Beantwoord

probleem met volume knoppen KPN afstandsbediening

  • 6 March 2020
  • 2 reacties
  • 836 Bekeken

Badge

ik kan sinds gisteren mijn volume knoppen van KPN afstandsbediening en de mute knop niet gebruiken ze reageren niet meer,heb al contact gehad met de KPN zij hebben de software van afstandsbediening gereset maar zonder resultaat,krijg nu een nieuwe afstandsbediening kijken of dat de oplossing is,maar heeft er nogiemand daar ervaring mee,of of oplossing voor mijn probleem.

icon

Beste antwoord door wigosajo 10 March 2020, 11:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Wigosajo,

Hoor graag wat het resultaat is met de toekomende afstandsbediening.

Het is ook van belang om te melden of je de Sonos Beam, of een andere soundbar hebt.

Alle Sonos home theater producten kunnen een infrarood bediening inleren, naast dat de Beam via HDMI Arc de commandos van een TV kan ontvangen, waarin de TV zijn commandos ontvangt van een smart-remote. (radiogolven of bluetooth bediening)

Zie ook graag ons Home Theater community topic, waar je onderin het kopje “afstandsbediening” kan uitklappen.

Badge

Het probleem is inmiddels opgelost,ik moest de afstandsbediening opnieuw koppelen met Sonos,wat ik eigenlijk wel vreemd vond,want de storing was spontaan opgetreden de afstandsbediening heeft het daarvoor gewoon goed gewerkt,maar ja hij functioneert weer helemaal ,bedankt voor hulp.