Skip to main content

Ik heb op mijn benedenverdieping een combinatie van Sonos5, One SL en een subwoofer staan. In totaal zo'n 8 speakers. Als ik muziek start gaan de speakers in verschillende volgorde, vaak met een tussenpose van 5 tot 10 seconden, pas gezamelijk spelen. Kent iemand dit 'probleem', en zo ja, weet iemand hoe je dat kunt oplossen. Alle speakers zijn verbonden met WIFI, niet met kabel.

Hallo @JosaanSpaarne,

 

Welkom op de Sonos Community!

Sonos-luidsprekers zouden geen audio op verschillende tijdstippen moeten starten als ze gegroepeerd zijn.

Op dit moment weet ik niet zeker of de genoemde luidsprekers met elkaar zijn gegroepeerd, of dat de audioweergave individueel op de luidsprekers wordt gestart. Daarom wil ik de onderstaande link delen met instructies over speakers groeperen.

https://support.sonos.com/nl-nl/article/rooms-groeperen-en-ontkoppelen

Kun je misschien vertellen welke audiobron je gebruikt wanneer je deze vertraging ervaart?

Als groeperen het probleem niet oplost, zou ik aanraden contact op te nemen met ons support, omdat ze je gemakkelijk kunnen helpen bij het diagnosticeren van het probleem indien nodig.