Vraag hulp en praat over je Sonos Era, Sonos One, One SL, Play:1, Play:3, Play:5, Sonos Five en IKEA Symfonisk.
Meest recente
Goedenmorgen Ik heb een play 3 en Sonos lamp die eigenlijk goed werkte op de S2 app. Nu viel het systeem soms uit en daarom heb ik het systeem gereset (factory settings). Nu wil mijn play3 niet meer updaten. ik heb router gereset alleen play 3 aan op ethernet gezet app opnieuw geinstalleerdweet iemand wat ik hieraan kan doenfabian
Bij afspelen Spotify of Sonos radio vallen sommige luidsprekers tijdelijk weg. Ik heb 5 play 1 , een Beam (sec voor tv) en een 2e gen sub. Internet is tamelijk vlot maar ik vermoed dat daar iets instabiel is1477740079
Heb een vrij uitgebreid Sonos systeem en een sterk wifi signaal. 5 ubiquity Aps hangen in de woning. Blijft problemen houden met wegvallen kamers en speakers. Een aantal speakers zijn bedraad aangesloten om bereik van boost te vergroten. Maar blijf problemen houden.Ik heb 2 diagnoses gemaakt 1 waar speakers weggevallen zijn en 1 waarin alles zichtbaar was. diagnose 1576679856 + 455240455 ik hoor graag wat er aan de hand is.
om sonos one te bedienen moet ik vaak de wifi op mijn telefoon uit en weer aan zetten, alles gaat nogal traag en moeizaam. Via de computer gat het perfect en snel, hoe komt dat?
Hoi . Ik heb een soortgelijk probleem als wat ik hier op deze community site heb gelezen. Ik heb een LG Oled verbonden via HDMI-arc aan de playbar ARC. Volledige setup is met Sub, playbar en 2 sonos play one als surroundspeakers. Deze heb ik onlangs vervangen voor de oudere Sonos Play 1. Beide speakers kraken. Alles werkte perfect met de oude speakers. Met de nieuwe speakers merk ik op dat ik op beide speakers een krakend geluid hoor. Dit gebeurd uitsluitend op de play one's en alleen wanneer er geen geluid is op de TV. Bijvoorbeeld wanneer ik een uitzending pauzeer of gewoon als er even geen geluid is. Het is alleen op de 2 play one speakers achter. De playbar en Sub blijven goed. Ik heb eerst beide oude surroundspeakers verwijderd via de app. Daarna de nieuwe surroundspeakers weer toegevoegd en als surround ingesteld. Getuned met trueplay. Geluid is perfect alleen dat gekraak bij stiltes is erg vervelend. Heb alles nog een keer gereset, router uit en aan gezet, opnieuw getu
Sinds het eerste gebruik van verschillende Sonos speakers (Play 1, Move, One) ondervinden wij problemen waarbij het geluid regelmatig voor een aantal seconden/minuten weg valt om vervolgens terug te beginnen spelen. Dit gebeurt niet altijd op alle speakers tegelijk maar is soms op de ene speaker wel en op de andere niet. Ook reageren ze regelmatig heel traag wanneer bijvoorbeeld een nummer wordt verzet via de Sonos app en/of Spotify. Diagnose: 459593198
ik heb verschillende sonos speakers, waaronder een SYMFIONSK tafellamp. hierop valt steeds kort, of soms iets langer, het geluid uit. het komt ook wel eens voor op andere speakers, maar het meeste op deze tafellamp. soms is de tafellamp zelf helemaal niet te zien in de app, of kan ik deze bijvoorbeeld via de app niet aan of uit zetten. ik heb een diagnose verstuurd met nummer 2073405219
Hallo kan iemand mij helpen,Ik zelf heb de Sonos app geïnstalleerd op een I-phone XS. Ik ervaar geen problemen met het aanzetten van mijn Sonos Hub.Mijn partner heeft een Hyawei P10, en bij haar valt de Sonos Hub na 20 minuten uit. ook als ik de Sonos Hub opstart en zij veranderd het geluidsniveau dan valt de Hub na 20 minuten uit. Wie heeft een oplossing
Hallo iedereen,Sinds kort valt onze Sonos Play3 tijdens het afspelen (wifi) regelmatig uit zodat we hem steeds opnieuw moeten opstarten. Diagnosenummer betreft 1181163330Kan er iemand helpen aub?met vr grKarin
Hallo,het geluid van mij play 5 1st gen doet het soms niet. Als hij het we doet gaat hij uit zichzelf harder en zachter.diagnosecode 1906442218.kunt u mij laten weten wat te doen? Herstarten werkt iig niet;)groet,folkert
Besteik had wat problemen met mijn draadloos internet en heb een technieker vanTelenet (provider) laten komen.reden kon zijn dat er teveel gebruikers op het netwerk zitten waaronder 14 SoNoS luidsprekers.ik was van mening dat deze op een apert SoNoS net werkten dus ben in mijn instellingen gaan kijken. Hier zie ik nu 2 problemen. de boost is via kabel aangesloten.al mijn Play 1 - Play one staan op WM 0 maar 1 niet. Deze staat op WM 1mijn 2 moves staan op WM 1 maar ik lees dat dat normaal is.vraag 1: hoe krijg ik die ene Play 1 ook op WN0 . Ik heb al enkele keren de stekker uitgetrokken maar geen resultaat.Een andere suggestie was om het WiFi netwerk binnen SoNoS te verwijderen.ik kan dit wel vinden in de instellingen maar zie geen verwijdermogelijkheden in de app. Hoe kan deze dan weg?wie kan me hierbij helpen?mvgmarc
Ik denk dat ik play 5 (gen2) heb waarvan de wifi niet meer werkt. Alle stappen gedaan om router te resetten, ondertussen ook een factory reset gedaan maar zonder resultaat. Ik lees online dat dit een veelvoorkomend probleem is. Wie weet wat de opties zijn die ik heb om dit te herstellen? Ik deed een diagnose van het systeem (463838638) Thx
Hallo allemaal, Vanavond stopte de sonos play 5 (gen 2) er ineens mee. De verbinding viel weg. De verbinding via de kabel werkt wel. Ik heb diagnose gegevens heb ik verzonden met nummer 1109537666.Heeft iemand een idee wat het kan zijn? Ik heb echt alles geprpbeerd, openieuw opgestart(sonos en router) alles opnieuw proberen te verbinden.…Groet Dick
Hallo,Ik heb m'n oude surround set vervangen voor Sonos. Voor een Arc en Sub en achter twee One's. Nu wil ik m'n oude achter speakers vervangen voor twee Sonos One speakers.De stroomkabel wil ik door de buis laten gaan waar m’n speakerkabels in zaten.Ik vind dit mooier dan een stroomkabel die van de muurbeugel naar de plint loopt.Nu zit ik met de vraag dat ik een muurbeugel zoek waar een kabeldoorvoer de muur inzit. Bij One muurbeugels op de Sonossite staat dat niet als optie en op de foto's kan ik het slecht zien. Kent iemand een One muurbeugel die zo'n kabeldoorvoer heeft?? Groet, Marko
Kun je nieuwe One aan een bestaande huiskamer toevoegen??Mij lukt het niet, want de nieuwe One wordt dan in een “nieuwe huiskamer” geplaatst.
Ik heb een modem van Telenet met daaraan 2 access points gekoppeld met UTP kabel.Ik heb enkel een Play5 waarop ik muziek stream via spotify.Muziek valt af en toe enkele seconden weg. Diagnostische info heeft nummer: 1154269724
Hallo, bij het openen van de app deed mijn sonos het plots niet meer. Wel zie ik een wit knipperend lichtje. Wie herkent dit probleem en weet de \ een oplossing?
Tijdens het stereopaar maken via de app verschijnt de tekst “Tik terwijl je naar de voorkant van je Play1:'s gericht staat op de onderstaande afbeelding die”. De afbeelding ois niet zichtbaar op het scherm van mijn Samsung Smartphone zodat geen stereopaar gemaakt kan worden. In de controller op mijn laptop zie ik in het geheel geen optie om een stereopaar te maken.Iemand een oplossing?
Mijn Sonos maakt héél regelmatig geen verbinding met Sonos ondanks dat mijn internet goed werkt. Heb nog Sonos 1 app. Wat doen?
ik heb een SONOS ONE GEN2 verplaatst van een ene kamer naar een andere kamer.De SONOS ONE GEN2 heb ik via de app ook hernoemt. Helaas houd de app deze nieuwe naam voor de speaker niet vast. Vervolgens heb ik de speaker opnieuw geinstalleerd. Ook nu houd de speaker de naam van de kamer niet vast. Wat doe ik fout? grHendrikus
Hallo,Ik heb een aantal Sonos producten en met regelmaat valt de muziek weg (zowel bij het spelen via Spotify als een Andere dienst). Ik heb reeds producten via utp kabel aangesloten maar het probleem blijft zich voordoen. ik hoor graag wat de oplossing zou kunnen zijn.mocht ik een diagnose moeten sturen hoor ik het graag. groeten Bert
Tijdens het stereopaar maken via de app verschijnt de tekst “Tik terwijl je naar de voorkant van je Sonos one gericht staat op de onderstaande afbeelding die”. De afbeelding is niet zichtbaar op het scherm van mijn Samsung Smartphone zodat geen stereopaar gemaakt kan worden. In de controller op mijn laptop zie ik in het geheel geen optie om een stereopaar te maken.
Na een update werkt mijn Play 5 alleen nog maar m.b.v.. een ethernet kabel. Meerdere keren heb ik een fabrieksreset gedaan. Maar zonder kabel is deze in mijn netwerk niet te vinden. Omdat ik in vele berichten lees dat er om een diagnostisch rapport gevraagd wordt, ben ik zo vrij geweest deze al te verzenden. Het nummer hiervan is: 650213333. B.v.d.!
Sinds enige tijd heb ik last van een krakend geluid in mijn beide sonos one speakers. Dit hoor je voorlas bij lage tonen en maakt het niet uit of de volume hoog of laag staat. Zelf heb ik mijn trueplay opnieuw uitgevoerd maar helaas zonder resultaat. Ik zou de speakers nog kunnen resetten naar de fabrieksinstellingen alleen las ik dat dit afgeraden wordt door Sonos. Wat kan ik nog meer doen om deze uitdaging te verhelpen?
Beste allemaal, Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het volgende… Het komt de laatste tijd regelmatig voor, dat één specifieke groep Sonos speakers, zichzelf activeert en muziek begint af te spelen. Dit gebeurt ook wanneer wij niet thuis zijn. Het vervelende is, dat de groep die dit doet, buiten onder onze overkapping hangt. De buren kunnen dus (onbedoeld) meegenieten en je kunt begrijpen dat dat nogal vervelend is. De andere 2 groepen hebben hier geen last van en blijven stil. Ik heb al meerdere dingen geprobeerd… volume voor de zekerheid maar op 0 zetten, de lijst leeggooien, speakers opnieuw toewijzen aan de groep, maar niets helpt. Gisteren heeft de set wéér aangestaan, op 25% volume, terwijl wij op het werk zaten. Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat de oplossing zou kunnen zijn? Heeft dit met Spotify Connect te maken, of kan het wat anders zijn? Wij staan op het punt om de speakers dan maar van de stroom te halen, maar iedere keer op het trappetje de stekker terug aansluite
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.