Beantwoord

Sonos niet op tv

  • 8 August 2019
  • 5 reacties
  • 829 Bekeken

Goede avond,

We hebben gister onze tv Philips 65oled803/12 aangesloten met daarop onze sonos beam en sonos one. Dit deed het gister helemaal top. Vanmorgen de tv aangezet en alles deed het nog goed. Vanavond de tv aangezet en nu werkt de sonos niet meer en krijgen hem nu niet meer op de tv aangesloten.
Wat moeten we doen om hem weer aan gesloten te krijgen?

ik hoop dat u ons kan helpen
icon

Beste antwoord door Difke 10 August 2019, 21:23

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Reputatie 7
Misschien iets meer duidelijkheid over je probleem? Hoe heb je de Beam aangesloten (HDMI ARC of optisch). Heb je de aansluiting losgehaald en krijg je hem nu niet meer aangesloten, of neem ik je tekst te letterlijk en krijg je nu geen geluid meer via de Beam? Als het het tweede is, doen dan de speakers van de TV het wel?
goedemorgen
de beam is aangesloten op de HDMI arc en deze Ingesteld via de app en alles was gelukt. Nu als de tv uit en daarna weer aan gaat word het geluid via de tv afgespeeld. Heel soms na een paar seconde gaat het geluid wel over op de beam maar ander keren weer niet. Via het menu van de tv het tv geluid uit geschakeld en dan HDMI gekozen(ik kan ik het tv menu niks vinden over de arc)maar dan geeft de tv weer aan dat er niet via de HDMI geluisterd kan worden omdat de tv luidsprekers in gebruik zijn(ook al heb ik die optie uit staan)
Ook staat easylink aan maar dan nog krijg ik geen geluid naar de beam.
Reputatie 5
Badge +3
Dus je Beam blijft zonder problemen spelen tot dat je de tv uit en weer aan hebt gezet?
Klopt idd
vandaag nog even contact gehad met Philips die adviseerde me de tv terug in fabrieksinstellingen te zetten. Het lijkt verholpen maar vind dat het alsnog niet goed reageert op elkaar.
Reputatie 5
Badge +3
Het lijkt erop dat je tv de instellingen niet onthoudt. Met je Sonos systeem is niets mis volgens mij.
Staan de tv speakers nog steeds als primair? Soms kan het iets kleins zijn waar men snel overheen kijkt.