Beantwoord

Sonos Sub Gen 3 toegevoegd maar verschijnt mogelijk niet in tabblad systeem.

  • 11 December 2021
  • 11 reacties
  • 263 Bekeken

Badge

Ik heb nu ongeveer een maand de Sonos sub gen 3 in bezit en het aansluiten was zo gedaan.

zoals we gewend zijn van de sonos producten

ik heb een beam gen 1 met surround van 2x play 1.

Nu wou ik het geluid van de subwoofer aanpassen maar stond deze in eens niet meer in het menu van me surround sound terwijl de sub hiervoor wel ik dit menu stond

Achteraf niet slim geweest maar ik heb de sub verwijderd en ik wou hem opnieuw toevoegen, dit is helaas zonder succes.

ik heb de sub gereset, 30 min van het stroom afgehaald, aan kabel internet gehangen maar niks werkt. 
 

elke keer krijg ik het bericht zoals op de foto, (en ja wat er staat heb ik al gedaan). Maar ook als ik op klaar druk is de sub niet te vinden in de app.

ondertussen contact opgenomen met Sonos maar die konden me via de chat niet heel veel meer vertellen dan me internet uitzetten en de app verwijderen etc etc en dit heb ik dan ook gedaan zonder succes.

Elke keer krijg ik dit bericht en ik ben beetje ten einde raad, zeker omdat de sub het prima deed.

Vraag me serieus af wat ik nu kan doen, vooral omdat de sub uitstekend werkte, maar als ik me goed herinner kon ik vorige week (4 december) ineens ook geen instellingen wijzigen van me sub.

 

 

 

icon

Beste antwoord door WouterS12345 13 December 2021, 15:42

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Reputatie 7

Er lijkt iets stuk te zijn. Wat zeggen de lampjes op de Sub?

 

Je hebt toch nog garantie van je leverancier?

Badge

Als ik hem reset gaan ze knipperen oranje wit, maar dat hoort zo te zijn als ik dat goed heb begrepen.

als ik bezig ben met connectie maken is hij groen, en als ik verbonden ben en in de app aan het toevoegen ben word het lampje wit en blijft het lampje wit branden. 

Badge

Ik heb idd nog garantie maar wil eerst even uitsluiten dat ik er zelf er wat aan kan doen.

 

Reputatie 7

Wit is in principe een goede verbinding. Vreemd.

Badge

Als ik hem wil toevoegen bij me beam en me surround boxen krijg ik dit 

 

Badge

Met kabel zonder kabel maat niets uit app net gereset.

want het nog interessanter maakt is dat ik het net in de winkel heb geprobeerd met de Medewerker aldaar en drie keer raden, ja daar deed hij het dus wel.

wel met dezelfde melding als de eerste foto.

bizar dit  

Badge

Nu dit weer… pfff 

Badge

Nog maar weer een update,

me WiFi router (netgear orbi) harde reset gegeven alles eruit gegooid (Sonos).

ik kan alles netjes weer aansluiten tot dat ja misschien raad je het wel, de sub aan de beurt is.

ik heb nu dus 1x beam 1x one 2x play 1 en 1 roam zo aangesloten.

behalve de sub 

Badge

 

Badge

Als ik de beam aan de kabel leg, dan verdwijnt de sub uit me app.

op dit punt ben ik serieus aan het overwegen om de hele Sonos set te verkopen ben het aardig zat.

Badge

ik heb het opgelost, ook contact gehad met sonos aan de telefoon die hebben me goed geholpen echter konden hun me ook niet verder helpen maar we kwamen we tot de conclusie dat het zeer waarschijnlijk niet aan de sub ligt.

 

misschien is dit een bug ik weet het niet, ik moest de sonos roam toestaan in me Netgeer Orbi systeem, daarna kon ik me sub wel toevoegen aan me beam.

dit kan ik helaas niet met zekerheid zeggen maar wel interressant voor sonos.

 

eindelijk werkt alles weer maar ik hou me hart vast.