Beantwoord

Onderbrekend geluid

  • 16 January 2019
  • 2 reacties
  • 203 Bekeken

Badge
Hoe kan ik het volgende probleem oplossen.
Huis opstelling is als volgt:
-Beam met 2x play 1 in de voorkamer en aangesloten op de tv
-5 mtr verderop in de eetkamer een play 3
-3 mtr verderop in de keuken een play 3
-10 mtr verderop in de achterkamer een play 3
-boven in de slaapkamer een play 3

Radio, spotify of welke soort muziek totaal geen problemen.
Speel ik echter over alle boxen het tv geluid, komende via de beam, dan heb ik onderbrekingen in de play 3 boxen van de slaapkamer en de achterkamer.
1e Vraag/antwoordt: wordt dit veroorzaakt door de afstand play 3/ Beam of heeft dit een andere oorzaak en hoe kan ik dit dan oplossen?
2e Vraag: Indien ik een extra beam met 2xplay 1 aanschaf geeft dit dan een conflict met de bestaande opstelling?
Bij voorbaat mijn dank
icon

Beste antwoord door Tim S 17 January 2019, 10:04

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hoe kan ik het volgende probleem oplossen.
Huis opstelling is als volgt:
-Beam met 2x play 1 in de voorkamer en aangesloten op de tv
-5 mtr verderop in de eetkamer een play 3
-3 mtr verderop in de keuken een play 3
-10 mtr verderop in de achterkamer een play 3
-boven in de slaapkamer een play 3

Radio, spotify of welke soort muziek totaal geen problemen.
Speel ik echter over alle boxen het tv geluid, komende via de beam, dan heb ik onderbrekingen in de play 3 boxen van de slaapkamer en de achterkamer.
1e Vraag/antwoordt: wordt dit veroorzaakt door de afstand play 3/ Beam of heeft dit een andere oorzaak en hoe kan ik dit dan oplossen?
2e Vraag: Indien ik een extra beam met 2xplay 1 aanschaf geeft dit dan een conflict met de bestaande opstelling?
Bij voorbaat mijn dank

Wil je vragen onze Community Post te lezen, en dan staat jou specifieke probleem beschreven in het groeperen stukje wat je kan uitklappen.

Omtrent je 2e vraag, als je een 2e Beam in huis zou halen, doe je dit omdat je een 2e kamer hebt met een TV waarvan je niet tevreden bent met het geluid van deze 2e TV, en dus dit over bijvoorbeeld een Sonos soundbar wilt horen ipv de interne speakers.
Badge
Bedankt voor de reactie. Na het lezen van de Community Post is het mij duidelijk.