Recent ook de eigenaar van een Sonos Beam. Ik heb deze niet in een homecinema configuratie geplaatst, maar als los device aangesloten op mijn TV. Ik heb vervolgens de Beam in de groep van mijn woonkamer speakers geplaatst, zodat ik overal het TV geluid ontvang.
Nu zet ik het geluid geheel zacht (of op mute), dan is de Beam ook helemaal stil, maar de rest van de speakers in de groep geven nog steed heel zacht het geluid van de TV weer. Hoe kan ik -als ik het geluid van de TV uit zet, ook het geluid van de speakers in de groep uit krijgen?
Antwoord
Sonos Beam in groep, TV mute alleen Beam maar niet de groep volledig
Beste antwoord door Tim S
Ik spreek niet tegen dat Sonos zal luisteren naar de klant, maar verder bieden we geen garanties en ook geen uitspraken over toekomstige functies en producten.
Verder kunnen inderdaad veel van onze producten de 5ghz wifi aan, maar dat wil niet zeggen dat Sonos daarom het gehele systeem op 5ghz gaat laten functioneren.
Zoals gemeld in het vorige bericht, als wij Sonos alleen op 5ghz laten werken, moet iedereen extra Sonos gaan aanschaffen om de ketting nog te kunnen realiseren.
We gaan niet de Sonos huishoudens van het gros van onze klanten om zeep helpen omdat mensen snellere 5ghz wifi willen die helaas minder ver reikt.
Sonos blijft op 2.4ghz wifi werken.
Verder kunnen inderdaad veel van onze producten de 5ghz wifi aan, maar dat wil niet zeggen dat Sonos daarom het gehele systeem op 5ghz gaat laten functioneren.
Zoals gemeld in het vorige bericht, als wij Sonos alleen op 5ghz laten werken, moet iedereen extra Sonos gaan aanschaffen om de ketting nog te kunnen realiseren.
We gaan niet de Sonos huishoudens van het gros van onze klanten om zeep helpen omdat mensen snellere 5ghz wifi willen die helaas minder ver reikt.
Sonos blijft op 2.4ghz wifi werken.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.