Skip to main content
Beantwoord

sonos arc ultra + 2x sonos era 100 Dolby atmos?

• 7 maart 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Goedendag, ik had even een vraag.

ik heb op dit moment een Samsung soundbar en wil toch overstap maken naar Sonos, 1 van redenen is Airplay ondersteuning en uitbreidmogelijkheid. 

Ik zou graag Dolby Atmos willen gebruiken, Krijg ik met de sonos arc ultra + 2x sonos era 100  Dolby atmos ondersteuning?

Daarnaast heb ik een samsung QE65Q8F, en gebruik ik voor netflix etc de Apple TV(4k) krijg ik dan ook ondersteuning met netflix voor Dolby atmos?

Beste antwoord door Erooij

Deze configuratie kan Atmos aan. Sonos speelt af wat het ontvangt, hetgeen betekent dat je tv dus Atmos moet kunnen doorgeven aan de Sonos en dat de apps en/of andere aangesloten hardware Atmos moeten ondersteunen. Heeft een Netflix film Dolby Atmos en is je hardware geschikt om dat door te geven, dan zal de Arc dat ook weergeven.
Sonos zal zelf nooit een ander geluid kunnen produceren dan het ontvangt en zal nooit iets simuleren.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

1 Reactie

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4404 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2025

Deze configuratie kan Atmos aan. Sonos speelt af wat het ontvangt, hetgeen betekent dat je tv dus Atmos moet kunnen doorgeven aan de Sonos en dat de apps en/of andere aangesloten hardware Atmos moeten ondersteunen. Heeft een Netflix film Dolby Atmos en is je hardware geschikt om dat door te geven, dan zal de Arc dat ook weergeven.
Sonos zal zelf nooit een ander geluid kunnen produceren dan het ontvangt en zal nooit iets simuleren.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen