mijn mobiel geupdated, en heb er maar 1 woord voor WAARDELOOS.

Lees hier dat ik niet de enige ben, heb dezelfde problemen welke al zijn omschreven in deze topic.

De info welke ik krijg is dat mijn palybar niet gevonden kan worden, ook niet via wifi. De app al meerdere verwijdert en er op nieuw opgezet, maar problemen blijven, krijg continue melding van systeeminstellingen en de app kan mijn playbar niet vinden.

GRAAG HEEL SNEL OPLOSSEN SONOS.

Reputatie 7

Playbar en router al eens van de stroom gehaald?

Na de nieuwe update nog niet zal het proberen 

Inderdaad waardeloos. Zeer ongebruikt vriendelijk gemaakt. Tot nieuwe app nooit problemen gehad. Altijd tevreden, maar nu......…

Echt waardeloos. Kan ook geen timer meer zetten.

Terug naar het oude en snel Sonos.

Nieuwe app,waardeloos .

Geen slaaptimer,google voile kan niet verbinden met sonos,

Wat is er aan de hand,snel oplossen jullie verliezen klanten

Badge +1

Ik heb juist Sonos gekozen voor het lokaal afspelen van mijn muziek. Want door de jaren heen heb een hele berg cds verzameld, die heb ik naar flac geript.

Met alle meta data en album art en al, met de nieuwe app kan ik nog wel local muziek afspelen alleen via playlist. En zonder de album art.…

Slechte update hopen dat ze snel fixen. 

Reputatie 7

Voor de zomervakantie zou het weer goed moeten zijn, zie De nieuwe Sonos-app en toekomstige functie-updates | Sonos Community 

De nieuwe app is schokkend slecht. Switchen tussen de functies werkt veel onhandiger dan bij de vorige app en de overdreven groot uitgevoerde elementen nemen op mijn relatief kleine telefoon veel te veel ruimte in, ik blijf maar scrollen om bij de goede knoppen te komen.

En radiostations afspelen werkt helemaal niet meer! Terwijl ik het grootste deel van de dag simpelweg radio luister.

Bweeuuhh….

 

Reputatie 7

Waarmee speelde je die radiostations af dan?

….? Gewoon via de Sonos app….

Heb hetzelfde als

Is er iemand die weet wat er met Sonos Radio aan de hand is alles stations die wij gebruiken geven “oeps er is iets fout gegaan, probeer het later opnieuw” verder stuurt Sonos Radio snel door naar een betaalde dienst van € 10,- per maand. Verder had ik een stille hoop dat het haperen van de Playbar misschien opgelost zou zijn ook niet. Begin zolangzamerhand toch wel zat van dit systeem te worden. De nieuwe app is zeker geen vooruitgang wat een zoekplaatje. 

 

Ik kom er net achter dat mijn toegang tot Sonos radio verlopen was. Moet blijkbaar binnen de app opnieuw geauthoriseerd worden. Zou handig zijn als je dan bij het proberen af te spelen van een station hierop geattendeerd worden ipv dat je een melding krijgt dat er “iets fout gaat”…. Nou, radio spelen gaat dus weer, maar ik blijf de hele gebruikservaring binnen de nieuwe app crap vinden!

Badge

Bij mij werkt alles gelukkig weer want ik heb er weer een oudere versie 16.1 op gezet.

Ik kan gelukkig wel weer alles bedienen. De huidige Sonos app is niet iets wat ik ooit van Sonos had verwacht.

 

Inderdaad dikke schande. Waardeloze app voor dure producten

 

Wat een ruk app die nieuwe. Krijg met geen mogelijkheid mijn apparaten gekoppeld. Melding “ er is iets misgegaan”. Inderdaad het is goed mis met Sonos.

Ga voor een ander merk kijken, voel me goed belazerd door Sonos

Ik kan de muziek op mijn computer ook niet meer met Sonos afspelen.  Daarom heb ik sonos aangeschaft. Maar fijn te weten dat het niet aan mij ligt. :) Maar zwaar K.t   

Reputatie 7

@Frederike Naast de nieuwe app heeft Sonos ook de ondersteuning voor SMBv1 gestopt - om veiligheidsredenen. Zou jij van dat laatste last kunnen hebben? Sonos heeft dat overigens wel aangekondigd.

Ik kan nergens SMBv1 vinden op mijn laptop. Ik weet niet eens wat het is. Zal wel iets met blokken te maken kunnen hebben. Maar hoe kan ik dit dan oplossen?

 

Reageer