Skip to main content
Vraag

laatste sonos app update

Alles Sonos apparatuur wordt niet meer herkend. O.a. play 1, 3, playbar en boost 

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

11 Reacties

Forum|alt.badge.img
  • Novice
  • 1 reactie
  • 8 mei 2024

ja is klote

hier werkt het nog wel maar waar zijn ze toch mee bezig

• Novice
  • 7 reacties
  • 9 mei 2024

Hier ook lopen stoeien om het weer werkend te krijgen.

Al werkt het nog niet vlekkeloos, alles duurt errug lang om op te starten en te herkennen in de app, ook schakelen tussen TV en bijvoorbeeld radio via de app duurt errug lang of lukt pas na een aantal keer. Later terug naar TV geluid is hetzelfde drama.

• Novice
  • 1 reactie
  • 9 mei 2024

Ik heb maar een oude APK van internet gehaald. De achteruitgang van deze nieuwe app is te erg!

wollevie
Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 18 reacties
  • 4 juni 2024

Ik wil graag positief zijn over sonos,maar de huidige nieuwe sonos app heeft grote moeite met vinden wifi aansluiting (had oude app nooit), vinden van boxen (had oude app nooit),wisselen van groepen en uitbreiden van groepen (had oude app nooit), vonden van mijn boost (had oude app nooit),wisselen tussen verschillende gebruikers (had oude app nooit), wisselen tussen songs en artiesten (had oude app nooit), muziek op groep harder of zachter (had oude app nooit), wisselen van boxen in de groep (had oude app nooit)......Sonos geef alsjeblieft uitleg wat er aan de hand is en waarom jullie zo positief gestemde gebruikers zo aan het vervreemden zijn van je? Ik durf Sonos niet meer aan te bevelen aan anderen met deze nieuwe sonos app. Zijn wij allen nu proefkonijn en is uw beta groep voor uw nieuwe app nu uitgebreidt met echt alle Sonos gebruikers soms? Redelijk teleurstellend deze ontwikkeling en sonos onwaardig naar mijn mening.

• Novice
  • 2 reacties
  • 13 juni 2024

Wát 'n drama die nieuwe update!  Ik irriteer me enorm aan de (trage) werking. Wie heeft dit verzonnen?

Graag heel snel een vlot werkende update of ik pleur de zooi op marktplaats.

106rallye
  • 8436 reacties
  • 13 juni 2024

Wie denk je dat daarvan onder de indruk is? Sonos, die hier oppervlakkig meeleest, andere gebruikers met deels hetzelfde probleem (maar anderen gek geinige niet)? Wie?

• Novice
  • 1 reactie
  • 15 juni 2024

Ook ik heb dezelfde problemen na de app update. Wanneer ik de Webapp op m'n laptop gebruik, wordt er tenminste 1 speaker herkend.

Is er al of weet iemand hoe dit probleem te verhelpen is?

Die hele nieuwe app is een drama.  Thuis heb ik alles aan de praat gekregen,  maar vaak wel met moeite om de app te gebruiken. Op mijn kantoor is het nog erger. Krijg mijn playbar niet meer gekoppeld wat ik ook probeer. Om gek van te worden.  En al die tijd die ik al besteed heb om het te proberen aan te sluiten. 

• Novice
  • 1 reactie
  • 15 juni 2024

Eerst kon ik mijn home cinema met surroundgeluid lekker hard zetten. Ook de muziek. 
Met deze nieuwe app is het tv geluid rampzalig zacht. Ik moet de volume op mijn app voluit zetten om wat te beleven. Het rare en ook een probleem is dat de muziek (bv radio of spotify) wel goed werkt op de beam met surroundgeluid en aub. Als ik dus vergeet alles zachter te zetten, na het tv / Netflix kijken, komt er dus keihard geluid uit. iemand meer last van ??

• Novice
  • 2 reacties
  • 15 juni 2024
106rallye schreef:

Wie denk je dat daarvan onder de indruk is? Sonos, die hier oppervlakkig meeleest, andere gebruikers met deels hetzelfde probleem (maar anderen gek geinige niet)? Wie?

Pfff

• Novice
  • 1 reactie
  • 2 november 2024

Ik heb het er helemaal mee gehad: iedere keer opnieuw de Sonos Roam moeten koppelen en als die nu gekoppeld is zie ik hem op mijn netwerk maar komt ie niet in de app tevoorschijn. Kortom: ik kan er niets mee. Iemand interesse in een Sonos Roam?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen