Maar sinds kort krijg ik de PlayONEs niet meer verbonden met mn Playbar.
Maar de Sub verbindt ook niet.
De grap is dat als ik ze allemaal reset naar fabrieksinstellingen, dan kunnen de ONEs wel muziek afspelen en ook als groep de muziek afspelen. Dus als ik een groep maak van Playbar en twee ONEs spelen ze wel muziek.
Ideeën? En ik heb moeite om te zeggen dat ze niet kunnen praten met mn AP want.... ze spelen muziek wel in groep.
Beste antwoord door ViperXL75
Ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar het lijkt erop dat de Sonos wifi Kanaal op 11 stond, terwijl mijn eigen AP ook op 11 stond.
Ik heb de kanaal van m'n AP gewijzigd naar kanaal 6 en zo te zien werkt het weer.
Ook tegelijkertijd greep ik even naar m'n Ipad om het daarmee te proberen, in plaats van telkens m'n Android toestel te gebruiken.
Één van de twee acties heeft het probleem opgelost en ze verbinden weer.
Je geeft niet aan hoe je eea probeert te koppelen, maar wat je moet doen is beide play one’s in een zgn aparte kamer plaatsen in de app en daarna vanuit de playbar kiezen om 2 surrounds te koppelen.
Wanneer dat niet werkt dan zou ik contact opnemen met Sonos omdat er dan mogelijk een defect in de playbar zit, waardoor deze niet kan communiceren met de overige speakers. Of heb je soms wifi uitgeschakeld staan in de app (bij de playbar)?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.