Skip to main content
Antwoord

volume van One gaat automatisch naar maximum

• August 6, 2025
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Van één van de Sonos One gaat het volume geheel spontaan en uit zichzelf naar maximum. Ik hoor dan het geluid alsof iemand heel snel het volume omhoog tikt. Handmatig het volume lager doen werkt niet, daar reageert de One niet op. De enige oplossing is de stekker uit het stopcontact halen. Het gebeurde deze ochtend al twee keer. 
De One is systeem-technisch up to date.

Heeft iemand deze ervaring ook? 
Wat kan ik doen om dit verschijnsel te voorkomen?

Met groet,

Herman

Beste antwoord door 106rallye

Hallo 106rallye,

Dank voor je reactie. Aan de optie om een diagnose te maken had ik nog niet gedacht. Maar waarom zou ik na het maken van de diagnose bellen met Google? Of bedoel je bellen met Sonos?

Met groet,
Herman

Sorry. Sonos natuurlijk.

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

106rallye
  • August 6, 2025

Ik zou als het gebeurt eens een diagnose maken en dan eens bellen met Google.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Novice
  • August 12, 2025

Hallo 106rallye,

Dank voor je reactie. Aan de optie om een diagnose te maken had ik nog niet gedacht. Maar waarom zou ik na het maken van de diagnose bellen met Google? Of bedoel je bellen met Sonos?

Met groet,
Herman

• August 13, 2025

Hallo 106rallye,

Met groet,
Herman

106rallye
  • Antwoord
  • August 13, 2025

Hallo 106rallye,

Met groet,
Herman

Sorry. Sonos natuurlijk.