Beantwoord

Surround

  • 20 December 2018
  • 6 reacties
  • 251 Bekeken

hier ineens geen surround meer, diagnostische code 436616857
icon

Beste antwoord door Tim S 27 December 2018, 10:19

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Je Playbar ontvangt een stereo signaal van de TV op het moment dat je de diagnose had verzonden.
Zie graag onze gloednieuwe Community Post omtrent Home Theater.
Je Playbar ontvangt een stereo signaal van de TV op het moment dat je de diagnose had verzonden.
Zie graag onze gloednieuwe Community Post omtrent Home Theater.


Met muziek, ook geen 5.1, diagnostische code 2066860643
Reputatie 7
Badge +2
Klopt, muziek is zo goed als altijd stereo, als een artiest Dolby muziek zou maken, zou de helft van zijn muziek niet hoorbaar zijn als dit via de radio word aangeboden bijvoorbeeld als je in je auto zou zitten.
Heb je de Community Post gelezen welke uitleg geeft over de Home Theater set?
Klopt, muziek is zo goed als altijd stereo, als een artiest Dolby muziek zou maken, zou de helft van zijn muziek niet hoorbaar zijn als dit via de radio word aangeboden bijvoorbeeld als je in je auto zou zitten.
Heb je de Community Post gelezen welke uitleg geeft over de Home Theater set?


Tim, normaliter zouden de play's wel geluid moeten geven als ik hem op volledig zet, echter er komt helemaal geen geluid meer uit. Hiervoor deed hij dat altijd wel dus dat is dan toch erg vreemd.

mijn televisie had eerst ook altijd 5.1 (netflix) en is aangesloten met een optische kabel.

Heb jij nog andere ideeën?
Reputatie 5
Badge +3
Netflix geeft geen 5.1 meer, vroeger wel, maar DD+ en dat wordt niet ondersteund door Sonos
Reputatie 7
Badge +2
Klopt, muziek is zo goed als altijd stereo, als een artiest Dolby muziek zou maken, zou de helft van zijn muziek niet hoorbaar zijn als dit via de radio word aangeboden bijvoorbeeld als je in je auto zou zitten.
Heb je de Community Post gelezen welke uitleg geeft over de Home Theater set?


Tim, normaliter zouden de play's wel geluid moeten geven als ik hem op volledig zet, echter er komt helemaal geen geluid meer uit. Hiervoor deed hij dat altijd wel dus dat is dan toch erg vreemd.

mijn televisie had eerst ook altijd 5.1 (netflix) en is aangesloten met een optische kabel.

Heb jij nog andere ideeën?

Speel je muziek af wat afkomstig is van de TV? of speel je muziek wat je in de Sonos app zou selecteren? Dus bijvoorbeeld Spotify, of Radio, wat je via de knop Bladeren kan kiezen.
Muziek van de TV, zal je niet op de achter speakers horen.
Mocht je muziek vanuit de Sonos app kiezen, dan zou je dit (zeker met de volledig functie) op de achter speakers moeten horen.
Zie verder dat ik ben vergeten naar de Community Post te linken, excuses daarvoor.
In die post word beschreven wat het verschil is tussen TV geluid en Muziek.
Mocht het om muziek gaat wat je in de app kan kiezen, en je verneemt nog niks van je achter speakers, maak dan graag een diagnose, en koppel dit nummer naar ons terug.