Beantwoord

nieuwe Play 1 in de open keuken, geluid hapert

  • 28 February 2019
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Ik hebben nieuwe Play1 in de open keuken gezet (room = kitchen). Ik heb hem gepaired aan de TV (room = living). met een Sub en Playbar. Het geluid hapert van de Play 1. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Tim S 4 March 2019, 10:27

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Wil tevens graag weten of dit gaat om het afspelen van muziek, of het afspelen van TV geluid.
Geluid van de TV wil je eigenlijk niet groeperen, alleen muziek is goed in een groep te plaatsen.
Zie voor het TV geluid graag onze Community Post, waarin je het kopje Groeperen wilt uitklappen voor meer informatie.
Hi Tim zal ik doen, Het gaat wel om het geluid van de TV, muziek geluid loopt wel goed. Is wel erg teleurstellend dat TV niet zou werken. Is er een fix of workaround? Hoor wel grt Rene
diagnose nummer 725246266 maar Eris nu geen probleem, maw issue speelt nu even niet, dank en grt RR
Reputatie 7
Badge +2
Je zou kunnen schakelen met het draadloos kanaal, welke nu op kanaal 6 staat.
Misschien dat kanaal 1 of 11 beter werkt in uw huishouden.
Verder is er geen oplossing voor jou probleem behalve diegene die ook in de Community Post beschreven staan.
TV geluid is eigenlijk gewoon niet voor andere kamers, zoals bijvoorbeeld de keuken.