Beantwoord

Sonos Arc verbindt niet.

  • 5 February 2023
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik kreeg ineens een melding dat mijn Arc niet geregistreerd was. Vanmorgen werkte alles nog.

Het lukt me ook niet om deze te registreren. Ik heb alles al geprobeerd. Alle speakers gereset. 2x Five en 1x One en 1xSub. Alleen de one stond in de badkamer. De rest was een 5.1 set in Woonkamer. En was bekabeld via de Arc.

Heb een nieuw account gemaakt met andere mail. App gedeinstalleerd en weer geinstalleerd etc. Alle speakers zijn weer online in nieuwe account. Alleen de Arc wil zich niet laten registreren in het nieuwe account. Ook niet via ethernetkabel. Kan dus ook de sub niet toevoegen en de 2 fives als achterspeakers ook niet.

Als inlog in oude account is alles weg behalve de Arc….

Wie o wie kan mij helpen…. Ik zie het niet meer en ben ietwat gefrustreerd.

Grt. Michel

 

icon

Beste antwoord door Michel49 6 February 2023, 23:10

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Als je speakers reset verlies je alle informatie die Sonos zou kunnen gebruiken om je te helpen. Eerst bellen en dan (eventueel) resetten dus in het vervolg. Voor de Arc, die al niet verbonden was en ook niet te krijgen is, had dat echter niets uitgemaakt: dit lijkt een technisch defect. Even bellen met Sonos?

Dank voor je reactie. De Arc heeft altijd prima gewerkt. Er zal wel ergens een bitje zijn omgevallen onderweg. 

Ik ga einde dag even met Sonos bellen. 

Het lag aan de firewall van Ziggo. Even uitzetten, Arc registreren en Firewall kan weer aan.