Heb in de woonkamer een bekabelde playbase en als ik tv wil kijken is het russisch roulette of de playbase het geluid van de tv doorgeeft. De optische kabel is verbonden tussen de tv en de playbase.
De playbase is aangesloten met een cat 6 kabel. vanuit het glasvezelmodem gaat er een kabel naar een poe switch, vervolgens gaat deze naar een unmanaged switch onder de tv en van daaruit naar de playbase.
Als ik geluk heb is er geluid vanuit de playbase, soms moet ik 10 minuten wachten en soms moet ik de optische kabel loshalen en terugstoppen.
Wat me ook irriteerdt is dat als ik de playbase wil koppelen aan de rest van het systeem dat dit in misschien 1 van de 20 gevallen werkt. De opstelling bestaat dan uit 1x een bekabelde boost 5x een sonos play 1, 1x een roam en 1x een move onbekabeld en 1x een play 3 bekabeld.
Mijn huis bestaat uit 4 verdiepingen in de hal komt het kabelmodem binnen op de woondverdieping is een bekabeld access point. Op de 1e en 2e verdieping staan routers ingesteld als acces point.
Wat zijn de mogelijkheden om storingsvrij muziek te kunnen luisteren? Na de update van afgelopen nacht valt de ontvangst meerdere keren per dag weg waarbij het soms vanzelf goedkomt en nog vaker er weer vanuit de controller een commando gegeven moet worden.
wie heeft de oplossing?