Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Hoe werkt een spotify account via een mobiele telefoon op een Sonos Play1 op een camping met wifi in het buitenland? De mobiele telefoon ziet met de wifi verbinding wel de Sonos en kan er verbinding mee maken. Maar hoe speel ik dan de Spotify muziek af? M. vd Plank
hoi allemaal,Ik ben nieuw in de sonos wereld en heb een vraag over het uitbreiden van het systeem. Kunnen jullie mij hierbij helpen?Ik heb een Beam en een One SL. Ik weet dat de One SL microfoon bediening heeft. Graag wil ik het tv geluid die nu via de Beam verloopt uitbreiden met 2 boxen. En later nog de sub eens kopen. Stapje voor stapje. En daarna in meerdere kamers nog een box voor het luisteren van muziek. Nu heb ik dus al 1 box de One SL en een Beam waar ik muziek mee luister en via de Beam alleen de tv geluiden. Gezien ik de One SL heb wil ik met deze box eerst de tv geluiden uitbreiden, omdat je niet met 1 box maar met 2 boxen dit alleen kan uitbreiden wil ik dus een box bij kopen. Kan ik dan de One erbij doen of is het raadzamer om de One SL er bij te doen?En welke box zou ik later per kamer waar ik muziek wil luisteren kopen? Wat is het beste voor mijn doel met uitbreiden?Ps ik gebruik de microfoon nu niet, maar later misschien wel? Alvast bedankt, Groeten Sylvia
Goedemiddag,Een lange tijd zit ik al te twijfelen om SONOS aan te schaffen. Ik dacht hierbij aan de SYMFOSISK tafellamp en boekenplank. Er houdt alleen één ding mij tegen, namelijk het koppelen van de twee speakers aan mijn Playstation 4.Ik vraag me namelijk af of dit wel mogelijk is. Kan ik de twee speakers d.m.v. een kabel of wifi koppelen met mijn Playstation of is daar echt een specifieke SONOS speaker voor nodig?Ik zie uw reactie spoedig tegemoet.Met vriendelijke groet,Dennis