Beantwoord

samsung neo qled 4k en sonos beam + 2 x sonos one sl

  • 3 March 2024
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Bij het aanzetten van de tv (geen ziggo decorder) komt het geluid niet uit de sonos speakers.

Hoe is de situatie: tv (samsung neo qled 4k 65qn93b 2022)
gekoppeld aan sonos beam met bijgeleverde hdmi kabel. Vanuit hdmi 3 arc (hdmi) naar de beam (utp bekabeld). Sonos one sl zijn draadloos verbonden. (wifi) 

Na de stekker uit de beam te halen werkt de opstelling vervolgens weer. Maar naar verloop van tijd als er een paar dagen zijn verstreken lijkt het erop of de tv de sonos beam niet ziet. Na de stekker van de beam eruit te halen en weer erin te steken wordt hij herkent door de tv er werkt het weer. Alle apparaten zijn voorzien van de laatste updates.

Wie kan mij uitleggen waarom ik dit een paar keer week moet doen? Maar ik hoor liever wie mij kan helpen om dit probleem voor eens en voor altijd op te lossen.

 

 

icon

Beste antwoord door Sara D 7 March 2024, 20:13

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7

En als je geen eARC maar HDMI-ARC zou gebruiken, dus “e” afzetten?

Badge +1

Hallo @Bouncesters 

Welkom op de Sonos Community!

Om hierop verder te kunnen adviseren, hebben we meer informatie nodig. Ik raad je aan om een diagnose te maken zodra het probleem zich voordoet en vervolgens contact met ons op te nemen. Mijn collega's beschikken over meer tools om je verder te helpen.

Reageer