Vraag hulp en praat over je Sonos Connect, Connect:AMP, Sonos AMP en configuraties met Sonance-architectuur of je eigen luidsprekers en componenten.
Meest recente
Wij hebben momenteel nog niets van Sonos, maar wel een Onkyo 609 met 5.2 mission boxen opstelling (bedraad). Wij zitten ons aan het oriënteren om onze huidige home cinema te combineren met Het Sonos systeem. Wat is het beste om aan te schaffen om gebruik te maken van de streamingsdiensten ed? Een Sonos Port zodat je de streamingdiensten kan combineren met onze huidige home cinema opstelling? is het dan ook mogelijk om met de Port tegelijktijdig dezelfde muziek uit je bedrade boxen te krijgen als bijvoorbeeld met de nog aan te schaffen Sonos One SL? Hierin zoeken wij namelijk iets dat wij in onze woonkamer gebruik kunnen maken van het “bedrade systeem” en in andere kamers van een Sonos systeem, maar wel met gelijktijdig hetzelfde muziek. alvast bedankt.
Als ik de in ceiling speaker (set) aanschaf is het dan mogelijk om de 2 speakers in verschillende ruimtes te plaatsen, of moet je altijd de twee speakers in 1 ruimte plaatsen voor goed geluid? (dus een links en rechts?) Voor de badkamer wil ik maar 1 inbouwspeaker.
Hallo, Ik heb 2 bowers & wilkins 606 s2 gekocht. Nu heb ik een oude sonos connect:amp. Is het mogelijk om mijn nieuwe speakers op de sonos connect:amp aan te sluiten? Werkt het dan ook na behoren?
Hallo,Ik heb twee Sonos one speakers en een Sonos Port. Ik heb de Port via de Aux-uitgang van mijn Marantz: Melody X M-CR612 Netwerk Receiver aangesloten. Het streamen werkt perfect, alleen kan ik met de afstandsbediening van de stereo het volume niet hoger of lager zetten. Audio-uit in Marantz staat op ‘vast’. Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden? Danny
Kan je met een Ikea Symfonisk afstandsbediening de Sonos Amp bedienen.
Ik wil mijn connect amp S1 alleen als versterker gebruiken voor een externe audio ingang, dus niet in een sonos netwerk. Het is daarom ook niet nodig dat er een buffer wordt toegepast. Ik kan de audiovertraging echter niet op 0 zetten (minimum is 75 ms). Is er een manier om die audiovertraging uit te zetten?
Hi, ik heb mijn Amp vandaag aangesloten op twee bekabelde Tannoy speakers i7 die een piek kunnen hebben van 180 watt als ik nu de volume op ± 80 @ 90 watt zet dan blokkeert de volume en valt terug naar O graag advies hoe dit op te lossen .vriendelijke groet,shantam
Dear all,This weekend, I bought my ‘dream spreakes’ (Scandyna SmallPod passive speakers) second-hand. A bose amplifier (Bose SoundTouch SA-4) was part of the deal, but I already own a Sonos Connect:AMP (Gen 2, because it's S2-compatible). Because I already miss the ‘Sonos-environment’, I’m curious to know if these four (small) speakers (specifications below) can be connected (simultaneously) to my Sonos amplifier. I've already read a lot online, but I can seem to figure it out. A small side note; I don't put the volume high, I live in a small (noisy) apartment thus only play - low volume - background music. I hope you can help me! The specifications of the spreakers (I really don't no if these are the specifications for just one speaker, or for two - stereo - speakers together):System 2-way, bassreflexApplications Hi-Fi stereo, AV-Home Theatre systemsAmplifier requirement 10 - 100Watt RMSNominal impedance 4 ΩFrequency response 60 - 25.000 Hz ( ± 3dB )Sensitivity 89dB spl ( 2.83V / 1m )
Ik heb een ZP120 gekocht (die is reeds aangemeld voor upgrade) maar kan deze niet aanmelden, geeft foutmelding 803 tijdens het aanmelden op de S1 app.Via netwerk kabel aangesloten kan ik wel in de web interface komen http://xxx.xxx.xxx.xxx:1400/status maar verder kan ik niets vinden over een fout o.i.d.Graag hulpGr Leon Vos
Ik wil graag een oudere platendraaier draadloos koppelen aan mijn sonos playbar en play:3. Ik heb al begrepen dat ik een voorversterker nodig heb. Maar wat is dan het beste sonos product voor het koppelen? Port of amp, heb je een voorversterker nodig met een Amp? ...
Ik gebruik de CR200 controller nog steeds met veel plezier. Het viel me op dat hij niet in het overzicht staat van mijn systeem. Ik zou ook niet weten hoe ik hem kan toevoegen. Kan niet of mis ik iets?Ook opvallend is dat hij genoemd wordt bij het “trade up“ programma, maar waarom is mij onduidelijk. Er is immers geen vervangende Sonos controller. Waarom wordt hij daar genoemd?Jammer dat nieuwe apparaten niet meer compatibel zijn. Aan de andere kant opent dat wel weer mijn ogen voor alternatieven. Afijn, er zal over nagedacht zijn.
De vraag luidt..kan je beter Sonos Five aanschaffen voor je platenspeler te connecten of sonos port?Ik heb namelijk in de woonkamer de play:3 en 2 play:1's en de beam. De beam en 2 play:1's zitten in een surround modus opgesteld voor de TV. Ik heb iets begrepen / gelezen dat als je de port aansluit op je platenspeler deze dan niet afspeelt op de boxen in surround modus, dus die gepaired zijn, klopt dit? dan zou ik m in de woonkamer alleen op de play:3 kunnen afspelen..of is het dan beter te investeren in de five? Zodat ik een extra box erbij heb waar de platenspeler op kan, en is deze dan ook te horen op de play:3 ?
Hallo. Ik heb een receiver met mooie speakers. Deze wil ik graag behouden. Is het mogelijk om muziek van de sonos app af te spelen via de receiver op mijn mooi speakers en de rest van mijn sonos speakers? mvg,Leon
Helaas lukt het, ondanks meerdere en verschillende pogingen niet om de Sonos Connect toe te voegen aan de juiste groep. Hij wordt telkens in een eigen groep geplaatst. Hierdoor kan ik het geluid van m’n platenspeler niet streamen naar de beam en One SL boxen.
een vraagje ik heb 4 boxen in het plafond ingebouwd die zitten er al een tijdje. ik zou deze 4 aansluiten dmv één sonos amp. is dit mogelijk? Alvast bedankt voor de reacties
Heb 2 B&W vloerstaanders aangesloten op de AMP + 2 play 1 achter,geeft een goed geluid.Maar hoe stel je ze het beste op(recht vooruit of wat schuin naar binnen).AMP via HDMI aangesloten op de TV,door het missen van een center speaker is het misschien wel belangrijk om de voorste speakers op de juiste manier op te stellen.
Voordat ik naar bed ga druk ik in Sonos op de vierkante stopknop en zet mijn voorversterker uit.Als ik de volgende dag mijn voorversterker aan zet en gebruik om bijvoorbeeld het geluid van m’n tv te versterken en daarna overschakel naar de ingang waarop mijn Sonos Connect is aangesloten, blijkt daar al muziek te worden weergegeven zonder dat ik de Sonos-app daarvoor gestart heb. Als ik die app (Sonos S1) open, wordt daar ook niet aangegeven dat er iets gestart is. Niemand hier in huis streamt hier Spotify of gebruikt TuneIn.Wat is hier aan de hand?
Mijn Sonos amplifier (1) valt steeds weg uit de lijst van kamers. De rest blijft gewoon bruikbaar. Het lampje blijft steeds wit knipperen. Heb alles al diverse keren opgestart maar lukt nu helemaal niet meer. Wat kan ik er aan doen?
Goedemiddag, mijn bridge kan ik niet meer updaten. Ik lees over 30% korting bij aanschaf boost. Hoe kan ik da regelen?
Hi, Should I first make use of the upgrade program to replace my Connect:AMP by the S2 supported version. Or can I make still use of the upgrade program when the connect:AMP is removed from my app ? If yes, please provide process to follow.Thx
Kan ik de sonance in wall speakers ook in het plafond installeren?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.