Hallo, zonder enige aanleiding daalt het volume van mij Era 300, af en toe, dit irriteert mij mateloos. Verbinding met router KPN is uitstekend ( tenminste staat er). Het is wel gebeurt dat ik aan het bellen was en naar de Era toeliep en het geluid dus weer zachter werd, toeval?? Verder heb ik een Port welke is aangesloten op mijn versterker en bedrade speakers. Dit met vaste lijningang. Ik heb de gratis Apple music app geinstaleerd, is het de bedoeling deze af te luisteren via het rijtje ‘’bladeren” en dan Apple kiezen? En dus niet via de app? Is de Sonos controller waarmee je alles aanstuurt?
Bladzijde 1 / 1
Met de Sonos app zoekt je Sonos speaker zelf de stream op. Airplay loopt via je telefoon en is daarom gevoeliger voor storingen. Probeer maar eens via de Sonos app.
Hey
De era 300 zal het geluid automatisch naar 15% zetten wanneer deze verkeerd staat georienteerd. Zorg dat deze ten alle tijde een stevige ondergrond heeft en rechtop staat neergezet. Dan zou het niet meer moeten gebeuren.
Omtrent apple music. Dit is een service die je gewoon kan toevoegen in de app via instellingen > services en stem > service toevoegen. Nadat dit is gebeurd kan je het terugvinden onder bladeren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.