Hallo,
Ik heb 2 bowers & wilkins 606 s2 gekocht. Nu heb ik een oude sonos connect:amp. Is het mogelijk om mijn nieuwe speakers op de sonos connect:amp aan te sluiten? Werkt het dan ook na behoren?
Hallo,
Ik heb 2 bowers & wilkins 606 s2 gekocht. Nu heb ik een oude sonos connect:amp. Is het mogelijk om mijn nieuwe speakers op de sonos connect:amp aan te sluiten? Werkt het dan ook na behoren?
Waarom twijfel je daar aan ? Je hebt ze toch al zeg je. Aanlsuiten en proberen dus, zou gewoon moeten werken.
Ik heb 2 bowers&wilkins 684 aangesloten op de Sonos Amp,gaat heel goed samen.
Nu had ik achter 2 play1 als Surround,maar maak meer gebruik van de Amp voor muziek en zelden voor tv/films.
Nu heb ik de 2 play 1 vervangen voor 2x vloerstaanders erbij,ben verbaasd over het geluid klinkt echt super.
Wat ik mij wel afvraag of het geen probleem op den duur geeft voor de Amp.
Iemand hier ervaring mee?
Welk probleem denk je dat wat gaat geven?
Nou dat je 2 stel speakers aan op 1 uitgang aansluit.
Ah, OK. Dat was me niet duidelijk. Dat hangt een beetje af van hoeveel Ohm de speakers zijn. Zie https://support.sonos.com/s/article/4717?language=nl_NL
8 ohm,dus kan dus geen kwaad zo.
Geluid is wel goed op deze manier.
Had hiervoor een NAD Receiver waarbij ik ook 4 Speakers had staan maar de Sonos Amp doet er niet voor onder.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.