ik heb op dit moment een Samsung soundbar en wil toch overstap maken naar Sonos, 1 van redenen is Airplay ondersteuning en uitbreidmogelijkheid.
Ik zou graag Dolby Atmos willen gebruiken, Krijg ik met de sonos arc ultra + 2x sonos era 100 Dolby atmos ondersteuning?
Daarnaast heb ik een samsung QE65Q8F, en gebruik ik voor netflix etc de Apple TV(4k) krijg ik dan ook ondersteuning met netflix voor Dolby atmos?
Beste antwoord door Erooij
Deze configuratie kan Atmos aan. Sonos speelt af wat het ontvangt, hetgeen betekent dat je tv dus Atmos moet kunnen doorgeven aan de Sonos en dat de apps en/of andere aangesloten hardware Atmos moeten ondersteunen. Heeft een Netflix film Dolby Atmos en is je hardware geschikt om dat door te geven, dan zal de Arc dat ook weergeven. Sonos zal zelf nooit een ander geluid kunnen produceren dan het ontvangt en zal nooit iets simuleren.
Deze configuratie kan Atmos aan. Sonos speelt af wat het ontvangt, hetgeen betekent dat je tv dus Atmos moet kunnen doorgeven aan de Sonos en dat de apps en/of andere aangesloten hardware Atmos moeten ondersteunen. Heeft een Netflix film Dolby Atmos en is je hardware geschikt om dat door te geven, dan zal de Arc dat ook weergeven. Sonos zal zelf nooit een ander geluid kunnen produceren dan het ontvangt en zal nooit iets simuleren.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Je keuze kan je altijd aanpassen bij cookievoorkeuren in je profielinstellingen. Meer informatie.